Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti kauhean vanhan naisen kanssa!

Vierailija
18.02.2015 |

Meillä lapset yhdessä ja ikuisuus takana, mutta jäi kiinni baaripetturuudesta. Tuli itkien oven taakse ja koitti vaikka mitä, niin en huolinut enää takaisin. Mutta nyt tää nainen, joka tuntee mut entuudestaan ulkonäöltä, hänellä on noussut pissi päähän kun "sai" mieheni!! Kuittailee mulle koko ajan, kuinka on mua parempi kun sai hänet, vaikka oikeasti ukko lensi pihalle kuin leppäkeihäs! Naiselle olen tämän sanonut päin naamaa, niin sanoo vaan, että se on minun versioni:O

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat naiset on kauheita :(

Vierailija
2/6 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärtänyt, tarkoititko really old woman vai terrible old woman?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli molemmat kolmonen! Mutta sanotaanko, että vuosia mua ja miestäkin vanhempi mutta silti myöskin terrible! ap.

Vierailija
4/6 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi kusipäämies! Ja että mä inhoon horoja!

Mutta kiinnostaa tässä, kun näyttäis tuo naisen ikä olevan melkein ykkösasia, että mitä sitten tapahtuu, kun itse vanhenette? Missä iässä lopetatte seksin/kuuluu lopettaa, kun olette ns. vanhoja ja ällöttäviä naisia?

Vierailija
5/6 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtoiko kolahtaa, alapeukuttaja? Onko elämäsi päättymässä 30-vuotiaana, vai kestätkö elämääsi vielä jopa nelikymppisenä?

Vierailija
6/6 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se ikä nyt ole pääasia tässä jutussa vaan se että sua on petetty. Tosin vähän naurettavaa käytöstä siltä toiselta naiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi