Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies väittää ettei käy treffisivustoilla

Vierailija
17.02.2015 |

Mieheni siis sanoo, ettei ole koskaan ollut treffisivustoilla. Silti hänen sähköpostiinsa ilmestyy e_kontaktilta viestejä sopivista sinkuista. Ovatko viestit jotain "viirus"viestejä vai valehteleeko mies?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK,sitä en ala tekemään. Kiitos vain. Olisin vain halunnut myös tietää miksi minunkin miehen selaushistoriassa luki e-kontakti.
joku vaisto mulla varoittaa,tälläistä ei ole koskaan ollut,en ole epäillyt mistä mistään. En ole tutkinut,hänen tekemisiään,nyt,vahingossa,sivuhistorian näin ja jotenkin päässä loksahti 1+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/47 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,minun muistin mukaan näkee koska on ollut viimeksi paikalla.

Vierailija
25/47 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:28"]

[/quote]

Okei, en sitten edes yritä kirjautua miehen tunnuksille.. Voi että kun rupesi painamaan mieltä tämä asia. Saakohan sinne tehtyä feikkitunnuksia :s Ap

Vierailija
26/47 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,samassa veneessä ollaan. Eikä ole hyvä tunne!

Vierailija
27/47 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää vetää kunnon kurapierut pönttöön. Se helpottaa!

Vierailija
28/47 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:32"]

[/quote]

Okei, en sitten edes yritä kirjautua miehen tunnuksille.. Voi että kun rupesi painamaan mieltä tämä asia. Saakohan sinne tehtyä feikkitunnuksia :s Ap

[/quote]

Ennenkuin alatte tekemään mitään feikkitunnuksia, niin käykää nyt ekaks katsomassa ne cookiet näiden ohjeiden mukaan:

http://www.wikihow.com/View-Cookies

Kun löydät kontaktisivun cookien, niin klikkaa sitä hiiren oikealla napilla ja valitse properties. Näkyykö päivämäärä?

Vierailija
29/47 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:44"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:32"]

[/quote]

[/quote]

Ennenkuin alatte tekemään mitään feikkitunnuksia, niin käykää nyt ekaks katsomassa ne cookiet näiden ohjeiden mukaan:

http://www.wikihow.com/View-Cookies

Kun löydät kontaktisivun cookien, niin klikkaa sitä hiiren oikealla napilla ja valitse properties. Näkyykö päivämäärä?

[/quote]

En pääse miehen koneelle, kun hän on työmatkalla koneensa kanssa. Tein sen feikkitunnuksen äsken ja yritin etsiä miestä- ei löytynyt käyttäjänimellä. Ihmetyttää, että mistä ne jatkuvat sähköpostiviestit tulevat.. Ap

Vierailija
30/47 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä käyttäjänimellä? Ethän voi sitä tietää

Vierailija
31/47 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tein. Etsin hänen ikäistään omalta paikkakunnaltani,sen verran pieni että helppo oli selata käyttäjät läpi. Ei täsmännyt. Itselleni keksin identiteetin. Nyt helpompi olla,vituttaa vaan kun en tiedä mistä tämä fiilis johtuu. En olisi ikinä itsestäni uskonut että alennun tähän. Prkle!

Vierailija
32/47 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:58"]Minäkin tein. Etsin hänen ikäistään omalta paikkakunnaltani,sen verran pieni että helppo oli selata käyttäjät läpi. Ei täsmännyt. Itselleni keksin identiteetin. Nyt helpompi olla,vituttaa vaan kun en tiedä mistä tämä fiilis johtuu. En olisi ikinä itsestäni uskonut että alennun tähän. Prkle!
[/quote]

Sama täällä. Hävettää että on edes epäillyt, mutta ehkä parempi että nyt on varma varmuus asiasta. Eipähän mene enää yöunet asian takia Ap

Vierailija
33/47 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesihän on voinut keksiä sinne vaikka minkä paikkakunnan ja iän, ties vaikka esiintyy naisena.

Vierailija
34/47 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt esimerkkinä cookiet:

http://aijaa.com/NzTuf6

Eli yksi käynti sivustolla toi heti 13 kpl cookieta omaan selaimeen. Päivämäärät kellonaikoineen on tietysti aina mukana. Seuraavalla käynnillä varmaan kaikki cookiet korvataan sitten uudella, tuoreella päivämäärämerkinnällä.

Opetelkaas nyt hakemaan näitä tietoja selaimestanne jos haluatte jatkaa nuuskimista... =)

Ja tietysti opetelkaa poistamaan nämä tiedot, jos olette itse salarakkaita kontaktipalstan käyttäjiä! Selainhistorian poistaminen ei siis riitä jos näitä vaan osaa etsiä.. =D

Vierailija
35/47 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskapostia.

Vierailija
36/47 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sillä ainakin tunnus tuolle sivustolle.

Vierailija
37/47 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käy siellä. Niinkuin ne kaikki.

Vierailija
38/47 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako jostain tietää milloin mies on viimeksi käynyt sivustolla? Mies poistaa sivuhistorian aina koneeltaan.. Ap

Vierailija
39/47 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjältä kuulostaa. Itse saan postia sieltä, koska olen kirjautunut seuranhakijaksi.

Vierailija
40/47 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:41"]

Saako jostain tietää milloin mies on viimeksi käynyt sivustolla? Mies poistaa sivuhistorian aina koneeltaan.. Ap

[/quote]

Tee oma tunnari ja yritä löytää miehes profiili, sieltä yleensä näkee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan