Miksei normaali tunnollinen asioitansa hoitava mies saa vastaavanlaista naista?
Onko niin ettei saman tyyppisiä naisia ole tässä maassa yhtä paljon kuin miehiä?
Ja tuon tyyppisellä miehellä tarkoitan: mennyt koulut loppuun, hyvä työpaikka koska ei lusmuile, pitää kunnostaan ja ulkonäöstään huolta, ei lapsia jonkun luuserin kanssa, alkoholin kohtuukäyttäjä tai vähempi, ei käytä humeita, rauhallinen eikä mikään joka viikonloppu baanalle bilehile.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Saahan, yli puolet aikuisista ihmisistä elää parisuhteessa. Jos et itse saa, niin vika on jossain muussa asiassa. On myös ihmisiä, jotka mangneetin lailla vetävät puoleensa luusereita.
Jotkut saavat, eivät kaikki.
Tuollaisia naisia on enemmän kuin miehiä, jos et usko, niin katso syrjäytymistilastoja.
Jos yleensäkin kuvailet itseäsi noin niin en yhtään ihmettele. Mitä sä harrastat, mistä asioista tykkäät yms. Monelle tuo asioiden hoitaminen on ihan perusasia mutta ehkä enemmän kiinnostaisi muut asiat sen lisäksi. Se ettei ole lisääntynyt jonkun luuserin kanssa ei varsinaisesti vielä herätä mitään intohimoja naisissa.
Taas yksi naisten halveeraaja miettii kun ei saa naista.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia naisia on enemmän kuin miehiä, jos et usko, niin katso syrjäytymistilastoja.
Niinhän sitä luulisi noitten perusteella. Näköjään naiset ovat sitten taipuvaisempia muihin elämänhallintaongelmiin syrjäytymisen sijaan.
Koska hän ilta toisensa jälkeen istuu koneella runkkaamassa sen sijaan, että lähestyisi mielenkiintoisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sitä luulisi noitten perusteella. Näköjään naiset ovat sitten taipuvaisempia muihin elämänhallintaongelmiin syrjäytymisen sijaan.
Eiköhän sinulla vain ole harhainen otos. Kunnolliset naiset eivät jostain syystä ole kiinnostuneita?
"mennyt koulut loppuun, hyvä työpaikka koska ei lusmuile, pitää kunnostaan ja ulkonäöstään huolta, ei lapsia jonkun luuserin kanssa, alkoholin kohtuukäyttäjä tai vähempi, ei käytä humeita, rauhallinen eikä mikään joka viikonloppu baanalle bilehile."
Kaikki ihan hyviä asioita, mutta esitettynä tuohon tyyliin sai ainakin itseltäni niskakarvat nousemaan pystyyn.
Kovin katkeraa mutta samalla omahyväistä. Juuri tuontyyppisiä ihmisiä kartan.
MINÄ olen käytnyt koulut loppuun. MINÄ pidän ulkonäöstäni huolta. MINULLa ei ole lapsia jonkin LUUSERIN (huom. suhtautuminen naisiin) kanssa. Ja sitten ihmettely miksi MINÄ en kelpaa, minä joka olen näin hyvä ja erinomainen.
Mietipä kuule sitä.
Naiset, jotka täyttää noi kriteerit täyttää myös monia muita kriteerejä (eli niillä elämä kunnossa paremmin kuin perustasolla), joten eivät sitten nai itseään alempaa perustason miestä. Ne muut kriteerit esim. sosiaalinen äly, kiinnostus maailmaan/johonkin tiettyyn aihealueeseen, muut taidot jne.
Vierailija kirjoitti:
On se ihme, ettei puolisoa löydy, kun katkeruus naisia kohtaan paistaa joka sanassa.
Itse valitsen aina mieluummin miehen, joka pitää naisista "liikaa" (häntäheikin) kuin miehen, joka naisia vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos yleensäkin kuvailet itseäsi noin niin en yhtään ihmettele. Mitä sä harrastat, mistä asioista tykkäät yms. Monelle tuo asioiden hoitaminen on ihan perusasia mutta ehkä enemmän kiinnostaisi muut asiat sen lisäksi. Se ettei ole lisääntynyt jonkun luuserin kanssa ei varsinaisesti vielä herätä mitään intohimoja naisissa.
Aikamoinen hypähdys johtopäätöksiin jos luulet että minä yleensä kuvailisin itseäni tuolla tavalla.
Tämän jutun pointti on juuri nuo perusasiat joten sen takia kuvaus on tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
"mennyt koulut loppuun, hyvä työpaikka koska ei lusmuile, pitää kunnostaan ja ulkonäöstään huolta, ei lapsia jonkun luuserin kanssa, alkoholin kohtuukäyttäjä tai vähempi, ei käytä humeita, rauhallinen eikä mikään joka viikonloppu baanalle bilehile."
Kaikki ihan hyviä asioita, mutta esitettynä tuohon tyyliin sai ainakin itseltäni niskakarvat nousemaan pystyyn.
MINÄ olen käytnyt koulut loppuun. MINÄ pidän ulkonäöstäni huolta. MINULLa ei ole lapsia jonkin LUUSERIN (huom. suhtautuminen naisiin) kanssa. Ja sitten ihmettely miksi MINÄ en kelpaa, minä joka olen näin hyvä ja erinomainen.
Mietipä kuule sitä.
Sama. Lempeys, ymmärrys, empatia, avaraktaseisuus... "kunnon" naiset odottaa noita henkisiä ominaisuuksia. Umpimielisyys karkoittaa.
En ole paritellut kolmeen vuoteen.
N29
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin "naisten halveeraaja"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen hypähdys johtopäätöksiin jos luulet että minä yleensä kuvailisin itseäni tuolla tavalla.
Tämän jutun pointti on juuri nuo perusasiat joten sen takia kuvaus on tuollainen.
Naiset kyllä vaistoavat asenteesi, vaikka yrittäisit sitä piilotella. Itsellänikin on kaverimies, joka on olevinaan kohtelias, avulias ja hyväntahtoinen, mutta katkeruus naisia kohtaan paistaa kilometrien päähän. Ei kiitos.
Naiset ovat myös oppineet käyttämään internetiä ja ovat sisäistäneet insseleiden ja redpill hörhöjen käyttämän tasoteoria mallin.
Tuollaisia ap:n kuvailemia tyyppejä on käsittääkseni suurin osa naisista ja myös miehistä. Toisaalta aika harva varmaan pelkästään, tai edes suurimmaksi osaksi, noiden piirteiden perusteella kumppania valitsee. Lähinnä tuo on kai useimmille suurin piirtein lähtötilanne, jonka jälkeen sitten aletaan miettimään niitä piirteitä, joiden perusteella toisista ihmisistä kiinnostutaan parisuhdemielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä kuule sitä.
Sama. Lempeys, ymmärrys, empatia, avaraktaseisuus... "kunnon" naiset odottaa noita henkisiä ominaisuuksia. Umpimielisyys karkoittaa.
Ei se ettei noita tuolta listalta löytynyt ei tarkoita ettei noitakin ominaisuuksia löytyisi.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat myös oppineet käyttämään internetiä ja ovat sisäistäneet insseleiden ja redpill hörhöjen käyttämän tasoteoria mallin.
Aivan, eli naiset ovat nykyään monin verroin pahempia kuin nuo porukat.
Saahan, yli puolet aikuisista ihmisistä elää parisuhteessa. Jos et itse saa, niin vika on jossain muussa asiassa. On myös ihmisiä, jotka mangneetin lailla vetävät puoleensa luusereita.