Voisitko seurustella kitkarenkailla ajavan miehen kanssa?
Niin, olisiko etelän jääteillä kitkoilla ajava mahdollinen seurustelukumppani? Tietoisuus siitä, että on kitkoilla ajamassa kohti onnettomuutta. Kelpuuttaisitko lastesi isäksi?
Kommentit (26)
Joo. Nastat ovat harvinaisuus isommissa hyötyajoneuvoissa.
Urpo... täällä etelässä niitä kitkoja just tarvittaisiin. Mutta ei, kun tässä junttilassa ei haluta muuttaa ajotottumuksia yhtään ennakoivammaksi ym.
En voisi seurustella miehen kanssa, joka pelkää liukkautta...
Nynnymiehet ajavat kitkoilla. Luulevat niiden pitävän, kun lämpötilat vaihtelee nollan molemminpuolin ja jäätä usein. Tämä vain kiihtyy, kun talvet lämpenee. Ajokieltoon moiset nyhveröt.
Olen naimisissa kitkoilla ajavan miehen kanssa, ja omassa autossanikin on kitkarenkaat:)
Vierailija kirjoitti:
Nynnymiehet ajavat kitkoilla. Luulevat niiden pitävän, kun lämpötilat vaihtelee nollan molemminpuolin ja jäätä usein. Tämä vain kiihtyy, kun talvet lämpenee. Ajokieltoon moiset nyhveröt.
Eli rekkaliikenne seis? 😂
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa kitkoilla ajavan miehen kanssa, ja omassa autossanikin on kitkarenkaat:)
Osaanottoni, erityisesti lapsien puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Urpo... täällä etelässä niitä kitkoja just tarvittaisiin. Mutta ei, kun tässä junttilassa ei haluta muuttaa ajotottumuksia yhtään ennakoivammaksi ym.
Nastarenkaat ovat juuri sitä ennakointia!
Olen naimisissa kitkoilla ajavan miehen kanssa ja omassakin autossa on kitkat :)
Ei tulisi pieneen mieleenikään hankkia nastarenkaita. Kitkoilla ajanut +15v eikä ainoatakaan onnettomuutta.
Nastoilla ajaa vain huonot kuskit.
Katri Kusiluistin kirjoitti:
En voisi seurustella miehen kanssa, joka pelkää liukkautta...
Entä jonkun vanhoja liukkaita?
Vierailija kirjoitti:
Ja mä 35v saman miehen kanssa, ja ollut kitkaa ja nastaa, sekä renkaissa että suhteessa. Kolaritonta ajoa, eteläisessä suomessa.
En voisi, en ole homo. Kitkarenkaat on hyvät.
Voisitko seurustella miehen kanssa, joka käyttää pipoa talvisin?
Olkoot kitkat tai nastat, mulle ihan sama, kunhan ei paasaa aina miksi se oma rengasvalinta on juuri se oikea. Kukin ajelkoon kummilla renkailla parhaaksi näkee.
Olisi aikamoinen on/off liitto jos tuo olisi kriteeri mun kohdalla koska käytän kumpiakin riippuen mikä auto on kyseessä. Joissakin toimii kitkat tosi hyvin mutta joissakin taas ei.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on juuri päinvastoin. Moni nastajuntti kuvittelee, että ropinarenkaat tuovat kesäkeliä vastaavan pidon. Tietysti jos kaikki poikkeava pelottaa, niin mennään niin kuin ennenkin.
Jos kaikki ajaisivat kitkoilla, kukaan ei pääsisi risteyksistä liikkeelle, koska olisi vain liukasta jäätä, ei nastojen tekemää rosoa jäähän. Eikä kukaan myöskään pysähtyisi risteyksissä, vaan liu'uttaisiin keskelle tietä.
Ajakaa te kitkoilla, minä ja mieheni ja muutama muu teemme teille nastarenkailla turvalliset tiet ajaa.
vain homot ajaa kitkoilla