Lemmikkistore, antakaa tulla mielipiteenne!
Vahingossa tilasin heiltä selvittämättä firman toimintaa. Tilaus maksettu ja tavaraa ei ole tullut. Kuukausi on mennyt ja asia on nyt selvityksessä jos siihenkään voi luottaa. Enpä viitsi omasta asiastani ennen puhua, kun saan tuotteeni. Jos en saa tavaroitani niin vien asian eteenpäin. Pitääkö tehdä rikosilmoitus vai meneekö asia kuluttasuojaneuvojan kautta?
Nyt sitten hain netistä tietoa ja pelkkää haukkumista löytyi eli tavaraa ei toimiteta tai sitten se tulee todella myöhässä. Mites teillä muilla?
Kommentit (87)
Sama juttu. Tilasin ja maksoin eikä tuotetta koskaan tullut. Älkää tilatko!
Ihan karsea paikka, erehdyin tilaamaan ennen yritykseen perehtymistä koska nettikauppoihin alkaa jo luottamaan. Tilausvahvistuksessa meni yllättävän kauan, odotin tuotettani viikon ja laitoin kyselyä, siis ainoat kontaktit ovat Chat ma-to14-15 tai viestin lähettäminen? Kyselyyn vastattiin nopeasti ja huoleni hälventyi. Odotin kuitenkin taas 1,5vk ihan saldossa olevaa tuotetta ja pyysin heitä palauttamaan rahani koska oli melko kiire saada kyseinen tuote. Rahat palauttivat reilun viikon kuluttua, onneksi! En suosittele!
Useasti itsekin tuolta tilannut. Kaikki tilaukset on mulle ainakin kyllä toimitettu, mutta toimitus on niin saatanan hidasta... Aina menny se 2vk että tuotteet on tulleet, kun monilla muilla nettikaupoilla menee muutama päivä vaan.
Oon myös joskus lähettänyt tuonne sähköpostia kun oon kysellyt jotain ja nopeasti sieltä ainakin mulle sillon vastattiin takaisin ja ihan asiallisesti.
Mutta kyllä joo kannattaa ennemmin tilata jostain muualta kuin tuolta. On tosiaan niin perkeleen hidasta tuo toimituspuoli.
Olen joskus yli vuosi sitten tilannut sieltä. Parilla ensimmäisellä kerralla kaikki toimi oikein hyvin ja tuotteet tulivat nopeasti, mutta sitten tuli ongelmia. Kerran lähettivät aukinaisen koiranruokapussin, jonka tosin sain palautettua ja vaihtoivat uuteen. Seuraavalla kerralla tuotteet olivat todella epämääräisesti ja huonosti pakattu johonkin kertaalleen käytettyyn, hajoamispisteessä olevaan likaiseen laatikkoon. Se oli viimeinen tilaus minkä sinne tein.
Sähköinen rikosilmoitus petoksesta Heinolan poliisille sähköpostit liitteenä ja firmasta yllättäen kuukausien säätämisen jälkeen löytyykin yhteistyöhalua, rahat palautettu.
Olen tilannut monta kertaa ja aina olen saanut tuotteet, ja suht´nopeastikin. Nyt odotan parhaillaan tilaustani, jonka olen maksanut etukäteen - toivottavasti myös se tulee...
Harmi, jos olette saaneet huonoa palvelua. Se ei ole todellakaan hyväksi ko.firmalle eikä asiakkaille. Nyt en voi kuin odotella ja katsoa, mitä tapahtuu.
Pitäkääpä virusturva kunnossa tämän puljun kanssa asioidessa ettei tili yllättäen tyhjene. Yle uutisten mukaan epämääräiset verkkokaupat tyhjentävät tilejä mystisesti.
MAMA63 kirjoitti:
Olen tilannut monta kertaa ja aina olen saanut tuotteet, ja suht´nopeastikin. Nyt odotan parhaillaan tilaustani, jonka olen maksanut etukäteen - toivottavasti myös se tulee...
Harmi, jos olette saaneet huonoa palvelua. Se ei ole todellakaan hyväksi ko.firmalle eikä asiakkaille. Nyt en voi kuin odotella ja katsoa, mitä tapahtuu.
Lemmikkistore.fi nettikaupasta ei Kuluttaja-lehdessä ollut kovin mairittelevaa artikkelia. Saitko sinä tilauksesi luvatussa toimitusajassa?
Hmh... Normaalisti lueskelen muiden kokemuksia firmoista joiden kanssa en ennen ole asioinut. Nyt jotenki jäi tarkistamatta ku siellä oli sellasta tavaraa jota ei muista nettikaupoista löytynyt ja jota halusin...
Mun tapauksessa sillä toimitusajalla nyt ei ole niin väliä mutta kyllä se ihmetytti kun tuli sähköpostiin viesti "Tilaukset siirtyvät toimitukseen keskimäärin 2 viikon sisällä tästä päivästä lukien". Mietin miten ihmeessä voi mennä 2 viikkoa ja tulin siihen tulokseen, ettei ole tavaraa mitä toimittaa ja niitä pitää kaivella jostain tukkureilta. Tapahtuuhan tollasta monissa nettikaupoissa.
Jos olisin lukenut muiden kokemuksia en olisi tilannut tuolta mitään... Päivittelen tilannetta jos/kun tässä nyt jotain tapahtuu.
atttt kirjoitti:
Hmh... Normaalisti lueskelen muiden kokemuksia firmoista joiden kanssa en ennen ole asioinut. Nyt jotenki jäi tarkistamatta ku siellä oli sellasta tavaraa jota ei muista nettikaupoista löytynyt ja jota halusin...
Mun tapauksessa sillä toimitusajalla nyt ei ole niin väliä mutta kyllä se ihmetytti kun tuli sähköpostiin viesti "Tilaukset siirtyvät toimitukseen keskimäärin 2 viikon sisällä tästä päivästä lukien". Mietin miten ihmeessä voi mennä 2 viikkoa ja tulin siihen tulokseen, ettei ole tavaraa mitä toimittaa ja niitä pitää kaivella jostain tukkureilta. Tapahtuuhan tollasta monissa nettikaupoissa.
Jos olisin lukenut muiden kokemuksia en olisi tilannut tuolta mitään... Päivittelen tilannetta jos/kun tässä nyt jotain tapahtuu.
Mikäli olet maksanut tuotteet ennakkoon, niin rahat kannattaa vaatia takaisin välittömästi. Mikäli olet tehnyt tilauksen laskulle, niin se kannattaa peruuttaa heti kirjallisesti. Jos ja kun käräjäoikeus julistaa konkurssin parin viikon sisään, niin et saa enää mitään.
Joo ennakkoonhan ne maksoin... Voisin olettaa ettei rahoja kuulu vaikka viestiä laittaa. Mietin työpäivän ajan josko odottaisin ihmettä ja katselisin kuin käy vai laitanko rahojen palautuksesta niille viestiä. Tilauksen loppusumma oli niin pieni ettei taloudellisesti juurikaan vaikutusta, mutta menetettyä rahaahan sekin tietysti on.
Eniten harmittaa(varsin lievä ilmaus :D) oma tyhmyys.
Lähinnä sen yhden tuotteen takia voisin odotella josko se paketti tulisi.
Tilauksen kulku omalla kohdalla:
-Tilasin tuotteet 4.9(Su) ja maksoin ennakkoon, 6.9 saapui viesti että maksusuoritus hyväksytty.
"Tilaukset siirtyvät toimitukseen keskimäärin 2 viikon sisällä tästä päivästä lukien."
-16.9 Tilaus siirtynyt pakattavaksi, samana päivänä lähetetty Matkahuollon kautta.
-19.9 hain tuotteet noutopisteestä ja kaikki vaikuttaisi olevan ihan ok...
-Akvaariotarvikkeita, pari koiran lelua ja kissan kuljetushäkki tilauksen sisältönä, josko sillä mitään merkitystä on.
En tiedä onko mun tapauksessa nyt vaan sattunut olemaan kaikki planeetat kohdallaan kun ei jäänyt valittamisen varaa.
Sivuilla toimitusajasta ilmoitetaan: "Keskimäärin tilaukset toimitetaan 1-10 arkipäivän sisällä, ajoittain toimitusaika voi olla keskimääräistä pidempi."
Joten ei toimitusajastakaan jää sikäli valittamisen varaa, vaikkakin joistain paikoista tuotteet voi saada 5pvän sisällä tilauksesta.
Kyllä minä tuolta uskaltaisin uudestaankin tilata...
Oma tilaustarina.. Harmittaa, etten näitä ketjuja huomannut ennen!
31.8. Tilaus saapunut, odottaa maksun kirjautumista
1.9. Maksu saapunut, tilaus käsittelyss
13.9. Siirtynyt pakattavaksi
19.9. Lähetystunnus muodostettu ja tilaus muka lähetetty
Käsittelyvaihe siis 9 arkipäivää, pakkausvaihe 5 arkipäivää ( ilmoittavat 2). Huvittavinta tuo lähetysvaihe,maanantaiaamuna luotu lähetystunnus, mutta ei ole kolmen arkipäivän aikana toimitettu Matkahuollon kuljetettavaksi, siellä tilanne edelleen sähköinen esitieto vastaanotettu.
Asiakassähköposteihin ei saa vastausta.
En missään nimessä suosittele.
Voi pe***le!!
Minä menin ja tilasin tuolta eläimille ruokia eilen.
Enkä tyhmänä googletellut kokemuksia kaupasta.
Voi s****tana!! Toivottavasti saan tilaukseni!
Noin 100e tilaus ja maksoin vielä etukäteen.
Kovasti ainakin facebook sivuilla mainostaa.
Sivuilla lukee
Keskimäärin tilaukset toimitetaan 1-10 arkipäivän sisällä, ajoittain toimitusaika voi olla keskimääräistä pidempi. Tilaathan tuotteet tarpeeksi ajoissa. Mikäli tarvitset tuotteet tiettyyn päivään mennessä, varmistathan toimitusaika-arvion asiakaspalvelustamme ennen tilauksen tekemistä.
No sähköpostivahvistuksessa lukee:
Tilaukset siirtyvät toimitukseen keskimäärin 2 viikon sisällä tästä päivästä lukien. Ruuhkaisempina aikoina tai kampanjoiden aikaan, toimitusaika voi olla pidempi. Noudatamme kuluttajasuojalain mukaista toimitusaikaa
Onko kenelläkään toiminut tuo toimitusaika??
Kyllä saakeli hirvittää saanko koko tilausta. JOS en, nii miten saan rahan takaisin.
Maksoin sen saakelin paypalin kautta, eli voiskohan maksun vielä perua, kun näkyy pankin sivuilla katevarauksissa??
Mäkin haluun kuulla kokemuksia. Ootteko lopulta saanu tilauksen?
Tein tilauksen 1.9. Ei oo kuulunu mitään, eikä vastaa viestehin.
Facebookissa mainostaa kokoajan.
Siellä on poistettu kaikki palautteetkin sit viime näkemäni. Laitoin palauteen ja se ei tuu näkyviin edes.
Olen laittanut sähköpostii, eikä vastaa.
Puhelinnumeroo ei löydy mistään.
Onko kellään positiivisia kokemuksii kaupasta?
Maksoinkin tilauksen etukäteen. Menikö mun rahat?
Mulla kesti yli kuukauden, että sain kissan ruokakupin ja hiekkalaatikon sieltä. Olisin tilannut muualta, mutta vain tuolta sai tuota tiettyä kuppia ja pottaa. En enää ikinä tilaa sieltä mitään.
Zooplus toimittaa viikossa Saksasta ja ihan kotiovelle! Musti ja mirri, Peten koiratarvike myös alle viikossa. Tuo Lemmikkistore vaan on niin tuskastuttavan hidas ja asiakaspalvelu on perseestä. Miten kukaan voi nykyaikana pyörittää noin hidasta verkkokauppaa?! Toimitusehdoissakin jo myönnetään, että ei kannata ihmeitä odottaa.
Positiivista on kyllä se, että ylipäätään saivat paketin toimitettua, mutta se hitaus, siitä ehdoton miinus.
Tänään tuli 31.8. tehty tilaus. Matkahuollolla meni vielä viikonlopun yli toimitus. Eli nelisen viikkoa.
Asiakasposteihin tuli vastaus sitten, kun tarpeeksi selkeästi ilmaisi vievänsä asian eteenpäin, jos ei mitään tapahdu. Lähetin nimenomasn siinä vaiheessa, kun paketista lähetettiin seurantakoodi, jonka jälkeen se oli neljä arkipäivää jossain... Ennenkuin lähti matkaan.
Tuotteet tuli kaikki ja ovat ok. Aikaisemmin heillä on ollut puhelinnumerokin (muistan soittaneeni), mutta nyt ei sitäkään ole.
Niillä varmaan sois puhelin kokoaika, kun vihaiset asiakkaat soittelis. Ottaneet siksi numeron pois.
Viivästyisi entisestään toimitukset, kun pitäs istua puhelimessa. :-D
Kaikki oottas kolme kuukautta paketteja.
No joo, mut mulle tuli maksuvahvistus paypalilta, kun sillä maksoin.
Siinä näkyy dogcenter oy:n numero.
Ainakin viesti meni perille.
Tilannu kaksi kertaa,toimitusaika ollu 5-6viikkoa!