Hei kaksikertaa rokotetut. Onko ensimmäinen ja toinen annos samasta erästä?
Kanta.fistä näkyy rokote-erän numero. Ihmettelen kun minulla lukee siellä vain yksi numero vaikka olen ottanut kaksi rokotetta.
Rokotteilla kuitenkin väliä useampi kuukausi niin miten ne voisi olla samasta erästä?
Kommentit (21)
Katsoin rokotetodistukseni, siinä tuota tietoa ei ole. En ymmärrä mihin sinäkään tuollaista tietoa tarvitset? Kukaan ei tule sitä sinulta kysymään.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin rokotetodistukseni, siinä tuota tietoa ei ole. En ymmärrä mihin sinäkään tuollaista tietoa tarvitset? Kukaan ei tule sitä sinulta kysymään.
Näkyy kannassa tämä tieto. Kysymys on aloituksessa. Miten ensimmäinen ja toinen rokote voisi olla samasta erästä? Miksei kannassa ole kahden rokotteen numeroa vaikka olen kaksi saanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyy kannassa tämä tieto. Kysymys on aloituksessa. Miten ensimmäinen ja toinen rokote voisi olla samasta erästä? Miksei kannassa ole kahden rokotteen numeroa vaikka olen kaksi saanut?
No hitostako me se tiedetään! Kysy rokotteen antaneelta taholta. Sehän ne tiedot on sinne kirjannut.
Hölmö ap! Mitä väliä sillä on, mistä erästä rokotteesi on?
Mielenkiintoista. Tutkimista väärti. 677
Mun ensimmäisen rokotteen kohdalla luki sputnik ja toisen kohdalla luki submarine. Mitäköhän nekin tarkoittavat.
Tuskin on ainakaan Suomessa, siellähän tökittiin vain 1. piikkiä pitkään ja venytettiin toisen annoksen saamista. Ja pohjalla tieto, että lisää rokotteita saadaan ajan kanssa maahan, sitten voidaan aloittaa toiset annokset.
Minulla on kolme annosta ja ainoa numero mikä näkyy, on ”Certificate identifier”, joka ei ole mikään annoksen tunnistenumero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hitostako me se tiedetään! Kysy rokotteen antaneelta taholta. Sehän ne tiedot on sinne kirjannut.
Halusin vain tietää mitä muilla lukee. Luuletko että ne sieltä neuvovasta puhelimesta mitään kertoo.
Minulla on kaksi numerosarjaa, 6 numeroa ja fh ja perässä 4 numeroa. Mitä muilla on?
Ihan alkuun rokote-erää ei merkitty ylös. Thl antoi suosituksen siitä vasta kun monet olivat ekat rokotteensa ottaneet.
Mulla on aivan eri rokote, joten ei kannata vaivautua omakantaan.
Az +moderna
Vierailija kirjoitti:
Ihan alkuun rokote-erää ei merkitty ylös. Thl antoi suosituksen siitä vasta kun monet olivat ekat rokotteensa ottaneet.
Onpas erikoista ettei laitettu ylös koska ihan valmisteyhteenvedossa lukee näin:
"Jäljitettävyys Biologisten lääkevalmisteiden jäljitettävyyden parantamiseksi on annetun valmisteen nimi ja eränumero dokumentoitava selkeästi."
Se uutinen oli feikki mikä oli niistä rokote numeroista, rauhotu!
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijaa,hanki elämä..oikeesti
Niin niin. Kato tyhmä vaan temppareita eläkä mieti tällasia epäolennaisuuksia.
-sarkasmia-
Vierailija kirjoitti:
Se uutinen oli feikki mikä oli niistä rokote numeroista, rauhotu!
Häh. Mikä uutinen?!
Eka oli AZ:tä ja toinen Pfizeriä, että eipä tainnut olla samasta erästä.
Jaksaisiko joku tarkistaa omansa?