G: Teidän perheen NETTOtulot
Eli kuukauden nettotulot pinoon! Ja asuinpaikka myös. Rehellisiä vastauksia, katsotaan kuka voittaa rikkaimman ja köyhimmän tittelit!
Kommentit (186)
2työssä käyvää aikuista ja 2kouluikäistä lasta 3800e/kk kymenlaakso
200000€/kk Porvoo. Yh mamma ja akateeminen!
6300, Vantaa, 2 teiniä vanhempien lisäksi.
n. 7000 €/kk. Tulot koostuvat lähinnä pääomatuloista. Itse en käy töissä ja miehenikin tekee lyhennettyä työviikkoa. Asumiskulumme ovat pienet, koska velkaa ei ole. Ei myöskään lapsia. Haluamme tällä hetkellä nauttia yhteisestä vapaa-ajasta, koska omaisuutta on jo tarpeeksi.
Kai silläkin on väliä, kuinka paljon sitä rahaa menee pakollisiin asumiskuluihin? Kuinka monta henkilöä perheessä on yms.
Lomarahat tasaisesti vuoden kaikille kuukausille jaettuna aika tarkalleen 5100 e/kk. Kaksi aikuista, ei lapsia. Mun netto 3200 ja miehen 1900. Hyvin menee.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:10"]
Yhteensä netto 3500 €, Pohjanmaa.
Kaksi töissä käyvää aikuista ja kaksi lasta. Ja kyllä, tiukkaa tekee.
[/quote]
Meillä samat muuten speksit mutta Helsinki. Ei tee tippaakaan tiukkaa. Asutaan todella mukavasti, lomaillaan ja harrastetaan.
4300, sisältää miehen nettopalkan, mun kotihoidontuen ja lapsilisät. Riittää, mutta ei säästöön asti.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:29"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:25"]
Noin 5000 €. Vantaa. Sinkkutalous.
[/quote]
Olen syntyperäinen vantaalainen ja viihdyn täällä. Myös vanhempani, sisarukseni ja suurin osa ystävistäni asuu täällä. Ei ole mitään syytä muuttaa pois.
Miksi asut Vantaalla noilla tuloilla?
[/quote]
En todellakaan tiedä tarkkaan, mutta jotain 12 000 - 13 000e/kk luokkaa mahtaa olla. Ja tuossa ei siis ole pääomatuloja eikä lapsilisiä, ansiotulot vaan.
Asutaan Länsi-suomalaisessa kaupungissa.
Äiti ja isä 49v, ammatit: siivooja ja hitsaaja.
3 lasta: 19v, 14v ja 6v.
Tulot yhteensä: 3608e/kk.
Asuinpaikka: Varkaus.
Minun (opiskelija ja osa-aikatyöläinen) n. 1200€/kk + miehen n. 2500€/kk =3700€/kk. Eipä juuri tiukkaa tee. Kolmiossa asutaan koiran kera Länsi-Vantaalla.
3800€/kk sisältäen lapsilisän. Ja pääkaupunkiseudulla asutaan.
Mun netto n. 4000, miehen tuloista ei tarkkaa tietoa, mutta kilsoineen varmaan samaa luokkaa. Päälle kahden lapsen lapsilisät. Häme.
Omat tulot 4000 €, yh äiti kahdelle lapselle
Noin 4200e plus lapsilisiä parisataa. Asumme Helsingin Käpylässä. Pärjäämme ihan hyvin.
Noin 1700e, Pori. Taloudessa kaksi lasta ja kaksi aikuista.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 16:44"]
Mun netto n. 4000, miehen tuloista ei tarkkaa tietoa, mutta kilsoineen varmaan samaa luokkaa. Päälle kahden lapsen lapsilisät. Häme.
[/quote]
Mitä teet työksesi ?? ihanvaanutelias
n. 200 000 € vuodessa