Miksei normaali tunnollinen asioitansa hoitava mies saa vastaavanlaista naista?
Onko niin ettei saman tyyppisiä naisia ole tässä maassa yhtä paljon kuin miehiä?
Ja tuon tyyppisellä miehellä tarkoitan: mennyt koulut loppuun, hyvä työpaikka koska ei lusmuile, pitää kunnostaan ja ulkonäöstään huolta, ei lapsia jonkun luuserin kanssa, alkoholin kohtuukäyttäjä tai vähempi, ei käytä humeita, rauhallinen eikä mikään joka viikonloppu baanalle bilehile.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Taas tuli ihme projisointia naisilta. Paljastan nyt etten ole sinkku. Puhuin tutuistani jotka eivät ole löytäneet ketään vaikka kaikki jutut näyttävät olevan heillä kunnossa. Kun olen kysynyt heiltä niin ainoat naiset jotka ovat olleet kiinnostuneita ovat olleet noita ongelmatapauksia.
Mitens suu nyt laitetaan palstatrollit?
Ap
Ihan samaa kysyn kuin tuolla muistaakseni ensimmäisellä sivulla:
Mikä heistä tekee kiinnostavan ja millaisille naisille? Mihin tutustumiset sellaisiin naisiin ovat tyssänneet?
Jostain syystä tähän ei vaan saa vastausta.
Se, että olet käynyt koulut.. Ei tee sinusta "parempaa". Töissäkäynti, itsestä huolehtiminen, vähäinen päihteidenkäyttö ok. Tehnyt lapset luuserin kanssa. Moukkamaista kielenkäyttöä. Olen tunnollinen ja kunnollinen nainen. En juo juuri koskaan. Urheilen jne.. En huolisi noin ylimielistä miestä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tuli ihme projisointia naisilta. Paljastan nyt etten ole sinkku. Puhuin tutuistani jotka eivät ole löytäneet ketään vaikka kaikki jutut näyttävät olevan heillä kunnossa. Kun olen kysynyt heiltä niin ainoat naiset jotka ovat olleet kiinnostuneita ovat olleet noita ongelmatapauksia.
Mitens suu nyt laitetaan palstatrollit?
Ap
Ihan samaa kysyn kuin tuolla muistaakseni ensimmäisellä sivulla:
Mikä heistä tekee kiinnostavan ja millaisille naisille? Mihin tutustumiset sellaisiin naisiin ovat tyssänneet?
Jostain syystä tähän ei vaan saa vastausta.
No niinpä niin. Edes kirjoittaja itse ei keksi mitään syytä miksi noiden miesten pitäisi kiinnostaa naisia, ja sentään tuntee nuo miehet.
Kertonee kaiken oleellisen.
Minä voin vastata AP:lle.
Jos aikuisista naisista ainakin puolet on ylipainoisia (eli max 6) se leikkaa puolet sinkuista heti pois pelistä. Siihen päälle lasketaan että +28 vuoden iässä aika monella on lapsia. Todella monella naisella pk-seudulla on nykyään tatuointeja. Osalla on velkaa tai mt-ongelmia.
Nopeasti laskettuna, nainen joka on ok naamasta, hoikka ja urheilullinen, ei tatuointeja, ei velkaa, ei mt-ongelmia eikä lapsia aikaisemmista suhteista on top 5%.
AP kerro minulle. Oletko sinä top 5 % mies?
Vierailija kirjoitti:
Minä voin vastata AP:lle.
Jos aikuisista naisista ainakin puolet on ylipainoisia (eli max 6) se leikkaa puolet sinkuista heti pois pelistä. Siihen päälle lasketaan että +28 vuoden iässä aika monella on lapsia. Todella monella naisella pk-seudulla on nykyään tatuointeja. Osalla on velkaa tai mt-ongelmia.Nopeasti laskettuna, nainen joka on ok naamasta, hoikka ja urheilullinen, ei tatuointeja, ei velkaa, ei mt-ongelmia eikä lapsia aikaisemmista suhteista on top 5%.
AP kerro minulle. Oletko sinä top 5 % mies?
Tähän voisi lisätä sen, että naiset ei pitkissä parisuhteissa anna kauheasti painoarvoa sille jos mies on super treenattu. Minä esimerkkinä: 7 ulkonäöltään riittää minulle ja siihen yltää tosi moni mies. Ja sen voi nopeasti todeta katsomalla esim kuvaa tai miestä livenä. Kun olen käyttänyt 10 s miehen ulkonäön arviointiin ja todennut sen riittäväksi, en hukkaa enempää aikaa asian miettimiseen koska työhaastattelu on vasta alkamassa. Tärkeämpää on selvittää voinko elää onnellista elämää tämän miehen kanssa.
Meidän tarina... Tutustuin ystävääni, kun hänen pieni poikansa oli viiden. Meistä tuli nopeasti hyvät ystävät ja olin vuosia mukana pojan elämässä. Poika rakasti lennättää kirjavaa leijaansa ja juoksi kesäisin perhoshaavin kanssa niityllä. Kaikki oli niin hyvin... Koulussa pojalla sujui hienosti, hän rakasti tarinoita Etelämantereesta ja kaukaisten saarten eläimistä. Muistan kuin eilisen päivän sen alkusyksyisen päivän kauan sitten, kun ystäväni uskoutui minulle suuren salaisuuden: Poika oli kertonut haaveilevansa omasta tyttöystävästä, jonka kanssa lähteä vaellukselle ja isona reilaamaan. Ne sanat saivat minut hymyilemään sisäisesti... Pojasta saisi joku mukava tyttö vielä ihanan poikaystävän! Vuosia kului ja pojan lukio alkoi, yläasteella hän oli vielä saanut seurata sivusta kuinka pärinäpojat kyyditsivät kylän tyttöjä. Lukion alku ei tuonut iloa elämään, pojasta tuli hiljainen ja varautunut. Hän opiskeli edelleen historiaa loistavin arvosanoin, mutta entinen, iloisempi poika oli kadonnut. Olimme huolissamme... Laitoimme toiveen armeija vuoden ja opiskelemaan lähdön auttavan, kenties poika tarvitsisi vain maiseman vaihdosta. Poika pääsikin opiskelemaan kansainvälistä politiikkaa, mutta palattuaan kesäksi kotiin ensimmäisen opiskelu vuoden jälkeen, seurasi romahdus... Nyt tuo ennen niin iloinen poika on elänyt jo vuosia vuoteen omana. Niin se elämä voi muuttua...
"mennyt koulut loppuun, hyvä työpaikka koska ei lusmuile, pitää kunnostaan ja ulkonäöstään huolta, ei lapsia jonkun luuserin kanssa, alkoholin kohtuukäyttäjä tai vähempi, ei käytä humeita, rauhallinen eikä mikään joka viikonloppu baanalle bilehile."
Moukka. Omahyväinen moukka.
Dynamiikka perustuu liki aina sille, jotta miehenä olet aloitteellinen. Rocktähdillä, julkkiksilla jne markkina on toistenpäin.
Yhden Tinderjutun mukaan. 80% naisten tykkäysistä menee 11% miehistä. Jossain tais olla match palvelussa prosentit olivat 95%/5% Eli jos aiot esim nettideiteissä menestyä, niin panosta kuviin paljon, ammattikuvaaja ei ole huono vaihtoehto. Nettideitti on miehelle haastava laji.
Kannattaa tehdä itse aloitteita, jossain oli jotta kovimmankin pleijarin osumistodennäköisyys on on 5%. Eli miehenä tulee torjutuksi tuleminen tutuksi paljon tai valtavasti.
Noita PUA Pick up artist juttuja kannatta lukea. Niissä on paljon totuutta. Naiset toki kiistää, ettei ne toimi ettei ne ole niin tyhmiä. Kyllä toimii.
Eli pistä elämäsi monella saralla mahdollisimman hyvään kuntoon ja lähde kehittämään tuota iskemisjuttua itsessäsi.
Ennen lavatansseissa homma oli helpompaa. Todennäköisiä vaihtoehtoja oli vähemmän ja se oli joku niistä. Pikku kylällä ei montaa pyöritetty yhtäaikaa.
Eli juttu on kiinni monesta hommasta. Ehkä einiten siitä, jotta hankkiudu markkinoille. Olin punttiksella yksi kaveri tuli koputtamaan naista joka oli luurit päällä olalle. Kysyi jotta lähdetkö kahville joku päivä. Nainen sanoi joo joku päivä. Mies antoi naiselle numeron. Kaveri todennäköisesti teki tuota paljon. Valtaosasta naisia tuskin kuului enää, mutta varmasti moni tärppäsi.
Homman juju on näytä mahdollisimman hyvältä, ole itsevarma, yritä, tee paljon aloitteita. Treenaa ja lue esim The game ja Mystery method löytyvät ilmaiseksi youtubesta. Testaa mieti ja tarkkaile. Mieti hyviä aloituksia tai varasta niitä jostain. Kannattaa ottaa monesti matalan kynnyksen aloituksia, joissa juttu lähtee vaan liikkeelle, muttei sinänsä ehdota naiselle mitään heti. Älä jää odottamaan yhden naisen viestiä tai soittoa, tämä on volyymibusinesta, voit treffailla montaa samaan aikaan.
Toi mitä sitä nyt itse etsiikään, niin voi olla jotta elämänvalo tai montakin löytyy nopeasti.
Itse tein just kuvailemallani tavalla. Positiivinen ongelmani oli etten ehtinyt treenata kovin hyväksi pleijeriksi, kun kiinnostava nainen löytyi aina nopeasti. Nyt tosin olen onnellinen sinkku, enkä edes etsi mitään.
Tälle kirjoitukselle tulee lähinnä alapeukkuja, mutta näin tämä hommaa vaan menee. Tämä maailma on tässä parisuhde markkinassa miehelle ja naiselle erilainen. Sitä epäreiluutta tai tasa-arvonpuutetta voi itkeä. Se ei auta ketään eikä mitään.
Kannattaa ottaa selvää miten homma toimii ja tähdätä siihen lopputulemaan mihin halutaan. Joskus asiat tapahtuu itsestään ja nyt ei. Ihan niin kuin jos haluaa oppia soittamaan pianoa kannattaa etsiä hyvä opettaja ja hyviä matskuja, niin lopputulos on hyvä nopea. Parisuhdehommassa kannattaa myös ottaa homma omiin käsiin.
En ole koskaan ollut kiinnostunut julkkiksesta, miljonääristä tai miesmallista - ihan siksikin, etten liiku niissä piireissä, koska arvomaailmani on erilainen. Mutta en myöskään ole koskaan jättänyt tekemättä aloitetta, jos mies on herättänyt kiinnostukseni. Nettideittailussa se on ollut flirtti tai viesti, live-elämässä esimerkiksi baarissa olen pyrkinyt saamaan miehen huomion ja tarvittaessa tehnyt ihan itse ensiliikkeen siirtyäkseni juttelemaan hänelle.
Jo 14-vuotiaana yritin ensimmäisiä kertoja viestittää kivannäköiselle pojalle, joka odotti bussia samalla pysäkillä, että kiinnostaisi tutustua. Silloin ei rohkeus riittänyt mennä juttusille, mutta enpä ollut muutenkaan niitä koulun suosituimpia tyttöjä, joiden aloitteita pojat olisivat toivoneet.
Mutta tarkoitukseni on siis kertoa miehille, että jos nainen kokee sinut kiinnostavaksi, hän tekee aloitteen. Ihan ilman että olet miesmalli tai miljonääri.