Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

19 vuotias poika joka pitää vanhemmista naisista?

Vierailija
18.02.2015 |

Hei vaan kaikille!

Olen siis juuri aikuiseksi tullut nuori poika, joka on kiinnostunut lähinnä ikäisiäni vanhemmista naisista. Onko siinä jotakin väärää? Olen aina tullut juttuun ikäisiäni vanhempien ihmisten kanssa, niin baarissa kuin ihan missä vaan. Olen yrittänyt kaverien kautta joidenkin ikäisteni naisten kanssa, mutta molempien mielenkiinto aina lopahtanut ennen kuin on alkanukkaan kunnolla (ja näin on tapahtunut jopa kymmeniä kertoja). 

Olen yrittänyt etsiä netistä jotakin paikkaa, jossa "puumia" voisi löytyä, mutta en tähän mennessä ole niitä löytänyt. Tinderiä olen kokeillut huonoin lopputuloksin, enkä ole rumimmasta päästä. Olen kova juttelemaan ihmisille, ja monesti jopa menenkin yksin baariin ihan siinä mielessä, että löytyisi uusia ihmisiä kehen tutustua.

Minulla vaan on ollut ilmeisesti hyvin huono tuuri, ettei koskaan ole tullut iskettyä kenenkään vanhemman naisen kanssa silmää (joko joku mukavannäköinen nainen näyttää olevan varattu, tai on niin isossa naisporukassa, ettei naista ole kiinnostanut heittää silmää).

Onko siis kellään ideoita, että miten ja mistä voisin löytää vanhempaa naisseuraa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummotunneli

Vierailija
2/3 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riistavuoren palvelukeskus

Sisältö jatkuu mainoksen alla