Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiyspakkaus 2015

Vierailija
18.02.2015 |

Tiistaina julkaistaan. Viimeinkin. :) on tätä odotettu!

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta äitiyspakkauksen vaatteet ei oo kyllä mitenkään hienoja... Meillä on 2014 vuoden pakkaus ihan vaan siks että kaikki kehottivat ottamaan sen kun "on niin hyvä". Enpä tiiä. Hienoa että noita jaetaan mutta että jaksatte ihan odottaa niitä :o Harmittaa kun en ottanut rahana, olisi ollut enemmän käyttöä sille sataselle..

Vierailija
42/50 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyy syksyllä kolmas lapsi, ja en aio ottaa äitiyspakkausta tälläkään kertaan ja juuri siksi, että potkupukujen ja bodyjen kuosit ei minua miellytä. Ja minusta myös vaatteet voisivat olla pienempiä, juuri sellaisia joilla pääsee alkuun ennen kuin jaksaa lähteä kauppoja kiertelemään (jos siis ei vaikka halua/saa tietää lapsen sukupuolta etukäteen ja ostaa sitten mieleisiään vaatteita kun lapsi on pari-kolme viikkoinen). 

Minä otin esikoiselle pakkauksen, ja siitä on edelleen tallessa kaksi käytetyintä tavaraa: kylpypyyhe ja kynsisakset :) Kuopukselle löysin kirpparilta vanhan äitiyspakkauksen makuupussin kun häntä odotin, ja nyt kolmannelle ajattelin päällystää eri kankaalla esikoisen makuupussin. 

Minä olen kyllä kiitollinen äitiyspakkauksen olemassaolosta, vaikka en sitä hyödynnäkään. Ja saahan siitä mielpiteensä sanoa, itse kukin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jee, tätä on odotettu näin esikoisen odottajana :) mun mielestä vuoden 2014 pakkaus oli hienoin pitkiin aikoihin.

Vierailija
44/50 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältääköhän se pakkaus kitaran?

Vierailija
45/50 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:29"]jee, tätä on odotettu näin esikoisen odottajana :) mun mielestä vuoden 2014 pakkaus oli hienoin pitkiin aikoihin.
[/quote]
Niin munkin mielestä :) Onneks saatiin se pakkaus. Viimeks ollaan pakkaus otettu vuonna 2007 esikoiselle, siitäkin tykkäsin.

Vierailija
46/50 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä oli infoa et pakkaus julkaistaan ensi viikolla?

Vierailija
47/50 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin ekalle lapselleni äippäpakkauksen (2014) mutta kyllä jää loppuvuoden lapsella toppapuku käyttämättä kun on ollut tänä talvena aivan liian suuri ja ensi talvena varmaan liian pieni. Aika poikavärinen kyllä oli, en ehkä tyttövauvalle olisi ottanut. On kuitenkin ollut hyödyllinen; suurin osa vaatteista ihan ok näköisiä, laatikko+patja+peitto+petivaatteet =hyvä ensisänky, kynsisakset, pyyhe ja makuupussi myös käytössä. Mutta nyt kun nämä jo on niin seuraavalle lapselle en pakettia ota koska en tarvitse ko. juttuja tuplana.

Vierailija
48/50 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaako noita muuten myydä eteenpäin vai pitäiskö vaan lahjoittaa? Mietin tässä, kun en enempää lapsia aio tämän yhden jälkeen tehdä.

Vierailija
49/50 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:47"]Missä oli infoa et pakkaus julkaistaan ensi viikolla?
[/quote]
Löytyy tieto netistä, kun viitsit itse nähdä vähän vaivaa ja käyttää Googlea.

Vierailija
50/50 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:31"]Mä sain viime kesäkuussa vuoden 2014 pakkauksen. Ihan kiva oli. Mutta vaatekoot kyllä hämää. Vauva on nyt 70 cm pitkä ja Tutan koon 60 potkuhousut on vieläkin isot. Lisäksi värimaailma on vähän liian räikeä. Mutta ilmainenhan se on, että en valita.
[/quote]

Tutan vaatteet tuntuu muutenkin olevan vähän isompia. Toisaalta hyvä juttu ettei heti jää pieneksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan