Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki sukulaiseni puhuvat aina veljestäni?

Vierailija
18.02.2015 |

Vanhempani ja kaksi vanhempaa tätiä ja yksi setä ottaessani heihin yhteyttä ja käydessäni alkavat melkein välittömästi kertoa minulle veljestäni, tämän avovaimosta ja heidän kuulumisistaan. Vaikka kuinka yrittäisin puhua muusta, aina puhe kääntyy heihin. Soitin viikonloppuna äidille. Hänen kolmas lauseensa oli jo Make sitä ja Make tätä, Make-Make-Make-Make....

Jos sanon, että autoni kytkimessä on jotain, voin olla jo varma, että heti heille tulee mieleen Maken autossa se ja se. Jos sanon, että kevät saisi jo tulla, niin Make se matkustaa keväällä Barcelonaan, just tilasivat matkan. Jos sanon, että oli tuosa apientä flunssanpoikasta, saan kuulla miten Maken vaimolla oli hirvee flunssa että piti ihan antibiootit hakea.

En tajua! Olenhan minäkin olemassa, minun perheeni ja lukemattomat muut asiat. Olen tekemisissä Maken kanssa kyllä, en hirveän usein, mutta ihan ok väleissä ollaan. Asumme parin sadan kilometrin päässä toistamme ja kumpikin meistä noin 150 km päässä vanhemmista ja noista Makesta jauhavien muiden sukulaisten luota. Make käy yhtä usein tapaamassa vanhempiamme kuin minä. Mistä ihmeestä johtuu tuo melkein jo pakonomainen tarve puhua veljestäni koko ajan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä että veljelläsi on lämpimät ja läheisemmät välit vanhempiisi ja sukulaisiisi kuin sinulla. En osaa sanoa muuta. Eihän tuossa ole muuta vaihtoehtoa kuin että yrität saada välit läheisimmiksi tai hyväksyt asian.

Valitettavasti kaikilla lapsilla ei ole yhtä läheiset välit vanhempiinsa samassakaan perheessä. Ja kaikki lapset ei aina joka perheessä ole yhtä rakkaita.

Vierailija
2/7 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain tuon tapaista. Mutta eikö ole aika julmaa tuoda yhdelle lapselle esiin koko ajan sitä toista? Itse olen kahden äiti, eikä tulisi mieleenkään koko ajan jauhaa toiselle heistä siitä toisesta lapsesta, vaan olla heistä jokaisesta kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis edellinen oli ap.

Vierailija
4/7 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma etteivät vanhempasi ja muut sukulaiset puhu samoin sinusta makelle?

Vierailija
5/7 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettei Make puolestaan saa kuunnella sinun kuulumisiasi sukulaisilta?

Vierailija
6/7 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä Makelta suoraan että jauhaako suku aina sun tekemisiä hänelle ja naureskele miten sinä saat aina kuulla Maken kuulumiset heiltä... Tuo on ehkä vaan tapa.

Vierailija
7/7 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma tietenkään. Hassu ajatus, että kumpikin saisimme kuulla toisistamme ähkyyn saakka. Saammekohan koskaan tietää tästä? Makelta en ainakaan kehtaa kysyä ;-) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi