Naurettavat Black friday alet -20%
Mitä nämä naurettavat -20%-25% black friday ja black week alet oikein on? Näitähän on joka viikko muutenkin. Eikö kuuluisi olla -50% jne ja vain yksi päivä eikä viikon verran?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Viime vuosina mulla on mennyt ohi tosi hyviä BF-tarjouksia tavaroista, joita tarvitsen. Ostan vain tarpeeseen, olen köyhä ja väsynyt kuluttamaam muutenkin. Tänä vuonna lykkäsin montaa hankintaa tälle viikolle... ihan turhaan.
Muistelenko mä väärin, että tämä kampanja oli ennen laajempi ja alennukset suurempia.
Ja tässä on tosiaan ollut S-asiakasomistajapäivät, singles week, joka kuukausi jostain saat tarvitsemasi jutut -25%... ottaa päähän nämä alekampanjat nykyään, koska just silloin kun jotain välttämättä pitää ostaa, ei ole tarjouksia- mut odotas, kun seuraavana päivänä menet kauppaan.
Tää oli aiemmin suppeempi, kun ne tarjoukset olivat voimassa sen yhden päivän, mutta sitten olikin kunnon tarjoukset, että vähintään -50% ihan oikeesta hinnasta.
Suuret alennukset ovat aina koskeneet vain vanhentuneita malleja ja varastoja. Mistään uusimmasta iPhonesta tai vastaavasta puolella hintaa on aivan turha unelmoida.
H&M:ltä voisin jotain rättiä tai koristetta tilata jo sillä -20%... Siellä on niin halpaa muutenkin.
Zalandolla oli ihan hyviä alennuksia, mutta ne alet muuttuu nopeasti. Yhden urheiluhupparin tilasin -40%.
Suomalaiset nyt on niin tyhmiä että maksavat reilua ylihintaa kun jotain on "tarjouksessa"