Säälittää sateessa ajavat Postin jakelijapyöräilijät
Toivottavasti eivät talvella ainakaan joudu liikkumaan pyörällä :(
Kommentit (15)
Joutuu ne. Mutta niin joutuu moni muukin.
Vierailija kirjoitti:
Ovat myös aina todella onnettoman näköisiä.
Ap
Tietysti. Kurjat työolot ja olematon palkka.
Eikös sen saa itse valita, että kulkeeko pyörällä vai autolla.
Talvella on mukava pyöräillä. Pikkupakkanen on paljon parempi kuin vesisade.
Mitä ne tekee jos on 30 asteen pakkaset? 😮
Vierailija kirjoitti:
Eikös sen saa itse valita, että kulkeeko pyörällä vai autolla.
Ei saa. Riippuu reitistä.
Onkohan moni noista 9€ päivä työläisiä?
Eikös ne oo sähköpyöriä nykyisin? Paljon helpompaa siis kun ennen niitä.
Postin töihin en menisi. Mulla mukava sisätyö, mukava t työkaverit, hyvä työnantaja ja mukava mennä aamuisin töihin. Ei mitään valittamista.
Ainakin täällä meillä päin pyörällä liikkuvien jakajien alue on käsittääkseni pieni, vain muutaman korttelin kokoinen. Eli vaihtoehtona kai lähinnä olisi postikärryjen lykkiminen jalan. Ehkä tuo pyöräily on kuitenkin sujuvampaa.
Miehet ajavat autoilla postinjaossakin ja naiset polkevat pyörällä vesisateessa. Nuo postin pyörät peräkärryineen ovat kyllä huvittava näky.
Helppoahan tuo nykyään on kun on pelit ja vehkeet.
Aikanaan posti ei joka vuosi antanut uusia pyöränrenkaita jakajille, joten Pekka pisti paksun köyden sisäkumiksi. Huuuh-huh, näin on Suomi rakennettu. Ei taida olla ihan sama meinki tämän päivän köyhissä maissa Afrikassa yms? Teslat pitäisi heti saada.
Monet tykkää liikkumisesta ulkona. Paljon suurempi ongelma on varmaan heikko palkkaus.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ajavat autoilla postinjaossakin ja naiset polkevat pyörällä vesisateessa. Nuo postin pyörät peräkärryineen ovat kyllä huvittava näky.
Pitävätkö nuo vesisateessa polkevien naisten naisten oranssi-harmaat ulkoilujakeluasut edes yhtään vettä? Vai onko postia jakava naisparka jakelureitin jälkeen täysin läpmärkänä ja kylmissään?
Ovat myös aina todella onnettoman näköisiä.
Ap