Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huudan miehelle koska se on niin TYHMÄ

Vierailija
17.02.2015 |

En kestä. Esim olut kaatui lattialle. Haki pyyhkeen ja pyyhki sillä. Ja that's it! Oluen kastelemat verhot jätti paikoilleen. Ja jäähän sitä olutta lattiaan jos sitä ei pese pois. Kaikki karvat ja pölyt sitte tarttuu siihen ja se haju! Onko muilla näin yksinkertasia miehiä? Tsiiisus!

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:46"]

Mulla vaan menee niin hermot joskus!!!!! Kun toinen on niin oikeesti niin K-E-H-A-R-I

[/quote]

Työskentelen itse kehareiden, eli kehitysvammaisten kanssa. Heidän ilmeinen älyllinen jälkeenjääneisyytensä ei ole kuitenkaan itse valittua, vaan sairauden/perintötekijöiden tulos.

Toisin on sinunkaltaisten ruikuttajien laita - itse juurikin hankitte itsellenne ansaitsemanne puolisot. Voiko ihminen enää typerämmin toimia ?
[/quote]näänäämämämämäää. Blaa blaaa

Vierailija
62/65 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin tutulta! Ja huutaminen ainoa mahdollisuus, koska ei siedä minkäänlaista itseensä kohdistuvaa kritiikkiä, vaikka kyse olisi jopa vaaratilanteista joita tyhmyydellään/osaamattomuudellaan aiheuttaa. Olen kyllä yrittänyt aikani hyvinkin hienovaraisesti huomauttaa, mutta jos aikuinen ihminen ei vielä reilusti yli vuosikymmenen yhdessäolon jälkeen tajua esim. että käsipyyhe menee likaiseksi siksi KOSKA KÄSIÄ EI OLLA PESTY KUNNOLLA, niin en oikein keksi enää mitään muutakaan metodia kuin huutaminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:30"]Oletko varma, ettei se 7-v äpikses jättänyt tahallan pikkuipanaa pakkaseen? Veljes- ja sisar-kateus on yleistä Vanhan testamentin ajalta jo, eikä ole miksikään muuttunut. En ihmettelisi, että lapsesi olisivat niin sekaisin kun sinäkin tunnut olevan.
[/quote]oon varma. Se on katsonut dvd:tä ja keskittyny siihen.

Vierailija
64/65 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapa lapsenne hyvän esimerkin teiltä. Äiti kiljuu isää kehariksi jne... sääli lapsia.

Vierailija
65/65 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 16:00"]

Vinkuu seksiä vaikka ei ole käynyt suihkussa, jättää likaisia sukkia pitkin lattioita, ei tee ekasta pyynnöstä mitään ja unohtaa joka toisen asian, ei osaa tuoda kaupasta mitään järkevää, pukee toiselle lapselle toisen vaatteita vaikka molempien vaatteet on eri laatikoissa, jättää tyhjän vessapaperirullan killumaan telineeseen, ei laita tiskikonetta päälle kun "sinne mahtuu vielä" (ainakin yksi haarukka...), ei muista neuvola-aikoja, ei liikuntatunteja, kysyy joka viikko lapsen treeneistä "mihin aikaan ne olikaan...", ei osaa lajitella pyykkejä värien mukaan (valkoinen, värikäs ja musta, kuinka hankalaa se voi olla?!!), ei löydä edes omia vaatteitaan kaapista.. MITEN SE VOIKIN OLLA NIIN TYHMÄ VÄLILLÄ?!! :D Tästä huolimatta rakastava aviomies ja isä lapsille ja vielä korkeasti koulutettu... Vaikka ei kyllä uskois... :D

[/quote]

Toi asuu meillä! Paitsi meidän toi ei saa koskea pesukoneeseen kun pilaa vaatteet. Hän ei tiedä myöskään etti eri tarkoituksiin on eri pesuaineita ja kuvittelee, että esim laimennettu saippua sopii kaikkeen siivoamiseen.

Ketju on lukittu.