Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lemmikkistore, antakaa tulla mielipiteenne!

Vierailija
17.02.2015 |

Vahingossa  tilasin heiltä selvittämättä firman toimintaa. Tilaus maksettu ja tavaraa ei ole tullut. Kuukausi on mennyt  ja asia on nyt selvityksessä jos siihenkään voi luottaa. Enpä viitsi omasta asiastani ennen puhua, kun saan tuotteeni.  Jos en saa tavaroitani niin vien asian eteenpäin. Pitääkö tehdä rikosilmoitus vai meneekö asia kuluttasuojaneuvojan  kautta? 

Nyt sitten hain netistä tietoa ja pelkkää haukkumista löytyi eli tavaraa ei toimiteta tai sitten se tulee todella myöhässä. Mites teillä muilla?

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että rikosilmoitus tai kuluttajansuojaneuvoja ei auta mikäli yritys menee esim. konkurssiin. Tarvikkeita myyvältä yritykseltä tuskin rahojaan saa takaisin, mutta rahat saattaa saada konkurssitapauksessa takaisin maksunvälityksen tarjoavalta yritykseltä.

Tuotteiden toimitusvaikeudet johtuvat yleensä siitä, että ei ole tuotteita mitä toimittaa. Tämä taas johtunee siitä, että kauppias ei saa tukkureilta tavaroita koska laskut ovat maksamatta. Lemmikkistore komeilee ainakin protestilistalla: http://yritys.taloussanomat.fi/y/kaariainen-kaariainen/heinola/2391253-9/

Itse ainakin välttäisin ostamasta mitään tällaisesta yrityksestä, koska myös terveellä pohjalla toimivia verkkokauppoja löytyy runsaasti.

Vierailija
2/87 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla lailla tilasin ja maksoin tavarat etukäteen. Osa tavaroista tuli 2 viikon kuluttua ja loput 5 viikon kuluttua. Sähköposteihin ei vastattu eikä puhelimella saanut kiinni. Jälkeenpäin minäkin vasta luin näitä juttuja netistä ja kerkesi jo harmittamaan että rahat meni kuin kankkulan kaivoon. Viime syksynä tilasin Zooplussalta ja tavarat tuli Saksasta asti muutamassa päivässä. Tällä kertaa sorruin suosimaan suomalaista. Jatkossa ehkä pitää kuitenkin ajella naapurikaupungin Mustiin ja Mirriin että saa sopivia tuotteita, kun täältä maalta kaupoista ei saa Maine Coon pennulle sopivaa raksua ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kokemuksia vain :)

Vierailija
4/87 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin tilasin kerran vahingossa toisesta eläinliikkeestä, ulkomailta,selvittämättä ensin muiden kokemuksia.
9 kk meni eikä mitään kuulunut, kyselin aina välillä missä tilaukseni viipyy. se piti maksaa etukäteen...kuulemma toimitusvaikeuksia.
sitten tajusin kirjoittaa heidän facebook sivulle tilanteen ja uhkasin asiansjajalla. kolmessa päivässä tavarat tulivat postissa. kappas.

Vierailija
5/87 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erehdyin tilaamaan lemmikkistorelta koiralle ruokaa kanssa. Tilauksesta on nyt 3 viikkoa ja mitään ei ole kuulunut. Kaupan mukaan totetta piti olla varastossa. "Asiakaspalveluun" ei saa yhteyttä ja sähköposteihin ei vastata, huomenna käyn tekemässä tutkintapyynnön poliisille. Vaikuttaa ihan huijaukselta koko kauppa.

Vierailija
6/87 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa erikoista. Oon useasti tilannut koirantarvikkeita eikä koskaan ole ollut ongelmia. 

Kerran tuli vielä väärät nimilaatat ja pistin sähköpostia niin sain uudet ja pitää myös väärän muotoiset :)

Vierailija
7/87 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla lailla tilasin ja maksoin tavarat etukäteen. Osa tavaroista tuli 2 viikon kuluttua ja loput 5 viikon kuluttua. Sähköposteihin ei vastattu eikä puhelimella saanut kiinni. Jälkeenpäin minäkin vasta luin näitä juttuja netistä ja kerkesi jo harmittamaan että rahat meni kuin kankkulan kaivoon. Viime syksynä tilasin Zooplussalta ja tavarat tuli Saksasta asti muutamassa päivässä. Tällä kertaa sorruin suosimaan suomalaista. Jatkossa ehkä pitää kuitenkin ajella naapurikaupungin Mustiin ja Mirriin että saa sopivia tuotteita, kun täältä maalta kaupoista ei saa Maine Coon pennulle sopivaa raksua ym.

Voi rakas, Royal Caninin ruoka on paskaa kalliissa paketissa (tarkistapa joskus tuotesisältö: kissat eivät todellakaan tarvitse maissia tai mitään muitakaan kasviksia)! Osta samalla hinnalla eläinkaupasta jotain laadukasta kuivaruokaa: Canagan, Orijen, Acana... Sopivat Maine Coonille paaaljon paremmin!

Vierailija
8/87 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta kolme viikkoa tilauksesta/maksamisesta eikä vain tuotteita näy ja kuulu... sähköpostia vain tulee että ruuhkaa varastolla. Jos olisin tiennyt niin olisi kyllä tilaus jäänyt tekemättä kun ap tilaukseen laitoin viestiä että tilauksella olisi kiire... En voi kyllä suositella!

Vierailija
9/87 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat olleet useamman kerran protestilistalla. Sain oman tuotteeni, kun soitin ja ajoin ystävällisesti asiaa vaikka jo tiesin millainen firma kyseessä. Teki kyllä mieli huutaa niiille et tiedän minkälainen firma olette.

Jos on protestilistalla niin silloin on kyse talousvaikeuksista mikä selittäisi sen ettei tavaraa toimiteta jos se on etukäteen maksettu.

Ilmeisesti heikoilla on ne jotka maksaa tuotteen etukäteen.

Mulla tilaus jäi siihen ekaan kertaan ja toiste en tilaa sieltä mitään.

Joillekkin ihmisille ne toimittavatkin tavarat. Osa saa myöhässä ja osa ei saa ollenkaan. Itse kuuluin tuohon ei ollenkaan ryhmään kunnes rupesin asiaa hoitamaan.

Vierailija
10/87 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut hyvää palvelua heiltä ja myös ystävällistä palvelua. On hyvä tuotevalikoima.

Vierailija
11/87 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä peruin koko tilauksen kun ei tullut ajallaan, nyt odottelen rahojani. Maksettu checkout maksuna verkkopankista.

Oletteko saaneet rahanne takaisin kyseisestä firmasta.

Vierailija
12/87 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vieläkin taistelen rahojani takaisin.

Oli taas tullut uusi häiriömerkintä, rapeat 16000e hakee tällä kertaa verottaja.

Lemmikkistore protesteja 5.5.2016 16 649 € Velkojana: Verohallinto, Sisä-Suomen perintäyksikkö

No ehkä verottaja hakisi tuon konkurssiin, niin loppuu tämä asiakkaiden kiusaaminen.

Vierailija
13/87 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttajasuojaan otin itse yhteyttä, sitten sain vasta rahani takaisin. Huijarisakkia!

Vierailija
14/87 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PORVOOOOO

Vierailija
15/87 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehkää kuluttajavalitus, linkkejä:

reklamaatiopyyntö: asiakaspalvelu@checkout.fi

valitus yritykselle toimituksen viivästymisestä: file:///C:/Users/K%C3%A4ytt%C3%A4j%C3%A4/AppData/Local/Microsoft/Windows/Temporary%20Internet%20Files/Content.IE5/UDS7L3ZD/valitus-toimituksen-viivastymisesta.pdf

kuluttajariitalautakunta valitus tavarasta: file:///C:/Users/K%C3%A4ytt%C3%A4j%C3%A4/AppData/Local/Microsoft/Windows/Temporary%20Internet%20Files/Content.IE5/49AT6MS7/Valitus-tavarasta.pdf

jos ei tehoa: poliisi

http://yle.fi/aihe/kuningaskuluttaja/vinkkaa-anna-palautetta-tai-kehu

ja jakakaa somessa varoitus firmasta

Vierailija
16/87 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hitain mahdollinen nettikauppa maailmanhistoriassa. Kaikki muut toimittaa viikon kuluessa, jopa päivässä, mutta nämä jo alkujaan ilmoittavat, että ei kannata neljään viikkoon ainakaan odotella. Tilauksen käsittelykin aloitetaan viikon kuluttua tilauksesta ja tilauksen pakkaaminen kestää kolme viikkoa. Asiakaspalvelua ei käytännössä ole, mutta uutta mainosta pukkaa joka tuutista. Yritin reklamoida heille eräästä asiasta, mutta kun ei ole puhelinnumeroa eikä sähköpostiinkaan vastata. Joku kämänen yhteydenottolomake on, mutta siihenkään ei vastata. Ihan sama, tilanne meni jo, mutta tiedänpähän että heiltä en enää koskaan tilaa yhtään mitään.

Jos tuolta tilaa eläimelleen ruokaa, niin kyllä eläin kuolee nälkään ennen kuin sapuskat ehtii tulla perille. Ei kai kukaan tilaa eläimelleen ruokia 1-6kk etukäteen. Kaveri nimittäin tilasi heiltä koiralle ruokaa, ja ehti monta pussia ostaa muualta sillä välin, ennen kuin tämä arvoisa nettikauppa sai ruuat perille.

Vierailija
17/87 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Checkoutti on ilmeisesti lopettanut maksupalveluiden tarjoamisen lemmikkistorelle. Ainakaan niiden logoa ei enää ole sivulla. Toivottavasti saan rahani takaisin silti checkoutilta. Tilausta olen odotellut kohta kuukauden. P*sk* nettikauppa!

Vierailija
18/87 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Checkout on jo lopettanut yhteistyön ja protesteja sekä velkomuksia on firmalla useammallakin toiminimellä ( lemmikkistore, kääriäinen & kääriäinen, dogcenter ). vinkki:  yhteyttä voi ottaa myös kauneudenhoitofirmansa kautta. itse tein rikosilmoituksen, että petoksille saadaan loppu.

Vierailija
19/87 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

polliisi kirjoitti:

vinkki:  yhteyttä voi ottaa myös kauneudenhoitofirmansa kautta. itse tein rikosilmoituksen, että petoksille saadaan loppu.

Mikä firman nimi on. Löytyisi yhteystiedot helpommin.

Vierailija
20/87 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus on toimiva keino näissä nettipetoksissa, joissa tavaraa ei toimiteta eikä rahoja palauteta. Aivan turhaa oli odotella, kun firma vetoaa yhä uusiin syihin vedoten. Mm. syyttää maahantuojaa mutta maahantuojalta tiedustellessa tulee ilmi, ettei tuotetta ole heiltä tilattu. Firma on jo sellaisessa suossa ettei siitä enää nousta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi