Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
mitä jos kardumumma puuttuu pullasta
Kommentit (6)
Mä en ikinä laita. Hyviä pullia tulee.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei maistu pullalta silloin, mutta kyllä sitä nyt syö.
Ei haittaa, jos kardemumma puuttuu, jotkut jättävät tarkoituksella pois, koska kardemumma närästää. Jos haluaa, pullaan voi jo taikinavaiheessa laittaa vaikkapa kanelia mauksi - hyvin toimii!
Lisää sitä kahviin, jota tarjoat pullan kanssa, toimii!!!
Alue: Aihe vapaa
Sitten ei tule pullaa, vaan makeaa sämpylää