Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kokeneempi mies ottaa neitsyen

Vierailija
17.02.2015 |

On hänellä velvollisuus tarjota kaikki naisen haluamat seksuaaliset palvelykset suhteen keston ajan.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok hyvä ettei törmätä

Vierailija
22/35 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:04"]

Ok hyvä ettei törmätä

[/quote]

Mulla on kaksi X-kromosomia, munasarjat, kohtu jne. Miehen aivot ilmeisesti vaan. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:04"]Ei ole. Ei kannata ottaa neitsyenä kokenutta miestä jos ei kestä ajatusta siitä, että mies on kokenut. 
[/quote] kestän ajatuksen enkä olisi halunnut kokematonta. Ongelma on se, että en nyt saa mitä haluan. Ainakaan riittävän usein. Ap

Vierailija
24/35 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:04"]

Ok hyvä ettei törmätä

[/quote]
Mulla on kaksi X-kromosomia, munasarjat, kohtu jne. Miehen aivot ilmeisesti vaan. ;)
[/quote]
Oot nainen, mutta haluaisit olla mies? Ootko naisellinen vai poikamainen?

Vierailija
25/35 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/35 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:04"] Ok hyvä ettei törmätä [/quote] Mulla on kaksi X-kromosomia, munasarjat, kohtu jne. Miehen aivot ilmeisesti vaan. ;) [/quote] Oot nainen, mutta haluaisit olla mies? Ootko naisellinen vai poikamainen?

[/quote]

Mulla on miehen identiteetti. Niin mä sanoisin, tavallaan mä olen siis mies, mutta myös nainen. Sanoisin, että mä olen miehekäs. Mä olen kuitenkin vähän niinkuin joku transvestiittimies ja tyttöilen. Joskus olen todella feminiininen, menee ehkä jo yli. Mulla on korsetteja, peruukkeja ja vaikka mitä. Normaalisti mä olen todella maskuliininen.

Vierailija
27/35 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:51"]

Mitä se netsyys tai kokeneisuus vaikuttaa asiaan?

Minusta parisuhteessa muutenkin tulee pysyä puolison tarjoamissa palveluissa.

[/quote]

No varmaan siten, että jos toisella on kokemuksia monesta ja toisella ei ensimmäisestäkään, se, joka on ollut neitsyt, saisi kokea kaiken sen hyvän mitä seksin saralla on tarjolla, saisi orgasmeja jne. Sillä mikä olisi surullisempaa kuin antaa neitsyytensä jollekin, joka ei osaa tyydyttää kumppaniaan. Ja pysytellä sitten koko ikänsä siinä suhteessa.

Vierailija
28/35 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:04"] Ok hyvä ettei törmätä [/quote] Mulla on kaksi X-kromosomia, munasarjat, kohtu jne. Miehen aivot ilmeisesti vaan. ;) [/quote] Oot nainen, mutta haluaisit olla mies? Ootko naisellinen vai poikamainen?

[/quote]

Mulla on miehen identiteetti. Niin mä sanoisin, tavallaan mä olen siis mies, mutta myös nainen. Sanoisin, että mä olen miehekäs. Mä olen kuitenkin vähän niinkuin joku transvestiittimies ja tyttöilen. Joskus olen todella feminiininen, menee ehkä jo yli. Mulla on korsetteja, peruukkeja ja vaikka mitä. Normaalisti mä olen todella maskuliininen.
[/quote]
Ok. Aiotko muuttaa kehoasi mieheksi vai pysytkö naisen kehossa? Entä ootko kiinnostunut vain miehistä vai kans naisista?

Vierailija
29/35 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:20"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:51"]

Mitä se netsyys tai kokeneisuus vaikuttaa asiaan?

Minusta parisuhteessa muutenkin tulee pysyä puolison tarjoamissa palveluissa.

[/quote]

No varmaan siten, että jos toisella on kokemuksia monesta ja toisella ei ensimmäisestäkään, se, joka on ollut neitsyt, saisi kokea kaiken sen hyvän mitä seksin saralla on tarjolla, saisi orgasmeja jne. Sillä mikä olisi surullisempaa kuin antaa neitsyytensä jollekin, joka ei osaa tyydyttää kumppaniaan. Ja pysytellä sitten koko ikänsä siinä suhteessa.

[/quote]

Mulla ainakin äiti oli helpottunut kun erosin ensimmäisestä poikaystävästä. Kun se olisi ilmeisesti ollut surullista, jos olisin koko elämäni aikana vain yhden kanssa. :D Ei paljoa lohduttanut silloin kun olin eron jäljiltä ihan sekaisin.

Vierailija
30/35 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:41"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:37"]Entä toisinpäin? Jos kokenut nainen ottaa neitsyen (miehen tai naisen9? Itse olen tehnyt näin kolme kertaa. Mihin tämä väitteesi perustuu? Ei kaikkeen ole miehenkään pakko suostua. [/quote] miksi kokenut nainen ottaisi neitsyen miehen?

[/quote]

Miksi ei? Mä tykkään. Pitää ensin nähdä vähän vaivaa, että tilanne on rento. Voin olla tilanteessa ns. johtaja ja samaan aikaan palvelija. Voin tutustuttaa neitsytmiehen kaikenlaiseen, näyttää asioita, antaa sen vain olla kun teen itse. Yleensä niillä menee aikaa ennen kuin edes seisoo, ja se on musta kiihottavaa, täyttymys antaa odottaa itseään. Nautin sukupuoliroolien kääntämisestä, ja noiden neitsytmiesten kanssa se todella onnistui. Olivat vielä sellaisia ujoja pehmeitä nörttipoikia, aika feminiinisiä. Pidän just sellaisesta. Nautin siitä kun toinen on sängyssä tavalla tai toisella avuton, joskus sen ulkopuolellakin.
[/quote]

Puistattaa ajatuskin tuollaisesta tilanteesta ja miehestä!

Vierailija
31/35 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:25"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:10"] [quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:04"] Ok hyvä ettei törmätä [/quote] Mulla on kaksi X-kromosomia, munasarjat, kohtu jne. Miehen aivot ilmeisesti vaan. ;) [/quote] Oot nainen, mutta haluaisit olla mies? Ootko naisellinen vai poikamainen? [/quote]   Mulla on miehen identiteetti. Niin mä sanoisin, tavallaan mä olen siis mies, mutta myös nainen. Sanoisin, että mä olen miehekäs. Mä olen kuitenkin vähän niinkuin joku transvestiittimies ja tyttöilen. Joskus olen todella feminiininen, menee ehkä jo yli. Mulla on korsetteja, peruukkeja ja vaikka mitä. Normaalisti mä olen todella maskuliininen. [/quote] Ok. Aiotko muuttaa kehoasi mieheksi vai pysytkö naisen kehossa? Entä ootko kiinnostunut vain miehistä vai kans naisista?

[/quote]

Usein hormonit ja rintojen leikkaaminen houkuttaa. Jossain vaiheessa varmasti siihen lähden. Tykkään miehistä ja naisista. Naisista on kuitenkin vähemmän kokemusta. Ovat jotenkin vaikeampia. Miehiä saa aina helpommin.

Jännää muuten, että aika usein sitä kuulee, miten transihmisistä ei vaan tule uskottavia, mutta en mä vaan ole koskaan naisenakaan ollut kovin uskottava. Prosessin jälkeen varmaan vaikuttaa vaan siltä, että mulla  on paha Napoleon-kompleksi.

Vierailija
32/35 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:34"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:41"] [quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:37"]Entä toisinpäin? Jos kokenut nainen ottaa neitsyen (miehen tai naisen9? Itse olen tehnyt näin kolme kertaa. Mihin tämä väitteesi perustuu? Ei kaikkeen ole miehenkään pakko suostua. [/quote] miksi kokenut nainen ottaisi neitsyen miehen? [/quote]   Miksi ei? Mä tykkään. Pitää ensin nähdä vähän vaivaa, että tilanne on rento. Voin olla tilanteessa ns. johtaja ja samaan aikaan palvelija. Voin tutustuttaa neitsytmiehen kaikenlaiseen, näyttää asioita, antaa sen vain olla kun teen itse. Yleensä niillä menee aikaa ennen kuin edes seisoo, ja se on musta kiihottavaa, täyttymys antaa odottaa itseään. Nautin sukupuoliroolien kääntämisestä, ja noiden neitsytmiesten kanssa se todella onnistui. Olivat vielä sellaisia ujoja pehmeitä nörttipoikia, aika feminiinisiä. Pidän just sellaisesta. Nautin siitä kun toinen on sängyssä tavalla tai toisella avuton, joskus sen ulkopuolellakin. [/quote] Puistattaa ajatuskin tuollaisesta tilanteesta ja miehestä!

[/quote]

Jää mulle sitten enemmän neitsytmiehiä. :)

Vierailija
33/35 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:35"]

Usein hormonit ja rintojen leikkaaminen houkuttaa. Jossain vaiheessa varmasti siihen lähden. Tykkään miehistä ja naisista. Naisista on kuitenkin vähemmän kokemusta. Ovat jotenkin vaikeampia. Miehiä saa aina helpommin.

Jännää muuten, että aika usein sitä kuulee, miten transihmisistä ei vaan tule uskottavia, mutta en mä vaan ole koskaan naisenakaan ollut kovin uskottava. Prosessin jälkeen varmaan vaikuttaa vaan siltä, että mulla  on paha Napoleon-kompleksi.
[/quote]

Näin heteromiehen näkökulmasta ajatellen voi olla vaikeempi saada mies seuraa, jos leikkaat rinnat pois ja aloitat hormonit. Nuo on varmasti vaikeita asioita miettiä.

Vierailija
34/35 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:34"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:41"] [quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:37"]Entä toisinpäin? Jos kokenut nainen ottaa neitsyen (miehen tai naisen9? Itse olen tehnyt näin kolme kertaa. Mihin tämä väitteesi perustuu? Ei kaikkeen ole miehenkään pakko suostua. [/quote] miksi kokenut nainen ottaisi neitsyen miehen? [/quote]   Miksi ei? Mä tykkään. Pitää ensin nähdä vähän vaivaa, että tilanne on rento. Voin olla tilanteessa ns. johtaja ja samaan aikaan palvelija. Voin tutustuttaa neitsytmiehen kaikenlaiseen, näyttää asioita, antaa sen vain olla kun teen itse. Yleensä niillä menee aikaa ennen kuin edes seisoo, ja se on musta kiihottavaa, täyttymys antaa odottaa itseään. Nautin sukupuoliroolien kääntämisestä, ja noiden neitsytmiesten kanssa se todella onnistui. Olivat vielä sellaisia ujoja pehmeitä nörttipoikia, aika feminiinisiä. Pidän just sellaisesta. Nautin siitä kun toinen on sängyssä tavalla tai toisella avuton, joskus sen ulkopuolellakin. [/quote] Puistattaa ajatuskin tuollaisesta tilanteesta ja miehestä!

[/quote]

Jää mulle sitten enemmän neitsytmiehiä. :)
[/quote]

Todellakin, ole hyvä vaan! :)

Vierailija
35/35 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:52"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:35"] Usein hormonit ja rintojen leikkaaminen houkuttaa. Jossain vaiheessa varmasti siihen lähden. Tykkään miehistä ja naisista. Naisista on kuitenkin vähemmän kokemusta. Ovat jotenkin vaikeampia. Miehiä saa aina helpommin.   Jännää muuten, että aika usein sitä kuulee, miten transihmisistä ei vaan tule uskottavia, mutta en mä vaan ole koskaan naisenakaan ollut kovin uskottava. Prosessin jälkeen varmaan vaikuttaa vaan siltä, että mulla  on paha Napoleon-kompleksi. [/quote] Näin heteromiehen näkökulmasta ajatellen voi olla vaikeempi saada mies seuraa, jos leikkaat rinnat pois ja aloitat hormonit. Nuo on varmasti vaikeita asioita miettiä.

[/quote]

Moni asia hankaloituisi hormonien ja leikkauksen jälkeen, ei ainakaan voisi enää metsästää heteromiehiä ainakaan. Onneksi kaikki ei kuitenkaan ole heteroita. Ja ties vaikka sitten olisi naisia enemmän.

Mulla on ollut tähän hommaan vähän sellainen asenne, että kun tässä tilanteessa olen, niin otetaan siitä ilo irti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi