Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella kitkarenkailla ajavan miehen kanssa?

Vierailija
24.11.2021 |

Niin, olisiko etelän jääteillä kitkoilla ajava mahdollinen seurustelukumppani? Tietoisuus siitä, että on kitkoilla ajamassa kohti onnettomuutta. Kelpuuttaisitko lastesi isäksi?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain homot ajaa kitkoilla

Vierailija
2/26 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Nastat ovat harvinaisuus isommissa hyötyajoneuvoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo... täällä etelässä niitä kitkoja just tarvittaisiin. Mutta ei, kun tässä junttilassa ei haluta muuttaa ajotottumuksia yhtään ennakoivammaksi ym.

Vierailija
4/26 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi seurustella miehen kanssa, joka pelkää liukkautta...

Vierailija
5/26 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nynnymiehet ajavat kitkoilla. Luulevat niiden pitävän, kun lämpötilat vaihtelee nollan molemminpuolin ja jäätä usein. Tämä vain kiihtyy, kun talvet lämpenee. Ajokieltoon moiset nyhveröt.

Vierailija
6/26 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa kitkoilla ajavan miehen kanssa, ja omassa autossanikin on kitkarenkaat:)

Vierailija
7/26 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nynnymiehet ajavat kitkoilla. Luulevat niiden pitävän, kun lämpötilat vaihtelee nollan molemminpuolin ja jäätä usein. Tämä vain kiihtyy, kun talvet lämpenee. Ajokieltoon moiset nyhveröt.

Eli rekkaliikenne seis? 😂

Vierailija
8/26 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa kitkoilla ajavan miehen kanssa, ja omassa autossanikin on kitkarenkaat:)

Osaanottoni, erityisesti lapsien puolesta.

Vierailija
9/26 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urpo... täällä etelässä niitä kitkoja just tarvittaisiin. Mutta ei, kun tässä junttilassa ei haluta muuttaa ajotottumuksia yhtään ennakoivammaksi ym.

Nastarenkaat ovat juuri sitä ennakointia!

Vierailija
10/26 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa kitkoilla ajavan miehen kanssa ja omassakin autossa on kitkat :)

Ei tulisi pieneen mieleenikään hankkia nastarenkaita. Kitkoilla ajanut +15v eikä ainoatakaan onnettomuutta.

Nastoilla ajaa vain huonot kuskit.

Vierailija
11/26 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu renkaiden merkistä

Vierailija
12/26 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri Kusiluistin kirjoitti:

En voisi seurustella miehen kanssa, joka pelkää liukkautta...

Entä jonkun vanhoja liukkaita?

Vierailija
13/26 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mä 35v saman miehen kanssa, ja ollut kitkaa ja nastaa, sekä renkaissa että suhteessa. Kolaritonta ajoa, eteläisessä suomessa. 

Vierailija
14/26 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla homppelimies 🙂

Vierailija
15/26 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, en ole homo. Kitkarenkaat on hyvät.

Vierailija
16/26 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko seurustella miehen kanssa, joka käyttää pipoa talvisin?

Vierailija
17/26 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoot kitkat tai nastat, mulle ihan sama, kunhan ei paasaa aina miksi se oma rengasvalinta on juuri se oikea. Kukin ajelkoon kummilla renkailla parhaaksi näkee.

Vierailija
18/26 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aikamoinen on/off liitto jos tuo olisi kriteeri mun kohdalla koska käytän kumpiakin riippuen mikä auto on kyseessä. Joissakin toimii kitkat tosi hyvin mutta joissakin taas ei.

Vierailija
19/26 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on juuri päinvastoin. Moni nastajuntti kuvittelee, että ropinarenkaat tuovat kesäkeliä vastaavan pidon. Tietysti jos kaikki poikkeava pelottaa, niin mennään niin kuin ennenkin.

Vierailija
20/26 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki ajaisivat kitkoilla, kukaan ei pääsisi risteyksistä liikkeelle, koska olisi vain liukasta jäätä, ei nastojen tekemää rosoa jäähän. Eikä kukaan myöskään pysähtyisi risteyksissä, vaan liu'uttaisiin keskelle tietä.

Ajakaa te kitkoilla, minä ja mieheni ja muutama muu teemme teille nastarenkailla turvalliset tiet ajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi