Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitsut: hoitotyön opettajista

Vierailija
17.02.2015 |

Hoitajat!

Miksi hoitotyön opettajat ovat teille punainen vaate? Olen sairaanhoitaja, kouluttautunut opettajaksi jota työtä nyt teen. Jännä huomata työpaikoilla opiskelijoiden luona käydessä ja esim. harjoittelujakson arviointikäynneillä, miten opettajiin suhtaudutaan ylikriittisesti, selän takana paskaa jauhaen, virheitä etsien ja jopa hyökkäävästi.

Aina saa myös kuulla siitä, miten opettajat eivät enää ole ajantasalla mitä työelämässä tapahtuu jne. Itse olen vielä vuosi sitten toiminut hoitajana ja heti muutuin epäpäteväksi kun opettajan hommat aloitin. :D Se on pääsääntöisesti cain mantra mitä totuutena toistetaan. Tiedän toki että se ON ongelmallista jos hoitotyön open työelämässä olosta on parikymmentä vuotta, itse kannatankin automaattista työelämäjaksoa opettajille säännöllisin välein. Suurin osa meidänkin koulun opettajista käyvät esim. kesälomilla hoitajan hommissa tai käy välillä esim. vuoden pätkän hoitotyössä ja onpa työantajakin iloksemme suhtautunut positiivisesti opettajien työelämäjaksoihin.

Itse olen vielä aina erittäin ystävällinen, kohtelias enkä todellakaan kritisoi teidän tapaanne tehdä töitä. Ylimielisyydestäkään ei siis minua voi moittia. En arvioi teidän hoidon laatuanne sinne ilmestyessäni, vaan opiskelijoita varten siellä käyn. Minäkin olen pohjimmiltani edelleen se teidän hoitajakolleega, en mikään mitä teidän täytyy vastustaa. Ollaan ihan samassa veneessä, saattamassa opiskelijat työelämään riitävin valmiuksin ja taidoin! Me ollaan samalla puolella! :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoppis! Hoitajat? Tiedätte kyllä mistä puhun!
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi