Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä pariskuntien yhteisiä jääkaappeja

Vierailija
18.02.2015 |

Missä on suomalaisten naisten itsekunnioitus ja itsenäisyys? Melkein kaikilla tuntemillani pariskunnilla on yhteset ruoat. Mutta kun miehet syövät enemmän kuin naiset, niin lopputuloshan on se, että naiset maksavat miehen mässyttämisen! 

Meillä on omat hyllyt, joihin kumpikin ostaa omat ruokansa. Ateriat syödään yhdessä, mutta kumpikin laittaa omat ruokansa. Tällainen 60-kiloinen nainen ei vaan voi, pysty eikä halua syödä yhtä paljon kuin yli 80 k painava mies! 

Sitä paitsi mies on kasvissyöjä, minä syön normaalia ruokaa enkä todellakaan aio maksaa miehen kallitta tofusoijakikhernepapumössöjä. Ihmettelen, miksei useampi nainen sano stoppia miesten lokkeilulle!

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika painava mies sulla jos 80 000 painaa..

Vierailija
2/57 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä aihe, erikoinen. Kuitenkin puuttuu intohimo eikä näin aiheuta riittävästi provokaatiota.
Ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Meillä on yhteiset (miehen) rahat.

Vierailija
4/57 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 17:16"]

[/quote]

Huomaa että asiani oli painava, kun et muuta vastausta keksi kuin yhden kirjoitusvirheen.

Vierailija
5/57 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soijarouhe ja pavut tulee paaaaljon halvemmaks ko liha. Ja meillä menee kummanki rahat samalle tilille ja aivan sama kuka syö enemmä.

Vierailija
6/57 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä teidän systeemi toimii ehkä lapsettomalla pariskunnalla. Mitäs sitten, jos on lapsia? Kuka lasten ruuat maksaa ja laittaa? 

Vierailija
7/57 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 17:16"]

[/quote]

Huomaa että asiani oli painava, kun et muuta vastausta keksi kuin yhden kirjoitusvirheen.
[/quote]

Tästähän nimenomaan huomaa että asia oli todella tylsä kun ei keksi siitä muuta kommentoitavaa.

Vierailija
8/57 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on omat jääkaapit, joten en ymmärrä vuodatustasi. Ilman muuta jokainen itsenäinen mies haluaa oman kaapin, jonka sisältö ei naiselle kuulu,.

Vierailija
9/57 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 17:20"]

Tämä teidän systeemi toimii ehkä lapsettomalla pariskunnalla. Mitäs sitten, jos on lapsia? Kuka lasten ruuat maksaa ja laittaa? 

[/quote]

Vuoroviikoin ostetaan ja laitetaan lapsille ruoat. Mitä vaikeaa siinä on?

Vierailija
10/57 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n miehelle sanoisin, että älä ruoki trollia.

Vierailija
11/57 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 110 kg bodari syö moninkertaisesti enemmän ja kalliimpaa kuin minä. Siksi hän makSaa ruoatkin. Joskus minäkin, mutta harvemmin. 

Vierailija
12/57 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä todella outoa jos olisi omat hyllyt kaapissa :D "omia" ruokia kyllä löytyy (toinen ei esim.tykkää suolakurkuista joten ei syö niitä).halvemmaksi yhyeinen ruoka tulee kun oma...

Vierailija
13/57 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en ymmärrä yhteisiä vessoja. Miten joku voi käydä samassa vessassa miehensä kanssa? Mulla kirvelee vieläkin silmiä kun kävelin aamulla miehen vessan ohi. Siis ihan järkyttävä käry siinä sen paskassa. Muuten kyllä ihana mies :I

Vierailija
14/57 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ruuat eri kaapeissa koska mulla on keliakia ja rakkaani on normaali. Ollaan kyllä molemmat miehiä. (Mutta mä painan 43kg..)

Vierailija
15/57 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on aina tienannut ja minä käyttänyt rahat. Toki järkevästi. Outo olet ap!

Vierailija
16/57 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii? Uskovaisten omaisuus on yhteistä, vai miten se oli. :D
t. Ateisti

Vierailija
17/57 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 17:21"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 17:16"] Aika painava mies sulla jos 80 000 painaa.. [/quote]   Huomaa että asiani oli painava, kun et muuta vastausta keksi kuin yhden kirjoitusvirheen. [/quote] Tästähän nimenomaan huomaa että asia oli todella tylsä kun ei keksi siitä muuta kommentoitavaa.

[/quote]

Aikuisten asiat voivat teinille tai muuten vain vastuuttomallel tuntua tylsiltä, mutta kyllä siitä rahasta yhteistaloudessa pitäää voida puhua. Jos on tylsä avaus, kannattaa turhan kommentoimisen sijaan painaa maagista rastia selaimen ylänurkassa. Me muut voimme sitten keskustella näistä isojen tyttöjen ja poikien jutuista ilman lapsellista huutelua

Vierailija
18/57 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää naimisiin, niin ei tarvitse olla niin tarkkana, kumpi maksaa mitäkin. Enkä tarkoita nyt teitä homoja.

Vierailija
19/57 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap, meillä menee näin: Minulla on oma jääkaappi ja miehelläni on omansa. Tosin minun jääkaapissani on pakastin, joten voin myös pakastaa ruokiani. Jos mies lainaa pakastintani, hän maksaa siitä vuokraa sopimamme hinnaston mukaisesti. Lasten ruuat jakautuvat näin: Onni 4v ja Kiia 2v syövät arkisin tarhassa, Niko 7v koulussa. Ostan Onnin ja Kiian aamiaiset, välipalat ja iltapalat ja mies Nikon. Tämä on reilua, koska kaksi pienempää lasta syövät melko tarkkaan saman yhteensä kuin ekaluokkalainen Niko. Viikonloppuisin tietenkin lapsetkin syövät kotona, eli minä ruokin heidät lauantaisin ja mies sunnuntaisin. Kesistä ja lomista on tietysti erikseen sovittu. Silloin ruokin lapset parilliset viikot, mies parittomat. Riitaa tulee joskus siitä, että mies ostaa liian vähän kasviksia ja hedelmiä omilla vuoroillaan, kun on vähän pihi ja huono syömään "rehuja". Toisaalta mies ostaa lapsille herkkuja minua enemmän, minä en mielelläni laita rahaani niihin. Sähkölaskussa huomioimme sen, että minun jääkaappipakastimeni on parasta A+ luokkaa ja miehellä vain B, halvan osti itselleen muttei reppana tajunnut sen kostautuvan osuudessaan sähkölaskuihin.

Vierailija
20/57 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lapsia, niin samalla tavalla tietysti jaetaan ruokien kulut. Jos lapsi on tyttö ja normaalin vähäruokainen, kulut puoliksi paitsi jos lapsi on tullut isäänsä eli syö kuin mies, silloin mies ostaa ja tekee lapselle sen ylimenevän osuuden. Jos lapsi on poika ja syö kuin poika, syy on mieheltä perityssä Y-kromosomissa, mies hoitaa taaskin oman osuutensa. Yksinkertaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan