Käykö kukaan täällä jo nukkumaan kohta?
Itse käyn kymmenen minuutin päästä. Herätys klo 7 aamulla.
Kommentit (20)
Ootko ap jotenkin sairas vai mistä tarve 12h yöunille? Kellojen siirtäminen tuo ensi yönä lisätunnin.
Heti menisin nukkumaan, mutta lapset ei.
Juu. Herätys 4.30 ja nukkumaan noin puolen tunnin kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Ootko ap jotenkin sairas vai mistä tarve 12h yöunille? Kellojen siirtäminen tuo ensi yönä lisätunnin.
Nukun joka yö 12h. Ap
En ole ikinä saanut unta ennen klo 24. Herään klo 6- 7. Miten joku nukkuu jo tähän aikaan?
Kyllä tuli älytön päänsärky saunan jälkeen ja alkoi väsyttämään. Olisiko ilmastointi räpsähtänyt päältä. Piti laittaa ovi ja ikkuna auki.
Nyt on sammu nmumen lähe lläää. Oooonn ryyäåååpänny köooko påmävän.
Käyn yleensä aina nukkumaan tuossa klo 21..
Kärsin unettomuudesta, ja varsinkin jos nukkumaan meno siirtyy yhtään myöhemmäksi kuin normaalisti... On "unijärjestelmäni" täysin sekaisin.
Säännöiisyys on se POINTI , ainakin minun unettomuuteeni. Jokaisella on omat juttunsa. Mulle unettomuuden hoidossa toimii jollain lailla säännölliset nukkumaan menoajat.
Vasta ruoka tulossa. Tosin täällä kello on vasta 18.35.
22 nukkumaan
Aina sänkyyn klo 20. Uni tulee 21 aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukun joka yö 12h. Ap
Aika paljo
No eiku ootan et muijja nukahtaa ni lähen hu oriin xd
Vartin päästä, normaalisti herätys 0500, yritän pitää rytmin myös viikonloppuna.
Saatan nukkua jopa tunnin pitempään :)
Käyn nukkumaan vasta noin 5-8 h tunnin päästä ja herään huomenna viimeistään klo 13.
Minä. Hyvää yötä.