Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimitte eron jälkeen jos lapsia ja uudet kumppanit tulevat kuvioihin

Vierailija
18.02.2015 |

Eli jos olette kokeneet eron ja teillä on yhteisiä lapsia, millä tavalla toimitte kun alkaa uusia seurustelusuhteita ilmaantua. Oletteko sopineet entisten puolisoiden kanssa että miten ja missä lapsi tapaa uusia kumppaneita, vai onko sillä väliä?

Meillä on eksän kanssa sovittu että ilmoitetaan siinä vaiheessa jos lapsen elämään tulee pysyvä muutos, esimerkiksi toisen luokse muuttaa joku uusi kumppani ja alkaa vaikuttamaan arkeen. Tapailua ja muuta ei ilmoitella. Millaisia käytäntöjä teillä on ollut? Edellyttää tietysti että välit on kunnossa, jos riitaisa ero niin oletan ettei siinä paljoa ilmoitella muutoksista. Vai onko tämä ihan hyödytöntä meilläkin?

Minä ainakin koen hyväksi tietää mitä lapsen elämässä tapahtuu ja jos muutoksia on. Lapsi on vasta 3-vuotias. Olen siis isä, sikäli kun sillä väliä on.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun parisuhteeni lapseni isään päättyi niin parisuhde myös päättyi, eikä sitä jatkettu "tilivelvollisuudella" omasta elämästä vaan annetaan luottoa siihen, että se rakas entinen puoliso osaa tehdä niitä valintoja, päätöskiä ja arvioita omassa elämässään lapsen edun huomioon ottaen myös niissä muutoksissa.

Vierailija
2/2 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me sovittiin exän kanssa että edetään sen uuden kanssa harkiten. Siis kun sellainen tulee. Eli jokaista heilaa ei lapsille näytetty, kummallakin oli vapaita viikonloppuja säännöllisesti joten oli helppoa suunnitella menot.

Noin myös tapahtui. Nyt ex on jo tahollaan naimisissa uuden naisen kanssa, minä avoliitossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä