Onko 12cm hyvä?
Oon 16 ja mulla on vain 12senttiä erektiossa ja levossa se on kuin jokin prinssi nakki😥 haluaisin tietää mitä mieltä te olette tällaisesta koosta. Onko hyvä vai keskiverto vai aivan surkeen pieni?
Kommentit (11)
Ootko sä lihava tai jotain mikä aiheuttaisi tuon. Siis lihavilla penis voi olla osittain sielä rasvan peitossa eikä siksi näy kunnolla.
Sorry 15cm Asko, ei mene trollaus läpi. Vaja-kin kirjoitustyylisisi paistaa läpi kilometrien päähän.
Ei huolta! Ei ne naisetkaan saman kokoisia Sieltä oo :)
Olet taatusti paras juuri sellaisena kuin olet.
Hyvin riittää siinä missä pidempi, tärkeintä on päänsisälläsi miten osaat lukea naista ja hänen tarpeitaan tapahtuman aikana.
Jos jollekkin ei riitä, niin ei ole sun ongelma, naisia löytyy...
Kyllä tuolla huulien väliin ylettyy.
Kiitti vastauksista ja joo kyl aina kaikilt kuulee et koolla ei oo väliä, mutta silti sen aina tietää että tytöt sitten keskenään naureskelee ja varmaan mun "kaveritkin" ovat naureskelleet mun selän takana koska mä oon pienimunaisin koko porukasta😥 ja tuohon kysymykseen oonko lihava voin huoletta sanoa että en ole :)
Itsesi lisäksi riippuu myös naisen ruumiinrakenteesta. Mutta kuitenkin lähes kaikissa tapauksissa yhdyntä onnistuu, kun löytää naisen kanssa sen oikean asennon. Ja sitten tietysti se kaikki muu kiva onnistuu varmasti. Suuseksi, käsiseksi,...
Miten lähes kaikki on porukan pienimunaisin?
Eipä se siitä enää välttämättä kasva. Itsellä samanlainen "pikkuinen". Sillä pitää pärjätä.
m47
Mulla samanlainen nysä, ei riitä mihinkään.