Haluan vierasta miestä
Olen 50v. nainen ja haluan seksiä vieraan nuoren miehen kanssa. Oma mies ei pysty antamaan minulle riittävästi seksiä. Mieheni luvalla voin nauttia seksistä muiden miesten kanssa. Nuorempi mies tuntuu kiihottavalta. Mistä löytysi nuori mies, joka ymmärtää, että kysymys on vain seksistä?
Kommentit (44)
Mr 50 kirjoitti:
Ei se pimppa siitä kulu, vaikka sinne lykkii muitakin miehiä. Olemme olleet yli 20v naimisissa ja vaimo käy silloin tällöin vieraissa. Meillä tää toimii. On nautinnollista naida, kun hän tulee "lämmitettynä" kotiin.
tosi mies ei esiinnyt aisurina. oletko miettynyt mikä sussa on vikana? ei evoluutio oo tuollaisia luonut
Kautta aikuiselämäni ja avioliittovuosieni minulla on ollut tarve vastata miehiltä saamaani huomioon, ja olen sitä toden totta oman osani saanut. Hymyn voi aina heittää, silmäpeliä käydä vaivihkaa (nyt ollaan jo vaarallisilla vesillä), joskus juhannussaunassa olen antanut hyväillä itseäni, ja ihme kyllä, se tuntui kiihottavan miestänikin. Silloin se olisi voinut johtaa pitemmällekin.
Mutta vieläkään, 44-vuotiaana, en ole päässyt niin sanotusti "kokeilemaan vierasta".
Aivan hyvin sellainen voisi kuulua kypsään, onnelliseen avioliittoon. Olen unelmissani palkinnut monta arvostamaani, fiksua, ihanaa miestä kuvittelurakastelulla. Mutta todellistakin haluaisin.
Harmi että et saa riittävästi seksiä
Jos kiinnostaa tälläinen 55 mies ota
Yhteyttä
mä ymmärrän sua ap, sun tilanne on ongelmallinen. kukaan normaali nuorempi mies ei halua panna noin vanhaa naista.
Vierailija kirjoitti:
mä ymmärrän sua ap, sun tilanne on ongelmallinen. kukaan normaali nuorempi mies ei halua panna noin vanhaa naista.
Normaalimies nimenomaan haluaa panna naisia. Epänormaalit keksii kaikkia selityksiä.
Minä voisin kyllä ryhtyä rakastajaksi parisuhteessa muuten olevalle naiselle. Baareista minua ei kyllä löydä kuin harvakseltaan. Tinderissäkään en ole. Lähinnä kuntosalilta, töistä tai kävelylenkeiltä tai kahvilasta kesällä. Saa tulla jutteleen. Kyllä vastaan aina kohteliaasti kysyvälle naiselle. Voi vaikka aloittaa suoraan, että tässä nyt on sitten kysymys vain seksistä. :)
On sexpon opit mennyt jakeluun? Hienoa voimaantumista! Kerro sitten myöhemmin kuinka monta elämää onnistuit pilaamaan.
Ei nuorempi mies ymmärrä mistä seksissä on kysymys
Ehkä oma miehesi olisi se, joka ymmärtäisi, jos ymmärrystä haet.
Mulla kiinnostaisi se miten ihmeessä puhutte tämmöisistä asioista tuhoamatta itse suhdetta henkisellä tasolla että toinen sanoo vain yks kaks että haluaa vierasta seksiä ja seksi puuduttaa .... eikö tämmöiset keskustelut usein pääty valtavaan riitaan ja ehkä eroon. Samaa myös miettinyt miten nuo avoimet suhteet syntyy otetaanko heti alussa puheeksi avoin suhde vai miten saavat toisen innostumaan siitä
Olisko Tinder profiililla "Hupia vähäksi aikaa" mitään? Itse sain viikossa yli 150 tykkäystä, tosin olen 13+v nuorempi ja laitoin profiiliin parit stay-up sukkis kuvat. Sai ihan valita noista parhaat!
Täällä 29v varattu mies, joka rakastaa seksiä vanhemman naisen kanssa, olen myös varattu enkä saa naiseltani kuin kerran pari kuukaudessa ison kaluni takia, nussittiin viime perjantaina ja tänäänkin valitti että on vielä hellänä.
päijäthämeessä ja matkustus myös mahdollista. Salaa tietenkin!
Vierailija kirjoitti:
Täällä 29v varattu mies, joka rakastaa seksiä vanhemman naisen kanssa, olen myös varattu enkä saa naiseltani kuin kerran pari kuukaudessa ison kaluni takia, nussittiin viime perjantaina ja tänäänkin valitti että on vielä hellänä.
päijäthämeessä ja matkustus myös mahdollista. Salaa tietenkin!
Muuten ottasin yhteyttä, mutta en halua ison kalun satuttavan 55vuotiasta vaimoani!
Ap älä ainakaan pasiin sekaannu!! Täys kusetteja pienellä sekuntti munalla varustettu!!
minulla ollut jo muutaman vuoden 82 vuotias nainen jota käyn moikkaamassa 2-3 kertaa kuukaudessa kyllä nainen on ihana oli ikä mikä tahansa. itse olen 48v
tainnut poika katsoa muniaan suurennus lasin läpi
Onko varatun naisen anus jo korkattu? Eli onko monta reikää käytössä jos vierasta seuraa haet
Minä kävin erottuani n nelikymppisenä tansseissa ja siellä eräänä iltana tutustuin 65 v rouvaan joka oli jäänyt juuri eläkkeelle. Koska olin hakemassa pari suhdetta niin puhuimmen suoraan ikäerostamme. Hän oli myös eronnut ja kysyi suoraan haluatko kumminkin yöksi ja auttaa häntä alkuun kun olet mukava kaveri. Menimme hänen luo ja kävimmekin sitten jokusen kerran panolla toistemme luona. Alettiin sitten etsiä ikäisiämme seuralaisia.
Pitkän suhteen jälkeen poikamiehenä ollessa kävin panemassa useita varattuja naisia. Osa oli miehensä luvalla liikenteessä ja toiset salaa. Mokeillä, kotona, hotellihuoneessa... Oli jännittävää aikaa sillai. Jotkut oli niin himokkaita että meinasivat repiä vaatteet päältä. Jotkut taas jännittivät niin ettei meinannut tulla hommasta mitään. Yksikin oli niin että ei ollut koko elämänsä aikana pannut muiden kanssa. Ihania kohtaamisia kuitenkin kaikki.
JTG
Toissa kesänä sain entiseltä heilalta ohi kulkiessani muutakin kuin kahvit. Kyllä se piristi. Eka laaki lähti niin ettei nainen kerennyt oikein mukaan. Nauroi että olet yhtä herkkä kuin nuorena. Toisella kerralla rouvakin jo tärisi kuin ennen. Välimatkaa vaan on niin että siihen se jäi. Mutta jos löytyis lähempää joku.