mies väittää ettei käy treffisivustoilla
Mieheni siis sanoo, ettei ole koskaan ollut treffisivustoilla. Silti hänen sähköpostiinsa ilmestyy e_kontaktilta viestejä sopivista sinkuista. Ovatko viestit jotain "viirus"viestejä vai valehteleeko mies?
Kommentit (47)
Millaisia viestejä 6 saat? Mieheni viesteissä lukee aina" löysimme sinulle sopivia sinkkuja X". Olen kysynyt häneltä asiaa, mutta ei tiedä mistä viestit tulevat. Ei ole myöskään avannut viestejään Ap
Noniin eli hänellä on ainakin tunnus e-kontaktiin.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:24"]
Mieheni siis sanoo, ettei ole koskaan ollut treffisivustoilla. Silti hänen sähköpostiinsa ilmestyy e_kontaktilta viestejä sopivista sinkuista. Ovatko viestit jotain "viirus"viestejä vai valehteleeko mies?
[/quote]
Mistäs sinä tuon tiedät? Tietääkseni viestintäsalaisuus koskee myös sähköistä postia.
[/quote]
Olen ollut miehen vierellä kun on käynyt sähköpostissaan ja nähnyt sitä kautta. Tuntuu hassulta jos hänellä olisi jotain salattavaa, niin miksi hän antaisi minun nähdä viestit? Ap
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:45"]
Millaisia viestejä 6 saat? Mieheni viesteissä lukee aina" löysimme sinulle sopivia sinkkuja X". Olen kysynyt häneltä asiaa, mutta ei tiedä mistä viestit tulevat. Ei ole myöskään avannut viestejään Ap
[/quote]
Ylipäätään kirjautuminen toisen sähköpostitiliin edes lukemaan viestien otsikoita on törkeätä JA RIKOLLISTA, vaikka niitä et avaisikaan.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:45"]
[/quote]
Ylipäätään kirjautuminen toisen sähköpostitiliin edes lukemaan viestien otsikoita on törkeätä JA RIKOLLISTA, vaikka niitä et avaisikaan.
[/quote]
Minä olen siis ollut miehen vierellä, kun tämä on itse selaillut sähköpostiaan. En ole siis tehnyt mitään väärää. Ap
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:48"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:24"] Mieheni siis sanoo, ettei ole koskaan ollut treffisivustoilla. Silti hänen sähköpostiinsa ilmestyy e_kontaktilta viestejä sopivista sinkuista. Ovatko viestit jotain "viirus"viestejä vai valehteleeko mies? [/quote] Mistäs sinä tuon tiedät? Tietääkseni viestintäsalaisuus koskee myös sähköistä postia. [/quote] Olen ollut miehen vierellä kun on käynyt sähköpostissaan ja nähnyt sitä kautta. Tuntuu hassulta jos hänellä olisi jotain salattavaa, niin miksi hän antaisi minun nähdä viestit? Ap
[/quote]
No niin. Elä murehdi turhia. Sillä voi olla siellä vanha tili, josta niitä tulee. Ei oo vaan poistanut ja tunnukset tiliin ovat hukassa.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:24"]
[/quote]
Mistäs sinä tuon tiedät? Tietääkseni viestintäsalaisuus koskee myös sähköistä postia.