G: Teidän perheen NETTOtulot
Eli kuukauden nettotulot pinoon! Ja asuinpaikka myös. Rehellisiä vastauksia, katsotaan kuka voittaa rikkaimman ja köyhimmän tittelit!
Kommentit (186)
AV:lla tunnetusti aika korkea keskipalkka :)
Mikä meissä on vikana ?? Oon yrittänyt kirjottaa paperille mihin meidän rahat menee...Eikö me vaan ostata käyttää sitä, ei käydä ravintoloissa, ei kahviloissa, ei hesellä tms. ostetaan ihan purusruokaa joka itse tehdään, paljon leivon. Ei mitään maksullisia hatrrastuksia, lenkillä ja kirjastossa käydään, joskus uimahallisssa. Rahaa ei mene myöskään alkoon, eikä tupakkaan viikottain, joskus ostetaan saunajuomat. mutta...aina rahat on loppu...laskuja on rästissä...väsyttää tää elämä. kaksi autoa tarvitaan työmatkoihin, vanha omakotitalo, vielä on lainaa maksettavana, sähkölämmitys on kallis... tulot minä 1600€, mies 2100€ + yhdet lapsilisät,toinen on jo 17 täyttänyt
Minä noin 2500€ , mies vajaa 500€
Minä 1500-1600 e ja mies 500 e, Kotka
Nettotulot noin 7000€/kk. Kaksi aikuista, kaksi lasta. Pirkanmaa.
4000 euroa. Kainuu. Perhekoko 2+2. Täällä tuolla summalla pärjää hyvin. Asuminen on edullista.
$25 000, USA. Minä työskentelen kotoa käsin vain 1-2 pv viikossa, mies siis breadwinner. Yksi lapsi.
4200€, Kouvola. Palkat ja lapsilisät laskettu tuohon.
N. 2000€. Mies kokopvtöissä ja itse olen hoitovapaalla. Sit kun palaan töihin niin arvioisin että 2700-2900... Helsinki.
pitkäaikaistyöttömät , sairaseläkeläiset ym. ei taaskaan vastaa tänne. Ois erilaiset luvut iskeä pöytään. Keski ja hyvätuloiset pyöristää yläkanttiin.
3200e, Turku, 2 aikuista ja 2 lasta mutta pärjätään ihan hyvin!
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:58"]Mun nettotulot 20 000e/kk ja miehen on 50 000e/kk.
[/quote]
En köyhänä ihmisenä voi ymmärtää miten joku voi tienata 50k kuussa, mutta menestyvällä yrityksellä tms se varmasti mahdollista on. :)
2250, kaksi aikuista ja yksi lapsi. Turku.
Onneksi väliaikainen tilanne, kun mies opiskelee ja tekee töitä. Minä itse hoitovapaalla.
Miehen nettotulot n. 2200€, omat noin 1700€.
Nuori pari Helsingistä, vaikka palkat ei olekaan kovin isot niin pienten menojen takia eletään aika hyvin :) (esim. kaupungin kämppä josta maksamme 400€/kk jne.)
Onko kukaan laskenut tämän ketjun keskipalkkaa? Vaikuttaa aika korkealta - hyvä AV! ;)
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 16:44"]
Mun netto n. 4000, miehen tuloista ei tarkkaa tietoa, mutta kilsoineen varmaan samaa luokkaa. Päälle kahden lapsen lapsilisät. Häme.
[/quote]
Mitä teet työksesi ?? ihanvaanutelias
[/quote]
Muakin kiinnostais ?