1 viikko aikaa laihtua
Tatvitsen apua ja vinkkejä. Yksi viikko aikaa laihtua/saada turvotusta pois mahdollisimman paljon. Tuloksen ei luonnollisesti tule olemaan pysyviä, kun näin pieni aika. Mitat on 168/70 elo varaa on pudottaa. Ensi lauantaina juhlat, johon haluan panostaa. Teen fyysistä työtä ja taaperoikäinen lapsi eli mikään syömättömyys ei tosiaan ole vaihtoehto. Jätetään saarnat toiseen kertaan ja keskitytään keräämään vinkkejä,voi olla, et joku muukin niitä kaipaa. Kiitos etukäteen. :)
Kommentit (20)
Ei mitään pussikuureja, vaan terveellistä, puhdasta ruokaa; kanaa, kalaa, kasviksia, marjoja. Jos olet turvonnut, jätä ylimääräinen vilja pois. Juo tarpeeksi vettä.
Viikossa ei laihdu mutta turvotus voi hävitä.
Viikossa ei laihdu. Syö suolatonta ruokaa ja greippiä ja juo paljon kahvia, jotta nestettä tulee ulos mahdollisimman paljon. Miksi sinun pitäisi olla laihempi kuin oikeasti olet? Miksi se on niin autuaaksi tekevää, että viikon päästä olet simsalabim laihempi kuin nyt?
Sokeri ja viljat pois. Juo paljon vettä. Esim. Viikon kaalisoppa Dietti. Lähtee kiloja ja nestettä. Muuta kun et syö
Aika nopealla varoitusajalla juhlat....
Tosi jos kerran uskot olevasi kiinteytyskunnossa, miksi et ole aiemmin jo ryhtynyt toimeen?
Niin ja viikossa et laihdu. Muutos voi olla vain mielessäsi... huhkit viikon hulluna ja luulet laihtuneesi. Näin ollen kannat itsesi paremmin vaikka kropassasi ei oikeasti olekaan tapahtunut mitään.
Kiitos vastaajille vielä toistamisee. Odottelen, josko tulis joku oikeen huikee idea vielä. ;-) Vähän kyseenalaistan tuota, miksi viikossa ei laihtuisi. Keho ei tunne kalenteria, vaan viikko on ihmisten laatima määre ajalle. Ei varmasti isoja tuloksia saa, mut pienempiä kuitenkin.
Syu, miksi näin pikasesti yritän pudottaa, on se, että olen nyt viimeisen 3vk aikana pudottanut 3kg/vk eli ihan hyvällä tahdilla. Loppurutistuksen haluaisin, jotta voin tuntea oloni itsevarmaksi hyvissä eikä tartte pakoilla kameraa kolmen kaksoisleuan pelossa. :D
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:13"]Kiitos vastaajille vielä toistamisee. Odottelen, josko tulis joku oikeen huikee idea vielä. ;-) Vähän kyseenalaistan tuota, miksi viikossa ei laihtuisi. Keho ei tunne kalenteria, vaan viikko on ihmisten laatima määre ajalle. Ei varmasti isoja tuloksia saa, mut pienempiä kuitenkin.
Syu, miksi näin pikasesti yritän pudottaa, on se, että olen nyt viimeisen 3vk aikana pudottanut 3kg/vk eli ihan hyvällä tahdilla. Loppurutistuksen haluaisin, jotta voin tuntea oloni itsevarmaksi hyvissä eikä tartte pakoilla kameraa kolmen kaksoisleuan pelossa. :D
[/quote]
Oot kyllä aika yössä. Enkä nyt tarkoita sitä ihmisen keksimää määrettä.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:10"]Aika nopealla varoitusajalla juhlat....
Tosi jos kerran uskot olevasi kiinteytyskunnossa, miksi et ole aiemmin jo ryhtynyt toimeen?
Niin ja viikossa et laihdu. Muutos voi olla vain mielessäsi... huhkit viikon hulluna ja luulet laihtuneesi. Näin ollen kannat itsesi paremmin vaikka kropassasi ei oikeasti olekaan tapahtunut mitään.
[/quote]
Sun elämä on varmaan vähän helpompaa, jos et tee itse johtopäätöksiä - esim. juhlien varoitusajasta. Et tietenkään voi tietää, jos mulla piti olla sillon työvuoro, juhlat ovat puoli extemporee tai tuo kuten yllä sanoin, haluan loppukirin.
Kiitos kuitenkin vinkistä. :)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:13"]Kiitos vastaajille vielä toistamisee. Odottelen, josko tulis joku oikeen huikee idea vielä. ;-) Vähän kyseenalaistan tuota, miksi viikossa ei laihtuisi. Keho ei tunne kalenteria, vaan viikko on ihmisten laatima määre ajalle. Ei varmasti isoja tuloksia saa, mut pienempiä kuitenkin.
[/quote]
[/quote]
Mä ymmärrän alapeukutuksen ja eri mielipiteet, mutta en käsitä, tuon kaltasta kommentointia, jossa ei ole oikeastaan edes mitään pointtia, piti vaan vähän saada ivata.
Kerro miten onnistuit tuossa 3kg viikko? Minulla olisi 6 kg pudotettavaa mielestäni ja oliskin kyllä huikeeta heittää se kahdessa viikossa pois päiväjärjestyksestä :D
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:13"]Kiitos vastaajille vielä toistamisee. Odottelen, josko tulis joku oikeen huikee idea vielä. ;-) Vähän kyseenalaistan tuota, miksi viikossa ei laihtuisi. Keho ei tunne kalenteria, vaan viikko on ihmisten laatima määre ajalle. Ei varmasti isoja tuloksia saa, mut pienempiä kuitenkin.
[/quote]
[/quote]
:D
Samaa mieltä.
Lentoemäntädieetti, löytyy googlaamalla. Nesteet lähtee ja olemus hoikistuu, toki kaikki tulee dieetin jälkeen takaisin mutta tämä onkin vain hetken apu!
Niin ja sori, siis KILO lähtenyt viikossa, ei valitettavasti kolmea! :'D
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:17"]Kerro miten onnistuit tuossa 3kg viikko? Minulla olisi 6 kg pudotettavaa mielestäni ja oliskin kyllä huikeeta heittää se kahdessa viikossa pois päiväjärjestyksestä :D
[/quote]
Korjasinki jo, tuli ajatuskatko kirjottaes. Mut jos löytyy keino, niin jaa ihmeessä. :D
Vältä hiilihapollisia juomia. Kuten happovettä. Hiilihappo turvottaa
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:18"]Lentoemäntädieetti, löytyy googlaamalla. Nesteet lähtee ja olemus hoikistuu, toki kaikki tulee dieetin jälkeen takaisin mutta tämä onkin vain hetken apu!
[/quote]
Pikanen googlaus ko. dieetistä sai kyl pohtimaan, et vois olla hyvä vaihtoehto. Kiitos paljon kaikille :)
Jos treenaat lihaksia ja ulkoilet tosi paljon, näytät vaan isommalta viikon päästä kun lihakset on tikissä. Ainoa keino on nauttia tosi vähän nestettä. Viikko on niin lyhyt aika ettei kukaan huomaa sinussa luultavasti eroa ellet ole vankileiridieetillä jotain 200 kilokaloria vuorokaudessa, sitten voi 5 kiloa lähteä/7päivää.
saunahikoilu kelmuun käärittynä pudottaa monta kiloa ihan yhdessä illassa mutta vaarallinen yksin. En suosittele kokeilemaan ellet tiedä mitä teet. Ammattipainijat ja vapaaottelijat tiputtavat näin kilot että pääsevät punnituksesta läpi oikeaan painoluokkaan.