Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan vierasta miestä

Vierailija
24.11.2021 |

Olen 50v. nainen ja haluan seksiä vieraan nuoren miehen kanssa. Oma mies ei pysty antamaan minulle riittävästi seksiä. Mieheni luvalla voin nauttia seksistä muiden miesten kanssa. Nuorempi mies tuntuu kiihottavalta. Mistä löytysi nuori mies, joka ymmärtää, että kysymys on vain seksistä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierasta naista panokaveriksi on mun toive. terv 55+ mies Turusta

Vierailija
42/45 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas miehet selostaa toisille miehille;-: Tämä ketjuhan on ilmiselvästi provo. Mutta ei näitä naiset lue eli ajanhaaskuuta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Täällä m52. Ole yhteydessä . Jutustella saa naintia harrastaessa ja tauoilla. Eli sinä n46 joka kaipaa miehen kosketusta 

Vierailija
44/45 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies kullin kallis. SE riittää!

Vierailija
45/45 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on noin viisivuotta aikaa . Mieheni oli kavereittensa kanssa lähtenyt niinsanotulle kalareissuleen ja jäin yksin . Otin viiniä ja parit paukutkin kun oli perjantai ja kesäloma , päätin katsella huvikseni tekstiteeveen treffit sivuja , eihän siellä ollut oikein mitään kiinnostavaa ja laitoin itse viestin sinne , ei mennyt kauaa kun tuli heti soitto , siellä oli ainakin sanoi kolmekymppinen mies , juteltiin kaikkia mukavia sitten hän pyysi kuvani ajattelin ensin etten laita mutta kumminkin otin kuvan itsestäni , kohta tuli kuva takaisin ja ihan komea mies oli ja näytti siltä kolmekymppiseltå . Jatkoimme juttua ja kerroin missä asun niin mieshän sanoi että , hän asuu 20 kilometrin päässä tavattaisiinko , sanoin sopii tule vaikka minun tykö . Ei mennyt kuin puolituntia kun mies oli ovella , pyysin sisään ja hän kertoi että kaverinsa oli tuonut hänet sillä oli ottanut vähän . Istuimme olohuoneessa juoden paukkuja kun mies alkoi lähennellä , Kysyin pillunlitakiqkko tulit jja mies sanoi joo kyllä kun ei ole pitkään aikaan ollut naista  , ajattelin menköön ja saakoon pillua . Enää en estellyt miestä vaan annoin hänen riisua paitani ja rintani oli esillä mies hyväili niitä ja laittoi kätensä hameeni alle ja siitä pillulle työnnnellen sormeaan sinne , sanoin hänelle mennäänkö makuuhuoneeseen . Riisuin siellä loput vaatteet ja mies riisui , hänellä oli kulli pystyssä eikä mikään pieni ja sanoin haluan kullisi heti pilluuni ja niin tapahtui,  mies työnsi heti kerralla kullinsa kokonaan pilluuni hiukka sattui kun se osui pohjaan , mies nai kovaa nautin hänen panemisestaan sillä hän nussi kovaa ja kauan , jonkinajan kuluttua mies kysyi saako päästää sisään sanoin saat ja niin mies tekikin . Nousimme ylös ja menimme keittiöön hän kysyi oletko sinkku johon minä en mies on kalareissulla tulee ehkä tiistaina tai keskiviikkona ja mies jatkoi voiko hän jäädä siksiaikaa minun luokseni , lupasin ja se aika menikin että hän nai minua jokqpäivä ja jokapäivä sain kahdesti tai kolmesti hänen kulliaan . Kun hän tiistaina lähti sovimme tapaavamme uudelleen kun olen yksin kotona ja mies on käynyt monta kertaa sen jälkeen ja eilen viimeksi hän kävi panemassa minua kun mieheni ei olut kotona , näin kauan hän on aina välillä täyttämässä pilluni ja olen saanut hänen spermansa pilluuni harmi etten voi enää tuloa raskaaksi antaisin miehen kyllä siiittä minut .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi