Sama hellittelynimi exällä ja nyxällä.
Olen vapaapäivänä siivoamassa miehen luona jota tapaillut kolmisen vuotta. Tarkoituksena tehdä muutoksia ja remonttia talossa. Ylimääräinen roina pois. Käsiini osui onnittelukortteja joissa mies käyttää samaa hellittelynimeä exästä kuin minusta. Muistan että suhteen alussa kysyin asiasta ja mies kielsi hellittelynimen käytön edellisessä suhteessa. Oli kuulemma niin vähän romantiikkaa. Niin tai näin, asiantan ei pitäisi minulle kuulua. Tuo aika on ollutta ja mennyttä. Silti voin pahoin ajatuksesta. Puhukaa mulle nyt järkeä.
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:44"]Tapaillut kolme vuotta?
[/quote]
Sama osui silmään. Ite odottelin kihloja jo kolmen vuoden kohdalla. :D
[/quote]
APn parisuhdetta kommentoimatta. Kaikki ei halua kihloja tai parisuhdetta. Pelkkä casual tapailu on myös ihan hyvä suhdemuoto.
Olet.... olet.... TAPAILLUT kolme vuotta?!! Sano että tuo oli vitsi... Seurustelu ei ole mitään vitun tapailua. Tapailu on sitä että nähdään somasti kahvilassa kello 14:30, höpötetään tunti ja mennään kotiin kihertelemään omilla tahoillaan.
No niin ap, kumpaa se hellittelynimi nyt oli? Tavallinen vai erikoinen?
15,
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:18"]
No joo, halusin kai sitä julkituoda että ei asuta saman katon alka ja olen pönkimässä miehen asuntoa. Ihan yleishellyyttelynimi mutta hieman muunnettuna. Ei kuitenkaan mitenkään persoonallinen.
[/quote]
No kyllä se minustakin outoa olisi. Minulla oli omaperäinen hellittelynimi exälle, jonka käyttö alkoi yhteisestä vitsistä. Ehkä voisin vahingossa käyttää samaa nimeä uuteen mieheen, mutta se olisi vain sellaista tottumusta, melkein kuin vain olisi etsinyt eksän korvaajan. Parempi keksiä uusia juttuja.
Jos on joku tyyliin "muru", "kulta" tms. niin aika turha loukkaantua. Oikeasti.
Ja tottakai se on suhteen alussa sanonut noin, vakuuttaakseen sinut suhteen vakavuudesta/pysyvyydestä. Se ei mun mielestä ole asia josta kannattaisi ottaa itseensä, kyseessä ei kuitenkaan ole mikään sellainen valhe jonka selvitessä koko suhteen pohja murenisi, vaan valkoinen vale jolla on saanut sinun mielesi paremmaksi.
Pohdi nyt itseksesi, onko suhteenne NYT KOLMEN VUODEN JÄLKEEN todella niin heikoilla jäillä, että vuosia sitten juksattu pikkujuttu rikkoo sen?
Jos oikein kokeilet mennä kuvotukseen niin syvälle, että se alkaa lopulta naurattamaan. Kai sä tajuat, että se sun miehes on ollut siinä eksässä piliään myöten sisällä?
Tiedän, että tuo tuntuu pahalta. Mä itse kuulin eksäni kutsuvan nyksäänsä sillä hellittelynimellä jolla oli ristinyt minut... Sekin tuntui pahalta, ei niinkään huvittavalta.
Onko kyseessä omaperäinen hellittelynimi vai perinteisempi esim. kulta, rakas jne?
Jos kyseessä on joku omaperäinen hanipuppeliini niin silloin kyllä vetäisin herneet aika syvälle nokkaan. Jos taas kyseessä on kulta tmv perushellittelynimi niin mitä muutakaan käyttäisi sitten?
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:28"]Jos oikein kokeilet mennä kuvotukseen niin syvälle, että se alkaa lopulta naurattamaan. Kai sä tajuat, että se sun miehes on ollut siinä eksässä piliään myöten sisällä?
Tiedän, että tuo tuntuu pahalta. Mä itse kuulin eksäni kutsuvan nyksäänsä sillä hellittelynimellä jolla oli ristinyt minut... Sekin tuntui pahalta, ei niinkään huvittavalta.
[/quote]
=) on sekin käynnyt joskus mielessä. Mutta vakavasti. Mulla muelikuvitus laukkaa välillä liiankin kanssa.
AP
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:44"]Tapaillut kolme vuotta?
[/quote]
Sama osui silmään. Ite odottelin kihloja jo kolmen vuoden kohdalla. :D
Ollaan eronneita. Kummallakin isoja lapsia. Ei haluta uusperhettä.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:51"]
Ollaan eronneita. Kummallakin isoja lapsia. Ei haluta uusperhettä.
[/quote]
Ok, luulisi silti, että voisi seurustella? Tapailu kuulostaa mun korvaan tosi sitoutumattomalta, sellaiselta "kattellaan tässä nyt", mutta ehkä tarkoitit käytännössä seurustelua.
Mielestäni olennaisinta pohdinnassasi on se, että onko lempinimi joku "yleishelittelynimi" vai joku persoonallisempi.
No joo, halusin kai sitä julkituoda että ei asuta saman katon alka ja olen pönkimässä miehen asuntoa.
Ihan yleishellyyttelynimi mutta hieman muunnettuna. Ei kuitenkaan mitenkään persoonallinen.
Kieltämättä olisi outoa kutsua uutta rakasta samalla nimellä kuin exää.