Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkkanauha tuli tänään! Olen kuukauden ollut

Vierailija
11.09.2006 |

nyt töissä, vajaat 200e jää käteen enemmän kuin työttömänä ollessa kun vähennetään päiväkotimaksut! no, rahaa sekin on.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä 100e jää käteen. mutta joka tapauksessa nautin olla jälleen töissä.

Vierailija
2/13 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikö se tunnu kuitenkin mukavammalta saada palkkaa kuin työttömyyskorvausta? T. nimim. itsekin työtön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No okei olen ollut töissä JO 2 kuukautta ;-), mutta ekan tilin saatuani mietin ihan samaa. No mutta silti olen mielummin töissä kun kotona!!

Vierailija
4/13 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se työttömänä kotona olokaan mitään lomaa ollut. päinvastoin nyt kun saa rauhassa tehdä työnsä, ja lapsetkin viihtyvät hoidossa.

ap

Vierailija
5/13 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan hattua !

Vierailija
6/13 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen että omiin ja lastenkin vaatteisiin pitää panostaa enemmän töissä olessa kuin kotona..

Vierailija
7/13 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikös se liksa olekaan 4000eur/kk plus edut päälle???

Vierailija
8/13 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläkettä tulevaisuutta varten, ja lomarahoja sekä saa työterveyshuollon.

Vierailija
9/13 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kituutellut kotihoidontuella. Nyt tarjoutui lähes unelmien työpaikka kodin läheltä. Rahaa jää mullakin himppasen yli 100e enemmän, kun kotona ollessa, mutta otin työn vastaan. Kuopukselle järjestyy hoito kotona, vanhempien eskari on työmatkan varrella.

Silloin kun on pienet tulot, on se pienikin korotus tuntuva! :)

Mukavia työpäiviä!

Vierailija
10/13 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kautta sosiaalista pääomaa, ikälisiä, palkallista lomaa, lomakorvausta, mahdollisuus palkankorotuksiin (jolloin kaikki ylimääräinen verojen jälkeen on plussaa), voi saada etuja, kontakteja, virikkeitä jne jne.

Vierailija
11/13 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan hattua nostatte aapeen jutulle ja " asenteelle" , pitäisköhän itkeä vai nauraa, kumpaa te itse tekisitte?

Sillä asenteellako sitä kustantaa elämisen kulut koskapa ei tuo 100-200e/kk korotus paljoa paina.

On se kumma miten pitäis aina olla niin hemmetin tyytyväinen kaikkeen ja tyytyä kaikkeen ja sitten jos ei niin koe/tunne/tee niin saa tuhat kg paskaa ja arvostelua niskaansa.

Noh, tottuuhan sitä ihminen hirressäkin hillumaan.

Vierailija
12/13 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pojan otin tietty pois hoidosta. saman verran jää käteen kun palkastakin..

Vierailija
13/13 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pitäisi teidän hönöjen mielestä samalla nostaa hattua myös niille AHNEILLE työnantajanpaskiaisille (sori vaan, mutta ärsyttää niin...), jotka maksavat täysin ala-arvoista orjapalkkaa ja sitten kehtaavat vaatia työnhakijoilta ja-tekijöiltä vaikka minkä sortin kykyjä yms.

Itse olen kironnut juuri noita orjapalkkoja, kun olen kuitenkin suht korkeasti koulutettu ihminen. Eipä ole koulutus paljoa kannattanut, kun täällä asuinkaupungissanikaan ei ole muuta, kuin noita huonopalkkaisia hommia, joihin melkein kuka tahansa kouluttamatonkin voisi menestyksekkäästi ryhtyä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi