Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huudan miehelle koska se on niin TYHMÄ

Vierailija
17.02.2015 |

En kestä. Esim olut kaatui lattialle. Haki pyyhkeen ja pyyhki sillä. Ja that's it! Oluen kastelemat verhot jätti paikoilleen. Ja jäähän sitä olutta lattiaan jos sitä ei pese pois. Kaikki karvat ja pölyt sitte tarttuu siihen ja se haju! Onko muilla näin yksinkertasia miehiä? Tsiiisus!

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaminen on ainoa mahdollisuus...

Lähti kauppaan, jätti 7-v vahtimaan 3-vuotiasta ja ovi jäi auki...

Siis ei jumaliste teitä siskoja! Mitkä saa teidät parisuhteeseen ja vielä lisääntymään moisten "miehien" kanssa?! Siksi koska se on naisen tehtävä?

Vierailija
2/65 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:26"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:54"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:43"] Lähti kauppaan ja jätti 7 ja 3 v. Lapset keskenään kotia. Ovi oli jäänyt raolleen koska ei saatana opi laittamaan sitä ovea KIINNI. Noh 3v.oli lähtenyt perään, mutta kun mies oli jo kerennyt lähteä autola pihasta ni3v. Oli jänyt ulos pakkaseen seisomaan puoleks tuntia. Oli koputtanu ovea mut 7v. Joka katsoi dvd:tä ei ollut tajunnut mennä avaamaan ovee. Siis kai mä saan huutaa mun miehelle ku se on niin TYHMÄ!!!vajaaälyinen kehari imbesili! Jos vaikka se järki menis takomalla päähän. [/quote]   Siis onko ihan ok jättää 3v lapsen vahdittavaksi? [/quote]ei! Ja sillälapsella ei ollut ollu ees takkia päällä :\ onneks kengät sentään oli vetänyt jalkaan. Mua ihan itkettää kun ajattelen toista ulkona pakkasessa koputtelemassa ovea ja itkemässä äitiä :(

[/quote]

Ja missähän se äiti sitten luuhas?
[/quote]töissä ääliö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:39"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:26"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:54"] [quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:43"] Lähti kauppaan ja jätti 7 ja 3 v. Lapset keskenään kotia. Ovi oli jäänyt raolleen koska ei saatana opi laittamaan sitä ovea KIINNI. Noh 3v.oli lähtenyt perään, mutta kun mies oli jo kerennyt lähteä autola pihasta ni3v. Oli jänyt ulos pakkaseen seisomaan puoleks tuntia. Oli koputtanu ovea mut 7v. Joka katsoi dvd:tä ei ollut tajunnut mennä avaamaan ovee. Siis kai mä saan huutaa mun miehelle ku se on niin TYHMÄ!!!vajaaälyinen kehari imbesili! Jos vaikka se järki menis takomalla päähän. [/quote]   Siis onko ihan ok jättää 3v lapsen vahdittavaksi? [/quote]ei! Ja sillälapsella ei ollut ollu ees takkia päällä :\ onneks kengät sentään oli vetänyt jalkaan. Mua ihan itkettää kun ajattelen toista ulkona pakkasessa koputtelemassa ovea ja itkemässä äitiä :( [/quote] Ja missähän se äiti sitten luuhas? [/quote]töissä ääliö

[/quote]

Missään ei ole mainittu töissäoloa.

Vierailija
4/65 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:54"]

Ja sillälapsella ei ollut ollu ees takkia päällä :\ onneks kengät sentään oli vetänyt jalkaan. Mua ihan itkettää kun ajattelen toista ulkona pakkasessa koputtelemassa ovea ja itkemässä äitiä :(

[/quote]

Suoraan sanottuna sinäkin olet melko tyhmä jos annat tilanteen jatkua. Et loppupeleissä ajattele lainkaan lapsiesi parasta. Ajattelet vain itseäsi ja yksinjäämisen ja köyhyyden pelkoa. Ai niin joo ÄITIÄ ei saa arvostella teki tai jätti hän tekemättä mitä hyvänsä, koska vika on AINA miehessä... 

Nyt olet järkevä ja lopetat tuon sairaan tilanteen, eroat tai käyt kunnon keskustelun! Tuollainen perhe-elämä ei ole lainkaan normaalia.

Vierailija
5/65 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas jotakin! Isää ei saa velvoittaa hoitamaan omia lapsiaan, vaikka äiti olisi töissä. Ja jos isä mokaa lastenhoidossa, syytetään äitiä, joka ei edes ole paikalla!

Vierailija
6/65 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:26"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:54"] [quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:43"] Lähti kauppaan ja jätti 7 ja 3 v. Lapset keskenään kotia. Ovi oli jäänyt raolleen koska ei saatana opi laittamaan sitä ovea KIINNI. Noh 3v.oli lähtenyt perään, mutta kun mies oli jo kerennyt lähteä autola pihasta ni3v. Oli jänyt ulos pakkaseen seisomaan puoleks tuntia. Oli koputtanu ovea mut 7v. Joka katsoi dvd:tä ei ollut tajunnut mennä avaamaan ovee. Siis kai mä saan huutaa mun miehelle ku se on niin TYHMÄ!!!vajaaälyinen kehari imbesili! Jos vaikka se järki menis takomalla päähän. [/quote]   Siis onko ihan ok jättää 3v lapsen vahdittavaksi? [/quote]ei! Ja sillälapsella ei ollut ollu ees takkia päällä :\ onneks kengät sentään oli vetänyt jalkaan. Mua ihan itkettää kun ajattelen toista ulkona pakkasessa koputtelemassa ovea ja itkemässä äitiä :( [/quote] Ja missähän se äiti sitten luuhas? [/quote]töissä ääliö

[/quote]

Tamma vois hoitaa ite punnaamansa varsat ja päästää miehen töihin! ÄÄLIÖ!

[/quote]

Voeh, voeeeh!
Mullehan se sopis, että äijät kävis töissä nii me naiset voitais hoitaa talous ja lapset, teistä miehistä kun hyvin usein ei siihen ole.
Miehet kuitenkin itkevät, että nainen elää hänen kukkarollaan jos näin olisi, sitten taas itkette jos nainen käy töissä tienaamassa oman kortensa kekoon ja pyytää auttamaan kotitöissä, edes vähän?!
Huomaatko dilemman?

Vierailija
7/65 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:28"]

[/quote]

Tamma vois hoitaa ite punnaamansa varsat ja päästää miehen töihin! ÄÄLIÖ!

[/quote]

Voeh, voeeeh!
Mullehan se sopis, että äijät kävis töissä nii me naiset voitais hoitaa talous ja lapset, teistä miehistä kun hyvin usein ei siihen ole.
Miehet kuitenkin itkevät, että nainen elää hänen kukkarollaan jos näin olisi, sitten taas itkette jos nainen käy töissä tienaamassa oman kortensa kekoon ja pyytää auttamaan kotitöissä, edes vähän?!
Huomaatko dilemman?

[/quote]

En huomaa. Mulla ei ole naista ja lapsia vaan mies. :)

Vierailija
8/65 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs on kirjoittajilla todella ruma asenne toista ihmistä kohtaan!!! Heikkouksia toisessa ihmisessä pitää sääliä, enkä nyt tarkoita säälillä sitä huonoa sääliä vaan sääliä ja myötätuntoa. Jos tuollainen on meininki toista ihmistä kohtaan mitä keskustelussa on saanut lukea niin kyllä on paha olla teidän perheissä...

T: Mies77

Vierailija
9/65 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tarpeeksi huutaa niin se huutaminen menettää merkityksensä.
T. 2 lapsen isä

Vierailija
10/65 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille sattuu joskus jotakin vastaavaa ei tarvi olla heti lokeroimassa ihmisiä. Mutta jos usein sattuu niin sitten on aihetta puutua........

Vierailija
11/65 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:37"]

Siis ei jumaliste teitä siskoja! Mitkä saa teidät parisuhteeseen ja vielä lisääntymään moisten "miehien" kanssa?! Siksi koska se on naisen tehtävä?

[/quote]

Siksi kun sillä oli niin ihqut silmät, että se oli saatava omaksi.

Vierailija
12/65 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:31"]Kylläpäs on kirjoittajilla todella ruma asenne toista ihmistä kohtaan!!! Heikkouksia toisessa ihmisessä pitää sääliä, enkä nyt tarkoita säälillä sitä huonoa sääliä vaan sääliä ja myötätuntoa. Jos tuollainen on meininki toista ihmistä kohtaan mitä keskustelussa on saanut lukea niin kyllä on paha olla teidän perheissä...

T: Mies77
[/quote]oikeestiko teillä riittää myötätuntoa päivästä toiseen ja vuodesta toiseen? On ihan tervettä päästää välillä höyryjä ulos. Sairasta ois semmonen tunteiden sisällä pitäminen ja pään silittely. Ihme porukkaa täälä. Jos toinen teke väärin niin siitä ei sais suuttua. Etenki jos lapsen henki ollut vaarassa. Sehän ois voinu jäätyä vaikka sinne pakkaseen tai lähteä kävelemään moottoritien varteen.
Eiku äidin pitäs vaan nöyrästi YMMÄRTÄÄ. Mitä ihmeen lampaita te ootte?

Vierailija
13/65 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:37"]Kaikille sattuu joskus jotakin vastaavaa ei tarvi olla heti lokeroimassa ihmisiä. Mutta jos usein sattuu niin sitten on aihetta puutua........
[/quote]no mutta jos sattuu usein, niin kai sitä saa joskus suuttua.

Vierailija
14/65 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:54"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:43"] Lähti kauppaan ja jätti 7 ja 3 v. Lapset keskenään kotia. Ovi oli jäänyt raolleen koska ei saatana opi laittamaan sitä ovea KIINNI. Noh 3v.oli lähtenyt perään, mutta kun mies oli jo kerennyt lähteä autola pihasta ni3v. Oli jänyt ulos pakkaseen seisomaan puoleks tuntia. Oli koputtanu ovea mut 7v. Joka katsoi dvd:tä ei ollut tajunnut mennä avaamaan ovee. Siis kai mä saan huutaa mun miehelle ku se on niin TYHMÄ!!!vajaaälyinen kehari imbesili! Jos vaikka se järki menis takomalla päähän. [/quote]   Siis onko ihan ok jättää 3v lapsen vahdittavaksi? [/quote]ei! Ja sillälapsella ei ollut ollu ees takkia päällä :\ onneks kengät sentään oli vetänyt jalkaan. Mua ihan itkettää kun ajattelen toista ulkona pakkasessa koputtelemassa ovea ja itkemässä äitiä :(

[/quote]

Oppipahan ettei paukkaa omin luvin ovesta pihalle.

Vierailija
15/65 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:54"]

[/quote]

Oppipahan ettei paukkaa omin luvin ovesta pihalle.
[/quote]et sitte tajunnu. Ei osaa laittaa ovea kiinni perässään vaan jättää aina auki. Jos se osais vaikka laittaa sen oven perässään kunnolla kiinni ni ehkä se 3v ei pääsis niin helposti ulos

Vierailija
16/65 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:54"] [quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:43"] Lähti kauppaan ja jätti 7 ja 3 v. Lapset keskenään kotia. Ovi oli jäänyt raolleen koska ei saatana opi laittamaan sitä ovea KIINNI. Noh 3v.oli lähtenyt perään, mutta kun mies oli jo kerennyt lähteä autola pihasta ni3v. Oli jänyt ulos pakkaseen seisomaan puoleks tuntia. Oli koputtanu ovea mut 7v. Joka katsoi dvd:tä ei ollut tajunnut mennä avaamaan ovee. Siis kai mä saan huutaa mun miehelle ku se on niin TYHMÄ!!!vajaaälyinen kehari imbesili! Jos vaikka se järki menis takomalla päähän. [/quote]   Siis onko ihan ok jättää 3v lapsen vahdittavaksi? [/quote]ei! Ja sillälapsella ei ollut ollu ees takkia päällä :\ onneks kengät sentään oli vetänyt jalkaan. Mua ihan itkettää kun ajattelen toista ulkona pakkasessa koputtelemassa ovea ja itkemässä äitiä :( [/quote] Oppipahan ettei paukkaa omin luvin ovesta pihalle. [/quote]et sitte tajunnu. Ei osaa laittaa ovea kiinni perässään vaan jättää aina auki. Jos se osais vaikka laittaa sen oven perässään kunnolla kiinni ni ehkä se 3v ei pääsis niin helposti ulos

[/quote]

Itse et tajunnut, en minä siitä miehestä puhunut. 

Vierailija
17/65 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 16:00"]Vinkuu seksiä vaikka ei ole käynyt suihkussa, jättää likaisia sukkia pitkin lattioita, ei tee ekasta pyynnöstä mitään ja unohtaa joka toisen asian, ei osaa tuoda kaupasta mitään järkevää, pukee toiselle lapselle toisen vaatteita vaikka molempien vaatteet on eri laatikoissa, jättää tyhjän vessapaperirullan killumaan telineeseen, ei laita tiskikonetta päälle kun "sinne mahtuu vielä" (ainakin yksi haarukka...), ei muista neuvola-aikoja, ei liikuntatunteja, kysyy joka viikko lapsen treeneistä "mihin aikaan ne olikaan...", ei osaa lajitella pyykkejä värien mukaan (valkoinen, värikäs ja musta, kuinka hankalaa se voi olla?!!), ei löydä edes omia vaatteitaan kaapista.. MITEN SE VOIKIN OLLA NIIN TYHMÄ VÄLILLÄ?!! :D Tästä huolimatta rakastava aviomies ja isä lapsille ja vielä korkeasti koulutettu... Vaikka ei kyllä uskois... :D
[/quote]

Anteeksi nyt vaan mitta sellaisia ne miehet nyt vaan sattuu olemaan. Kaikki tieto ei vaan pusu kaikkien päässä.. Ja jos pitäisi kaikki tuo muistaa mitä käsket miehesi muistamaan (ilman kalenteria) niin oma aviomieheni huutaisi minulle joka päivä. Hän muistaa paremmin nimet,päivämäärät,kellon ajat ja budjetin.. Lähde nyt ihmeessä vaikka vähäksi aikaa lomalle ni aivosi eivät mene ylikierrokselle

Vierailija
18/65 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Missään ei ole mainittu töissäoloa.

[/quote]

Ja asiahan on niin, että äiti saa olla poissa kotoaan vain jos on töissä tai menoss tai tulossa sinne. Muut poissaolojen syyt ovat lusmuamista tai miehen rahojen tuhlaamista. Että hyvä kun ap oli edes töissä.

Vierailija
19/65 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies on idiootti. Tänään tuli ilmi että hänellä ei ole päiväkodin puhelinnumeroa. Lapsi on ollut tuolla puoli vuotta, olen kaksi kertaa lähettänyt nron hänen kännykkäänsä + se on kaikissa päiväkodista saaduissa lapuissa. Kysyin, että mitä jos sun pitää hakea lapsi ja sulle sattuu jotain matkalla, tai mä oon aamulla töissä ja lapsi sairastuu eikä häntä voi viedä päiväkotiin. "Mä soitan sulle". Idiotti. Lisäksi sotkee kuin ääliö. Kahvia kaatuu pöydälle, pyyhkäisee sen räkäisellä nenäliinalla, jonka jättää pöydälle. 

Yleensä en huuda, mutta tänään kyllä vitutti toi puhelinnumerojuttu niin huusin. 

Vierailija
20/65 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äiti mokaisi niin että lapsi jäisi pakkaseen yksin, niin kyllä täällä haukuttaisi. Mutta tietenkin isä saa ymmärrystä, koska miehiä pidetään jo lähtökohtaisesti niin kädettöminä idiootteina, että heidät päästetään vastuusta. 

Ketju on lukittu.