Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työttömän vauvalle ristiäiset, mitä lahjaksi?

Vierailija
18.02.2015 |

?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:29"]Veisin voita, ni ois jotain leivän päällekkkin
[/quote]

Toivottavasti joku muu tuo leivän

Vierailija
22/26 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä suhteilla työpaikka sille työttömälle !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden vaipat.

Vierailija
24/26 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina vienyt nimiäisiin ja ristiäisiin samat: Omia leivoksia/keksejä pöytään (kysyn aina ensin käykö, mulla on eritysruokavalio joten koen sen parempana kun että joutuu väsyneenä pähkinää että mikäs mulle sopisi). Lisäksi olen vienyt 50-100 euron lahjakortin lastentarvara-/lastenvaate-/vaate-/askarteluliikkeeseen riippuen mitä perhe tykkää tehdä. Ja aina itsetehdyn kortin, jonka olen laminoitut taikka päällystänyt ja pyöristänyt kulmista niin että sen voi antaa vaavillekkin ihmeteltäväksi ilman, että irtoaa mitään vaarallista.

Vierailija
25/26 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin toka lapsi, kun minä olin jäänyt työttömäksi. Ei käynyt mielessäkään, että joku olisi sillä perusteella hankkinut erilaisia lahjoja kuin esikoiselle, jonka saadessani minulla oli työpaikka odottamassa. Eikä vaatteita maan onneksi tullut paljoa, kun esikoisen vaatteet olivat vielä tallessa. Ei työttömyys saanut meitä kaipaamaan lapselle yhtään erilaisia juttuja. Ihan puhdasta rahaa kuitenkin toi muutama, kun tiesi, ettei tarvita mitään eikä halunneet ostaa mitään "turhaa". Ne odottavat lapsen kasvamista, ja ehkä ne tulevat vielä tulevaisuudessa tarpeeseen esim. harrastusvälineitä hankkiessa, jos tiukempi tilanteemme jatkuu pitkään. Tiedän, ettei rahan antaminen monelle sopisi, mutta meillä on aika käytännöllisesti ajatteleva lähisuku, joten he osasivat ajatella niin, että haluavat lahjan menevän johonkin varmasti järkevään, joten mieluummin jättivät meille mahdollisuuden hankkia sitä jotain järkevää sitten kun sille on tarvetta.

Vierailija
26/26 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo urpoa ap:ta tässä herjataan, ei työttömiä.