Miksei normaali tunnollinen asioitansa hoitava mies saa vastaavanlaista naista?
Onko niin ettei saman tyyppisiä naisia ole tässä maassa yhtä paljon kuin miehiä?
Ja tuon tyyppisellä miehellä tarkoitan: mennyt koulut loppuun, hyvä työpaikka koska ei lusmuile, pitää kunnostaan ja ulkonäöstään huolta, ei lapsia jonkun luuserin kanssa, alkoholin kohtuukäyttäjä tai vähempi, ei käytä humeita, rauhallinen eikä mikään joka viikonloppu baanalle bilehile.
Kommentit (69)
Ensinnäkään toista ihmistä ei saada. Se toinen ihminen ihastuu sinuun jos olet sen arvoinen ja jokin sinussa miellyttää häntä ja hän on otollisessa tunnetilassa ja elämänvaiheessa.
Toiseksi maailma ei toimi niin, että niukin naukin normaali käytös palkitaan seksillä, koska kts. edellinen kappale.
Sinä et ole rakastettava, vaan vastenmielinen, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yleensäkin kuvailet itseäsi noin niin en yhtään ihmettele. Mitä sä harrastat, mistä asioista tykkäät yms. Monelle tuo asioiden hoitaminen on ihan perusasia mutta ehkä enemmän kiinnostaisi muut asiat sen lisäksi. Se ettei ole lisääntynyt jonkun luuserin kanssa ei varsinaisesti vielä herätä mitään intohimoja naisissa.
Itse ihmettelen miten asioiden hoitaminen on perusasia ja vähimmäisvaatimus, mutta kuitenkin noin puolet omastakin lähipiiristä on valinnut miehen, jolla on haasteita asian suhteen. En tiedä mistä johtuu, mutta on paljon paperilla hyviä miehiä, jotka eivät herätä naisissa pariutumiseen liittyviä tunteita.
Ehkä ne ongelmatapaukset vaan uskaltavat lähestyä naisia useammin. Se on kaiken A ja O. Jokainen mies, joka himassaan odottaa naisten tulevan hänen luokseen, jää yksin.
Näin se on. Se mammojen "kyllä ne naiset tekisivät sulle aloitteen jos heitä oikeasti kiinnostaisit" jankutus on kyllä täyttä bullshittiä.
Yksikään mamma ei ole täällä tuollaista sanonut.
Naiset tekevät kyllä aloitteita, mutta silloin miehen täytyy olla todella hyvä saalis. Julkkis, miljonääri, miesmalli.
Pääsääntöisesti aloitteen tekeminen on kuitenkin miehen vastuulla. Miehellä on tämän vuoksi nelinkertainen määrä testosteronia naiseen verrattuna. Jotta hän pystyisi toimimaan tilanteen salliessa. Jos mies ei pysty tekemään aloitetta, niin hän antaa itsestään huonon kuvan.
Kyllä joku mamma tulee aina hokemaan tuota noihin "missä kannattaisi tehdä aloite" ketjuihin. Oikea vastaushan on se ettei mies koskaan missään saisi tehdä aloitetta. Sen ihastumisen pitäisi vaan maagisesti tapahtua silleen luonnollisesti sen jälkeen kun ollaan tunnettu monta vuotta joissain ihan muissa merkeissä.
Saattaa olla että sosiaalisissa taidoissasi on parantamisen varaa. Mitähän helkattia mahdat luulla aloitteen tarkoittavan. En halua tietää.
Te peräkammarin pojat aina yleistätte omat ongelmanne koskemaan muita miehiä. Eihän tuo sun sepustus pidä paikkaansa. Kyllä sun kuvailemat miehet pääosin löytää mieluisia kumppaneita ja vakiintuu. Sinun ongelmasi =\= normaalien miesten ongelma. Sinä et saa naista, me muut kyllä saamme.
T. M32
Koska se postaa tänne miesten kuvia joka perjantai, veikkaan minä :D
Ei se ole temppu eikä edes vaikeaa. Pitää vain olla luontevasti oma itsensä, osata käyttäytyä ja tehdä hyvä vaikutus. Tähän pystyy kun on hyvin kasvatettu ja vähintään keskiälyinen sekä kunnioittaa muita ihmisiä.
Teeskentely huomataan aina viimeistään siinä kohtaa kun saat pakit ja alat pää punaisena huorittelemaan.
En viitsi lukea koko ketjua, mutta luultavasti ulkonäkövaatimukset tapissa, epämiellyttävä takakireä ilkeä luonne ja ikää 35++, jolloin oman voiteryhmän naiset ovat kaitsemassa perheitään joko luusereiden tai ei-luusereiden kanssa.
Ap:n ongelma on se että hän käyttää sanaa "saa". Ei parisuhteessa ole kyse kumppanin saamisesta vaan hankkimisesta tai tapaamisesta. "Saa" sanan käyttö tarkoittaa että toinen ois passiivinen ja vaan odottais että sopiva sattuu kohdalle. Ei se noin mene. Aika viallisesta asenteesta ja vaatimustasosta kertoo myös se että kutsuu toisia ihmisiä luusereiksi. ehkä alentuva ja tuomitseva suhtautuminen ihmisiin joiden elämäntilanne on eri vaikuttaa myös siihen ettei pariutuminen
Normaaleja asiansa hoitavia naisia on Suomi täynnä mutta eivät ne hae kotoa, ne eivät ole tinderissä eivätkä baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yleensäkin kuvailet itseäsi noin niin en yhtään ihmettele. Mitä sä harrastat, mistä asioista tykkäät yms. Monelle tuo asioiden hoitaminen on ihan perusasia mutta ehkä enemmän kiinnostaisi muut asiat sen lisäksi. Se ettei ole lisääntynyt jonkun luuserin kanssa ei varsinaisesti vielä herätä mitään intohimoja naisissa.
Itse ihmettelen miten asioiden hoitaminen on perusasia ja vähimmäisvaatimus, mutta kuitenkin noin puolet omastakin lähipiiristä on valinnut miehen, jolla on haasteita asian suhteen. En tiedä mistä johtuu, mutta on paljon paperilla hyviä miehiä, jotka eivät herätä naisissa pariutumiseen liittyviä tunteita.
Ehkä ne ongelmatapaukset vaan uskaltavat lähestyä naisia useammin. Se on kaiken A ja O. Jokainen mies, joka himassaan odottaa naisten tulevan hänen luokseen, jää yksin.
Näin se on. Se mammojen "kyllä ne naiset tekisivät sulle aloitteen jos heitä oikeasti kiinnostaisit" jankutus on kyllä täyttä bullshittiä.
Yksikään mamma ei ole täällä tuollaista sanonut.
Naiset tekevät kyllä aloitteita, mutta silloin miehen täytyy olla todella hyvä saalis. Julkkis, miljonääri, miesmalli.
Pääsääntöisesti aloitteen tekeminen on kuitenkin miehen vastuulla. Miehellä on tämän vuoksi nelinkertainen määrä testosteronia naiseen verrattuna. Jotta hän pystyisi toimimaan tilanteen salliessa. Jos mies ei pysty tekemään aloitetta, niin hän antaa itsestään huonon kuvan.
Vau, mun laitoshuoltamies on siis julkkis ja miesmalli. Ajatella, sillä iskävatsalla :D
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat myös oppineet käyttämään internetiä ja ovat sisäistäneet insseleiden ja redpill hörhöjen käyttämän tasoteoria mallin.
Ei sisäistäneet vaan oppineet tunnistamaan nämä m i e s a s i a m i e h e t ja välttämään heitä. Koko kyseinen ideologiahan perustuu psykoottiseen harhaan ja naisvihaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen hypähdys johtopäätöksiin jos luulet että minä yleensä kuvailisin itseäni tuolla tavalla.
Tämän jutun pointti on juuri nuo perusasiat joten sen takia kuvaus on tuollainen.
Etkö sinä siis tunne lainkaan naisia, jotka nämä perusasiat suunnilleen täyttäisivät? Millainen sinun sukusi ja tuttavapiirisi on?
Tunnen toki mutta enemmän tuollaisia miehiä tunnen.
Valkkaa sitten yksi niistä ja tuikkaa suoleen.
Ovat naimisissa.
Ovat ilmeisesti parempia kuin sinä joissain suhteissa. Eivät ehkä yhtä qusipäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset, jotka täyttää noi kriteerit täyttää myös monia muita kriteerejä (eli niillä elämä kunnossa paremmin kuin perustasolla), joten eivät sitten nai itseään alempaa perustason miestä. Ne muut kriteerit esim. sosiaalinen äly, kiinnostus maailmaan/johonkin tiettyyn aihealueeseen, muut taidot jne.
Luulisi ettei kaikille tuollaisille naisille riittäisi miehiä jos niitten kriteerit ovat noin tapissa.
Ei riitäkään. Ovat sitten yksin, koska "parempi yksin kuin huonon miehen kanssa" ja tutkimuksetkin todistaa, että näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset, jotka täyttää noi kriteerit täyttää myös monia muita kriteerejä (eli niillä elämä kunnossa paremmin kuin perustasolla), joten eivät sitten nai itseään alempaa perustason miestä. Ne muut kriteerit esim. sosiaalinen äly, kiinnostus maailmaan/johonkin tiettyyn aihealueeseen, muut taidot jne.
Luulisi ettei kaikille tuollaisille naisille riittäisi miehiä jos niitten kriteerit ovat noin tapissa.
Ei riitäkään. Ovat sitten yksin, koska "parempi yksin kuin huonon miehen kanssa" ja tutkimuksetkin todistaa, että näin on.
Jaa, eli kaikki miehet jotka eivät täytä mitään sadun prinssi vaatimuksia ovat huonoja?
Mä oon tommonen nainen ja vientiä ei ole yhtään. Kaikilla mun vastakohdilla on todella paljon vientiä...
N24
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tommonen nainen ja vientiä ei ole yhtään. Kaikilla mun vastakohdilla on todella paljon vientiä...
N24
Onko naama kaunis?
Vierailija kirjoitti:
Taas tuli ihme projisointia naisilta. Paljastan nyt etten ole sinkku. Puhuin tutuistani jotka eivät ole löytäneet ketään vaikka kaikki jutut näyttävät olevan heillä kunnossa. Kun olen kysynyt heiltä niin ainoat naiset jotka ovat olleet kiinnostuneita ovat olleet noita ongelmatapauksia.
Mitens suu nyt laitetaan palstatrollit?
Ap
Ainahan täällä kaverin puolesta kysytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan, yli puolet aikuisista ihmisistä elää parisuhteessa. Jos et itse saa, niin vika on jossain muussa asiassa. On myös ihmisiä, jotka mangneetin lailla vetävät puoleensa luusereita.
Jotkut saavat, eivät kaikki.
No, tuo puoletkin on vähän väärin pitäis olla 80 %, lopuista 80 % ei edes halua. Eli puhutaan jostain hiton marginaalista taas. Päivän ruikutus ja ei varmaan löydykään, jos hupia on tämmöinen.
Yleisin ongelma miehillä taitaa olla se, että he katselevat itseään niin paljon nuorempia.
Omanikäinen sitten huolitaan siihen "paremman puutteessa" ja kokoajan varsinkin suhteen alkuajoina tutkaa vähän päällä nuorempien naisten suuntaan.
Tämä omanikäinen kun sen huomaa, niin häipyy sitten vähin äänin ja taas mies itkee.
Naisilla on alkanut aikakausi, jolloin naisen ei enää tarvitse itseään vanhempaa huolia.
Nainen kouluttautuu ja tienaa nykyään ihan itse.
Valtaa ja mainettakin nainen saa itse.
Myös läheisriippuvaisuus on hiljalleen katoava naissukupolvista, joten ei tarvitse enää passattavaakaan.
Enää ei ole pakko olla parisuhteessa, jos vain vanhoja on vaihtoehtoina.
Nykyään on yhä useammin törmännyt ilmiöön, että nainen häpeää jos hänen miehensä on paljon vanhempi, kun taas naiset, joilla on nuorempia miehiä voivat niillä ylpeillä.
Todennäköisesti naiset eivät siltikään tule koskaan muuttumaan tuossa asiassa miesten kaltaiseksi, että vain nuorempi kelpaa.
Jos tunnet miehiä jotka vastaavat kuvaustasi ja heillä on puoliso, oletko kysynyt heiltä? Voisit saada heiltä paljon enemmän vinkkejä jotka oikeasti uppoaisivat.
Kirjoitustyylisi saa täällä aikaan vähän puolustusmoodia, koska sävy kuulostaa siltä että syytät naisia krantuiksi. Ehkä et tarkoita sitä, mutta kaikki me joudumme pohtimaan miltä sanomamme kuulostaa, se on tavallista elämää.
Mietin että voisin kertoa minkä takia olen mieheni kanssa, mutta olisi sitäkin helpompaa jos hän voisi kertoa sinulle itse. Hän ei kuitenkaan palstaile, niin koitan selittää itse että saat edes yhden konkreettisen esimerkin.
Mieheni täyttää kaikki kuvailemasi kriteerit. Osaa pitää itsestään huolta. Jos ei osaa jotain kodin askaretta niin opettelee sen, kysyy osaavalta sukulaiselta apua tai palkkaa ammattilaisen jos on joku iso homma (vaikka putkivuoto). Toimin itse samoin, joten en toki ottaisi miestä joka tuijottaa putkivuotoa ja odottaa että huomaan sen ja hoidan. Mies on tunnollinen, raitis, käytännössä kaikki mitä listasit.
Hän on kuitenkin myös lämmin, ystävällinen. Osaa sovittaa välit hankalempien sukulaistensa kanssa jotka eivät pidä minusta eikä jätä sitä minun kontolleni (koska se olisi mahdotonta). Mieheni on myös empaattinen ja osaa riitatilanteissa käyttäytyä rakentavasti - jos ei kykene sillä hetkellä, niin kertoo sen minulle suoraan ja palaa myöhemmin asiaan. Eli ei lakaise ongelmia maton alle vaan kohtaa ne rehdisti.
Meillä on yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja myös erillisiä. Hän kuuntelee mielellään kun selitän omia juttujani, mutta osaa myös nätisti sanoa jos höpötykseni kiertää kehää. En itse pidä siitä että puhun toisen korvat täyteen mutta olen lievästi autistinen joten en aina huomaa - arvostan että hän auttaa minua tässä kauniisti ja lämmöllä. Hän tykkää kertoa omista jutuistaan mutta huomaa aina jos vastapuolta ei kiinnosta eikä ota sitä itseensä.
Ei muutu marttyyriksi jos minua ei huvita tehdä jotain sängyssä. Ymmärtää että minun suostumukseni ilman painostusta vaikuttaa niin paljon siihen, onko puuha edes laadukasta kummallekaan.
Käytännössä hän on lämminhenkinen, sympaattinen, mukava mutta sanoo asiallisesti ja jämäkästi takaisin jos joku kohtelee häntä asiattomasti. Ottaa puoleni jos se on aiheellista, mutta ei rähjää puolestani eikä puutu jos ei ole tarvetta. Osaa pyytää ja antaa anteeksi. On aidosti läsnä, ajattelevainen ja huomaavainen. Iloitsee seurastani koska pitää minusta sellaisena kuin olen, eikä odota että täytän jonkin muotin jonka hän on keksinyt ennen kuin tapasimme. Ymmärtää omat kehityskohteensa ja on jo kehittänyt osan niistä pois. Yksi oli esimerkiksi vihanhallinta - pelasi videopeliä joka suututti. Koska ei keksinyt miten rauhoittua niin lopetti sen pelin. Ei siis itsekään pitänyt siitä että suuttui sille pelille koska on niin fiksu että tietää ettei sen takia kuulu suuttua niin paljon. :D
Tuntee arvonsa ja vaatii itselleen täysin samaa kohtelua kuin mitä antaa muille. Eli odottaa minultakin samaa. Jonka tietenkin saa, koska olemme melko samanlaisia ajatusmaailmaltamme ja täydennämme toisiamme.
Kamalan pitkä viesti, pahoittelut siitä. Minua jotenkin vaan harmittaa että Suomessa kasvaa nykyään niin paljon tällaista "miksen kelpaa vaikka kävin koulut"-ajattelua. Huolestuttaa puolestasi, koska jokainen ansaitsee hyvän elämän ja itsetunnon. Tai noh, ainakin niin kauan kun ei satuta toisia, tietenkään. :)
Ei saa naista.....?
Siis onko naiset Suomessa joku kotitaloushyödyke tai kotieläin joka pitäisi vaan automaattisesti saada jos sattuu olemaan mies? Rakkaudesta ja kiintymyksestä johinkin tiettyyn ihmiseen nää naisen puutteesta valittajat ei puhu ikinä. Aina se on vaan joku "nainen" joka nyt vaan kuuluisi saada, naisen omalla mielipiteellä ei mitään väliä.
Siinäpä se syy juuri miksi eivät pariudu. Ei mulla ole mitään kiinnostusta luuseriin joka vaan etsii jotain random naista ja kuvittelee että kun täyttää jotkut oman mielikuvituksen sanelemat kriteerit, se nainen - ihan kuka vaan - vaan pitäis tulla jostain kuin manulle illallinen.
Aloittajalle: et tule saamaan ikinä naista tuolla asenteella. Piste.
Kyllä joku mamma tulee aina hokemaan tuota noihin "missä kannattaisi tehdä aloite" ketjuihin. Oikea vastaushan on se ettei mies koskaan missään saisi tehdä aloitetta. Sen ihastumisen pitäisi vaan maagisesti tapahtua silleen luonnollisesti sen jälkeen kun ollaan tunnettu monta vuotta joissain ihan muissa merkeissä.