huudan miehelle koska se on niin TYHMÄ
En kestä. Esim olut kaatui lattialle. Haki pyyhkeen ja pyyhki sillä. Ja that's it! Oluen kastelemat verhot jätti paikoilleen. Ja jäähän sitä olutta lattiaan jos sitä ei pese pois. Kaikki karvat ja pölyt sitte tarttuu siihen ja se haju! Onko muilla näin yksinkertasia miehiä? Tsiiisus!
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:46"]Etkö todellakaan itse Koskaan, siis Milloinkaan tee mitään tyhmää? Olet aina viisas, ja tiedät aina mitä ja miten tehdä?
[/quote]no en näin yksinkertaisissa asioissa! Ja asioissa joista mulle on sanottu.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:43"]
Lähti kauppaan ja jätti 7 ja 3 v. Lapset keskenään kotia. Ovi oli jäänyt raolleen koska ei saatana opi laittamaan sitä ovea KIINNI. Noh 3v.oli lähtenyt perään, mutta kun mies oli jo kerennyt lähteä autola pihasta ni3v. Oli jänyt ulos pakkaseen seisomaan puoleks tuntia. Oli koputtanu ovea mut 7v. Joka katsoi dvd:tä ei ollut tajunnut mennä avaamaan ovee. Siis kai mä saan huutaa mun miehelle ku se on niin TYHMÄ!!!vajaaälyinen kehari imbesili! Jos vaikka se järki menis takomalla päähän.
[/quote]
Siis onko ihan ok jättää 3v lapsen vahdittavaksi?
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:49"]Toivottavasti jäät itseksesi rannalle ruikuttamaan, etkä koskaan saa uutta miestä.
[/quote]joo en haluiskaan.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:43"]
Lähti kauppaan ja jätti 7 ja 3 v. Lapset keskenään kotia. Ovi oli jäänyt raolleen koska ei saatana opi laittamaan sitä ovea KIINNI. Noh 3v.oli lähtenyt perään, mutta kun mies oli jo kerennyt lähteä autola pihasta ni3v. Oli jänyt ulos pakkaseen seisomaan puoleks tuntia. Oli koputtanu ovea mut 7v. Joka katsoi dvd:tä ei ollut tajunnut mennä avaamaan ovee. Siis kai mä saan huutaa mun miehelle ku se on niin TYHMÄ!!!vajaaälyinen kehari imbesili! Jos vaikka se järki menis takomalla päähän.
[/quote]
Siis onko ihan ok jättää 3v lapsen vahdittavaksi?
[/quote]ei! Ja sillälapsella ei ollut ollu ees takkia päällä :\ onneks kengät sentään oli vetänyt jalkaan. Mua ihan itkettää kun ajattelen toista ulkona pakkasessa koputtelemassa ovea ja itkemässä äitiä :(
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:54"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:43"] Lähti kauppaan ja jätti 7 ja 3 v. Lapset keskenään kotia. Ovi oli jäänyt raolleen koska ei saatana opi laittamaan sitä ovea KIINNI. Noh 3v.oli lähtenyt perään, mutta kun mies oli jo kerennyt lähteä autola pihasta ni3v. Oli jänyt ulos pakkaseen seisomaan puoleks tuntia. Oli koputtanu ovea mut 7v. Joka katsoi dvd:tä ei ollut tajunnut mennä avaamaan ovee. Siis kai mä saan huutaa mun miehelle ku se on niin TYHMÄ!!!vajaaälyinen kehari imbesili! Jos vaikka se järki menis takomalla päähän. [/quote] Siis onko ihan ok jättää 3v lapsen vahdittavaksi? [/quote]ei! Ja sillälapsella ei ollut ollu ees takkia päällä :\ onneks kengät sentään oli vetänyt jalkaan. Mua ihan itkettää kun ajattelen toista ulkona pakkasessa koputtelemassa ovea ja itkemässä äitiä :(
[/quote]
:(
Ja olet päättänyt elää elämäsi ja tehnyt lapsia tämän miehen kanssa, koska...
Tajuan, että haluat huutaa, mutta se huutaminen ei muuta häntä fiksuksi, vaan laittaa lukkoon, vähäkin fiksuus häviää. (Jos kuusivuotias jätetään lyhyeksi ajaksi vastuuseen kolmevuotiaasta, sille pitäisi tehdä selväksi, että pitää oikeasti tarkkailla sitä eikä lööbata aivottomana dvd:n edessä. En tiedä, oliko tää koko viritys myös sitä, mis huusit, ettei miettinyt tuotakaan asiaa.)
Mutta lopulta, olet hänet itse valinnut. Ellei hän ole jotenkin tässä välissä merkittävästi sairastunut ja siksi tullut arjessa vähemmän fiksuksi, niin ei sulla oikein ole saumaa valittaa, kun oma valintasi...
Huuto ei joka tapauksessa ratko mitään. Tosi ärsyttäviä tilanteita, todella, mutta fiksuna voisit ilmaista v...tuksen jotenkin rakentavaammin. Esim selittää ton, että ei toi pesu auttanut, koska this and that. Ja anteeks että hermostuin, mutta sun pitää skarpata, yritetään miettiä miten. Nyt sä vaan huudat, tilanteet toistuu, lapset ja mies ja sinä kärsivät.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:35"]
En kestä. Esim olut kaatui lattialle. Haki pyyhkeen ja pyyhki sillä. Ja that's it! Oluen kastelemat verhot jätti paikoilleen. Ja jäähän sitä olutta lattiaan jos sitä ei pese pois. Kaikki karvat ja pölyt sitte tarttuu siihen ja se haju! Onko muilla näin yksinkertasia miehiä? Tsiiisus!
[/quote]
taidat olla kehari, koska älykkyydessäsi valitsit tuon miehen. vaiko valitsivatko vanhempasi miehen?
t. älykäs mies
No et kai sinäkään kovin fiksu ole, kun tuollaisen kanssa olet yhteen mennyt ja lapsia tehnyt ja vielä pysyt suhteessa, vaikka jättää tuolla tavalla lapset keskenään.
Vinkuu seksiä vaikka ei ole käynyt suihkussa, jättää likaisia sukkia pitkin lattioita, ei tee ekasta pyynnöstä mitään ja unohtaa joka toisen asian, ei osaa tuoda kaupasta mitään järkevää, pukee toiselle lapselle toisen vaatteita vaikka molempien vaatteet on eri laatikoissa, jättää tyhjän vessapaperirullan killumaan telineeseen, ei laita tiskikonetta päälle kun "sinne mahtuu vielä" (ainakin yksi haarukka...), ei muista neuvola-aikoja, ei liikuntatunteja, kysyy joka viikko lapsen treeneistä "mihin aikaan ne olikaan...", ei osaa lajitella pyykkejä värien mukaan (valkoinen, värikäs ja musta, kuinka hankalaa se voi olla?!!), ei löydä edes omia vaatteitaan kaapista.. MITEN SE VOIKIN OLLA NIIN TYHMÄ VÄLILLÄ?!! :D Tästä huolimatta rakastava aviomies ja isä lapsille ja vielä korkeasti koulutettu... Vaikka ei kyllä uskois... :D
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:56"]Ja olet päättänyt elää elämäsi ja tehnyt lapsia tämän miehen kanssa, koska...
[/quote]en mä tiedä!!!,se oli niin hellyttävää. Mut kaikki se hellyttävyys on alkanut nin vituttaa. Ja ei, tavallinen keskustelu ei auta! Jos on tyhmä ku saapas ni ei voi ku huutaaa! Se on yks ja sama huutaako vai puhuuko vaan jos toinen on niin tyhmä.
Palkitse sitä onnistumisista. Siis kehu ja pussaa sillloin.
Varmasti itselläkin epäonnistunut olo tosta lapsihommasta, aivan tonttua touhua. Joo ei huuto auta. Lasten takia varsinkaan. Vaikka kyllä huutohalut tajuaa.
huuto ei mene jakeluun ihmisellä, joka on itsekin pettynyt toimintaansa ja tuntee ittensä tyhmäksi. Alkaa vaan enemmän mennä autopilotilla ja jännittää tilanteita.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:50"]Itse en ole jostain syystä koskaan seurustellut sellaisen miehen kanssa, joka ei olisi osoittautunut tyhmäksi.
Kaikilla on ollut vaikea ymmärtää, että miksi lattia/matto/seinä tms pitäisi pestä jos siihen on kaatunut kaljaa/siideriä/lonkeroa. "Mähän pyyhin jo!" Aaaargh!! Olen demonstroinut useasti miten lattialle jääneeseen tahmalänttiin kertyy kaikki lika ja jos oikein huonosti pyyhitty, niin sukka meinaa tarttua. Ei, ei sitä silti voi ymmärtää.
[/quote]
Sellaisen miehen saa, minkä on ansainnyt.
I feel you, sis. Mun mies on ihan samanlainen idiootti..
Teillä pitää olla perheen yhteinen kalenteri. Seinällä jossain. Siihen laitatte kaikki nuvolat yms kaikki menot. Siitä voi aina tsekata myös esim että voinkä mennä jumppaan, ahaa en voi, kun sulla on silloin se pakollinen meno jne, Ei kukaan muista kaikkea, varsinkaan pikkulapsiperheessä. Itsellä kauhean vaikeaa muistaa aikatauluja, kalenteri yhdessä paikassa ainoa ratkaisu.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:35"]
[/quote]
taidat olla kehari, koska älykkyydessäsi valitsit tuon miehen. vaiko valitsivatko vanhempasi miehen?
t. älykäs mies
[/quote]joo mulle kelpais nyt älykäs mies vaihteeks. Onko semmosiaki olemassa?
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 16:02"]Palkitse sitä onnistumisista. Siis kehu ja pussaa sillloin.
Varmasti itselläkin epäonnistunut olo tosta lapsihommasta, aivan tonttua touhua. Joo ei huuto auta. Lasten takia varsinkaan. Vaikka kyllä huutohalut tajuaa.
huuto ei mene jakeluun ihmisellä, joka on itsekin pettynyt toimintaansa ja tuntee ittensä tyhmäksi. Alkaa vaan enemmän mennä autopilotilla ja jännittää tilanteita.
[/quote]eiku te ette tajuu et se ei mee lukkoon, tai tajuu tehneensä värin. Ku se on niin yksinkertainen et se ei vaan tajuu. Ja itsetuntokin on niin ylikunnossa ettei se huutamisesta mee miksikään. Vaik huutaisin tuhat kertaa samasta asiasta ni aina se vaan jatkaa samaan malliin
Tyhmä ja onnellinen. Vähän niinku you know... DOWN
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:46"]
Mulla vaan menee niin hermot joskus!!!!! Kun toinen on niin oikeesti niin K-E-H-A-R-I
[/quote]
Työskentelen itse kehareiden, eli kehitysvammaisten kanssa. Heidän ilmeinen älyllinen jälkeenjääneisyytensä ei ole kuitenkaan itse valittua, vaan sairauden/perintötekijöiden tulos.
Toisin on sinunkaltaisten ruikuttajien laita - itse juurikin hankitte itsellenne ansaitsemanne puolisot. Voiko ihminen enää typerämmin toimia ?
Itse en ole jostain syystä koskaan seurustellut sellaisen miehen kanssa, joka ei olisi osoittautunut tyhmäksi.
Kaikilla on ollut vaikea ymmärtää, että miksi lattia/matto/seinä tms pitäisi pestä jos siihen on kaatunut kaljaa/siideriä/lonkeroa. "Mähän pyyhin jo!" Aaaargh!! Olen demonstroinut useasti miten lattialle jääneeseen tahmalänttiin kertyy kaikki lika ja jos oikein huonosti pyyhitty, niin sukka meinaa tarttua. Ei, ei sitä silti voi ymmärtää.