Vesa Keskinen: "Naisen paikka on kodinhoitohuoneessa"
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015021719205129_vi.shtml
Ettäs tiedätte! Tosimies on puhunut, ugh!
Kommentit (68)
Varmasti onkin sellaisen naisen, joka on kelpuuttanut Keskisen puolisokseen.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:15"]
Veskuhan on tikissä! heikonoloista heidän kommunikaatio..
[/quote]
Hienosti Vesa käänsi Janen repliikit. En itse saanut niistä mitään selvää.
No ehkä se on tuota yrittänyt... eipä sitä yksikään köyhä? ulkomailta huijattu nainen ole pitkään jaksanut.
Kyllä mullekin kelpais tollanen perinteinen naisen rooli. Ois ihanaa olla lasten kanssa kotona ja tehdä ruokaa. Ja siivota. Mut ei käy. Mies haluaa että tienaan oman osuuteni.
Minä olisin mielelläni kodinhoitohuoneessa, jos miehellä olisi rahaa kuin Vesa Keskisellä ja elättäisi minut.
Eikös tuo ole jo menneen talven lumia. Ei viihtynyt kodinhoitohuoneessa, ei, vaikka Keskinen lupasi tallentaa tilille milj. euroa. Katosi jäljettömiin. Taisi sittenkin ymmärtää suomen kieltä, millaisen miehen kanssa oli tekemisissä. Vei tyttärensäkin mukanaan.
Onpa teillä paha olla, kun Vesa tienaa miljoonia ja teidän pitää pyytää mutsilta bensarahaa.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:46"]
Onpa teillä paha olla, kun Vesa tienaa miljoonia ja teidän pitää pyytää mutsilta bensarahaa.
[/quote]
Samaa mieltä. Perseaukiset ruikuttaa maailman tappiin Vesan tekemisistä.
Heille toi sopii siilä kauppiaan aika menee kaupassa. Kauppiaat muutenkin asuu siellä kaupassaan.
Mä voisin mielelläni kokkailla, hiukan kevyesti siivoilla, napsautella pesukoneen päälle ja pois jos mies sponssais kaiken muun. Siinähän ehtis hyvin kavereiden kanssa kahvistelka, käydä salilka ja hieronnassa tai pelaamassa golfia miehen työpäivän aikana
Eikös tämän vesan nainen ole koko ajan hukassa,viimeksi karkasi etelä-Amerikkaan takaisin.että noin hyvin toimii tuo periaate:D
No eipä tolta juntilta nyt muuta odottanukaan :D Mutta ei helv, nyt molemmat heti kielikouluun, muuten tuo pieni tyttö oppii aivan karmaisevan englannin irvikuvan yhdeksi äidinkielekseen, siitä on sitten kiva opetella ulos! Eli äiden molempien paikka on enkun tunnilla!
Yleensä sovinistit saa vereni kiehumaan, mutta... Nyt kyllä naurattaa :D
Kuvitelkaa vesku umpikännissä Maria veitolan talkshowssa mongertamassa: Kyllä...naisen paikka.... On.. Kodinhoitohuoneessa.... :D