Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysykää 20-vuotiaalta joka yrittää lasta!

Vierailija
17.02.2015 |

Haluan tylsyyteeni vastailla teidän kysymyksiin. Yhteystietojani tai muuta yksityistä en paljasta. Olen valmis, antaa tulla!

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:17"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:07"]Pakko kanssa sanoa, että vähän huvittaa nämä vaaleanpunaiset sydämenmuotiset lasit päässän olevat parikymppiset, kuinka heitä tulee niitä maailman parhaimpia äitejä ja kuinka he rakastavat lapsiaan niin paljon.  [/quote] Nuoret äidit ovat siis surkeita äitejä eivätkä rakasta lapsiaan? Missä iässä tämä ohittuu? ap

[/quote]

Ja missä tuossa luki, että nuoret äidit ovat surkeita, tai eivätkä rakasta lastaaan. :D Hauskoja tulkintoja sinä teet.
[/quote]

Melko suoraanhan se tuossa luki. Hauskoja tulkintoja sinulla jos tosiaan olet sitä mieltä ettei tuossa viestissä ole mitään siihen viittaavaa.
ap

Vierailija
62/87 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:17"] [quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:07"]Pakko kanssa sanoa, että vähän huvittaa nämä vaaleanpunaiset sydämenmuotiset lasit päässän olevat parikymppiset, kuinka heitä tulee niitä maailman parhaimpia äitejä ja kuinka he rakastavat lapsiaan niin paljon.  [/quote] Nuoret äidit ovat siis surkeita äitejä eivätkä rakasta lapsiaan? Missä iässä tämä ohittuu? ap [/quote] Ja missä tuossa luki, että nuoret äidit ovat surkeita, tai eivätkä rakasta lastaaan. :D Hauskoja tulkintoja sinä teet. [/quote] Melko suoraanhan se tuossa luki. Hauskoja tulkintoja sinulla jos tosiaan olet sitä mieltä ettei tuossa viestissä ole mitään siihen viittaavaa. ap

[/quote]

Sovitaan sitten niin. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:17"] [quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:07"]Pakko kanssa sanoa, että vähän huvittaa nämä vaaleanpunaiset sydämenmuotiset lasit päässän olevat parikymppiset, kuinka heitä tulee niitä maailman parhaimpia äitejä ja kuinka he rakastavat lapsiaan niin paljon.  [/quote] Nuoret äidit ovat siis surkeita äitejä eivätkä rakasta lapsiaan? Missä iässä tämä ohittuu? ap [/quote] Sitten kun ei näe kaikkea niin mustavalkoisesti, eikä sorru vastaavaan lapsellisuuteen! [/quote] Miksi luulet nuorien äitien näkevän kaiken mustavalkoisena? Ymmärrän toki ajattelutavan teiniäideistä, varsinkin jos ei ole mitään kokemusta lapsista. Ap

[/quote]

Voi lapsi kulta<3 Minä tarkoitin sinua. Sinä et osaa ajatella kokonaisvaltaisesti vaan mustavalkoisesti luet tuossakin lainauksessa, että nuoret äidit ovat surkeita, eivätkä rakasta lapsiaan vaikka siinä tarkoitettiin jotain ihan muuta. Sinä puolustat nyt vain  sterotyyppistä ajattelua nuorista äideistä, etkä näe metsää puilta.
[/quote]

Puhuit ensimmäisessä viestissä "näistä parikymppisistä". Puhutko omista kokemuksista vai olenko antanut sellaisen kuvan tässä keskustelussa, että näkisin kaiken mustavalkoisena? Jos olen, niin kerrotko suoran esimerkin?
ap

Vierailija
64/87 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:17"] [quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:07"]Pakko kanssa sanoa, että vähän huvittaa nämä vaaleanpunaiset sydämenmuotiset lasit päässän olevat parikymppiset, kuinka heitä tulee niitä maailman parhaimpia äitejä ja kuinka he rakastavat lapsiaan niin paljon.  [/quote] Nuoret äidit ovat siis surkeita äitejä eivätkä rakasta lapsiaan? Missä iässä tämä ohittuu? ap [/quote] Sitten kun ei näe kaikkea niin mustavalkoisesti, eikä sorru vastaavaan lapsellisuuteen! [/quote] Miksi luulet nuorien äitien näkevän kaiken mustavalkoisena? Ymmärrän toki ajattelutavan teiniäideistä, varsinkin jos ei ole mitään kokemusta lapsista. Ap

[/quote]

Voi lapsi kulta<3 Minä tarkoitin sinua. Sinä et osaa ajatella kokonaisvaltaisesti vaan mustavalkoisesti luet tuossakin lainauksessa, että nuoret äidit ovat surkeita, eivätkä rakasta lapsiaan vaikka siinä tarkoitettiin jotain ihan muuta. Sinä puolustat nyt vain  sterotyyppistä ajattelua nuorista äideistä, etkä näe metsää puilta.

[/quote]

Onko se sitten ikäsidonnaista vai ei niin kyllähän sitä äitiyttä romantisoidaan. Ei toki ap, eihän...aiemmin esitetty sarkasmikin aiheuttu ihmetystä ap:ssä. Miksiköhän :D Kun itse ei ole tälläinen tai eikä sellaista tunne niin se on ilmiö, jota ei ole vaikka tilastot ja tutkimukset yms... osoittaisivat mitä.

Vierailija
65/87 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pakko kanssa sanoa, että vähän huvittaa nämä vaaleanpunaiset sydämenmuotiset lasit päässän olevat parikymppiset, kuinka heitä tulee niitä maailman parhaimpia äitejä ja kuinka he rakastavat lapsiaan niin paljon. " Minä ymmärrän tämän kommentin niin että nuorilla äidillä olisi tarve vakuutella muille hyvästä äitiydestään ja nostaa itseään vähän niinkuin jalustalle kun on pärjätty niin hyvin. Ymmärsinkö oikein? En kyllä ymmärrä missä kohtaa tässä olisi ketään haukuttu huonoksi vanhemmaksi. Olen kyllä itsekkin sitä mieltä että kypsällä vanhemmalla ei ole tarve vakuutella ketään vanhemmuudestaan.

T. Kaksosia odottava mamma.

Vierailija
66/87 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: Oletko valmistautunut siihen, että lapsesi mennessä päiväkotiin kaikkien muiden lasten isät kuolaa sun perään?

T: Toinen nuorena lapsen saanut.

Vierailija
67/87 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:43"]

[/quote]

[/quote]

Onko se sitten ikäsidonnaista vai ei niin kyllähän sitä äitiyttä romantisoidaan. Ei toki ap, eihän...aiemmin esitetty sarkasmikin aiheuttu ihmetystä ap:ssä. Miksiköhän :D Kun itse ei ole tälläinen tai eikä sellaista tunne niin se on ilmiö, jota ei ole vaikka tilastot ja tutkimukset yms... osoittaisivat mitä.
[/quote]

Minua ei ihmetyttänyt sarkasmi. Se oli sarkasmia, jolla tarkoitettiin, että kaikki äidit eivät ole samanlaisia. Siksi viesti(si?) olivat tosi ristiriitaisia, kun ensin kaikki äidit eivät ole samanlaisia, mutta sitten ovatkin. Äitiys, VANHEMMUUS on rankkaa, se on fakta. Mutta että kaikki kokisivat sen epäpalkitsevana ja masentavana? Älä höpsi.
ap

Vierailija
68/87 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kysyttävää, ihanaa että meitä rohkeita nuoria äitejä on, jotka uskaltavat tehdä lapsia silloin kun tuntuu oikealta! Av:n standardien mukaan lapset pitää tehdä juurikin tuossa 25-28 ikävuosien välissä, muuten on joko liian nuori tai liian vanha ja lapset kasvaa kieroon. Joillekin tuntuu vaan olevan kovin vaikeaa käsittää, että jotkut ovat valmiita äitiyteen jo aiemmin eikä se tarkoita että se olisi millään tapaa pois lapsilta.

Väitättekö, että nelikymppiselle äitiys tulee kuin itsestään? Koska jokaikinen meistä kasvaa äidiksi oman lapsen myötä. Iän kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Jos edellytykset lapselle on kunnossa jo 18-vuotiaana niin miksi pitäisi viivytellä vielä 15 vuotta?

- Äiti 22 v ja tyttö 1 v :) 

Vierailija
69/87 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:08"]Kysymys: Oletko valmistautunut siihen, että lapsesi mennessä päiväkotiin kaikkien muiden lasten isät kuolaa sun perään?

[/quote]

Voi sinä onnekas! Olisi ihanaa olla "se milf". Mä tuskin olen niin viehättävä kenenkään mielestä, että kuola ihan valuisi :D hah.
ap

Vierailija
70/87 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:58"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:43"] [quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:17"] [quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:07"]Pakko kanssa sanoa, että vähän huvittaa nämä vaaleanpunaiset sydämenmuotiset lasit päässän olevat parikymppiset, kuinka heitä tulee niitä maailman parhaimpia äitejä ja kuinka he rakastavat lapsiaan niin paljon.  [/quote] Nuoret äidit ovat siis surkeita äitejä eivätkä rakasta lapsiaan? Missä iässä tämä ohittuu? ap [/quote] Sitten kun ei näe kaikkea niin mustavalkoisesti, eikä sorru vastaavaan lapsellisuuteen! [/quote] Miksi luulet nuorien äitien näkevän kaiken mustavalkoisena? Ymmärrän toki ajattelutavan teiniäideistä, varsinkin jos ei ole mitään kokemusta lapsista. Ap [/quote] Voi lapsi kulta<3 Minä tarkoitin sinua. Sinä et osaa ajatella kokonaisvaltaisesti vaan mustavalkoisesti luet tuossakin lainauksessa, että nuoret äidit ovat surkeita, eivätkä rakasta lapsiaan vaikka siinä tarkoitettiin jotain ihan muuta. Sinä puolustat nyt vain  sterotyyppistä ajattelua nuorista äideistä, etkä näe metsää puilta. [/quote] Puhuit ensimmäisessä viestissä "näistä parikymppisistä". Puhutko omista kokemuksista vai olenko antanut sellaisen kuvan tässä keskustelussa, että näkisin kaiken mustavalkoisena? Jos olen, niin kerrotko suoran esimerkin? ap

[/quote]

Miksi oletat, että se olin minä joka puhuin näistä parikymppisistä. Totesin vaan sinun olevan vähän mustavalkoisen lapsellisesti ajatteleva. Kaksosia odottava mamma ymmärsi mistä kyse. Eli siitä uhosta mikä nuorilla on sitä vanhemmuutta kohtaan. Sinä olet ihan laput silmillä! Olet vain päättänyt, nuoria äitejä pidetään surkeina ja sinisilmäisesti puolustat sitä näkemystä näkemättä mitään muuta vaihtoehtoa.

Se on ihan sama minkä ikäinen äiti on niin ei ole mitään niin saatanallisen syyllistävä kuin toinen äiti! Sinä nyt vaan haluat korostaa sitä omimalla sen nuorille.

Vierailija
71/87 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:08"]

Kysymys: Oletko valmistautunut siihen, että lapsesi mennessä päiväkotiin kaikkien muiden lasten isät kuolaa sun perään?

[/quote]

Ei se vielä mitään, mutta kun ne teinihormoonit rupee hyrräämään ja ne teini pojat kuolaa perään tai tytöt, sun miestä. :D

Vierailija
72/87 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ olen parikymppinen, MINÄ yritän lasta, kysykää MINULTA... Miksi hitossa minun pitäisi kysyä sinulta yhtään mitään. Naiset ovat kautta aikojen jalkansa miehelle levittäneet ja sieltä lapsia ulos työntänyt niin mikä teekee sinusta kiinostavan tai erityisen, että sinulla olisi jotain muuta annettaa keskustelupalstalle kun tuo lapsellinen jankuttaminen.

Vierailija
73/87 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

65, en valitettavasti ymmärtänyt yhtään mistä puhut. Valitettavasti en voi myöskään tietää kuka on kukakin, kun kukaan ei allekirjoita viestejään tai kirjoita nimimerkillä. Kukaan ei myöskään antanut suoraa vastausta, millä perusteella "kuljen laput silmillä". Jätän tämän siis mielelläni tähän.

Kysymyksiä oliko vielä? :) ap

Vierailija
74/87 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:26"]MINÄ olen parikymppinen, MINÄ yritän lasta, kysykää MINULTA... Miksi hitossa minun pitäisi kysyä sinulta yhtään mitään. Naiset ovat kautta aikojen jalkansa miehelle levittäneet ja sieltä lapsia ulos työntänyt niin mikä teekee sinusta kiinostavan tai erityisen, että sinulla olisi jotain muuta annettaa keskustelupalstalle kun tuo lapsellinen jankuttaminen.
[/quote]

No nyt oli niin katkeraa... ;) otsikkohan tosiaan oli käsky, onneksi tajusit avata ja kysyä!
Ap

Vierailija
75/87 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:32"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:26"]MINÄ olen parikymppinen, MINÄ yritän lasta, kysykää MINULTA... Miksi hitossa minun pitäisi kysyä sinulta yhtään mitään. Naiset ovat kautta aikojen jalkansa miehelle levittäneet ja sieltä lapsia ulos työntänyt niin mikä teekee sinusta kiinostavan tai erityisen, että sinulla olisi jotain muuta annettaa keskustelupalstalle kun tuo lapsellinen jankuttaminen. [/quote] No nyt oli niin katkeraa... ;) otsikkohan tosiaan oli käsky, onneksi tajusit avata ja kysyä! Ap

[/quote]

Lupasit vastata niin...olisiko liikaa vaadittu, että sen myös tekisit. Mitä annettavaa sinulla on?!

Vierailija
76/87 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:32"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:26"]MINÄ olen parikymppinen, MINÄ yritän lasta, kysykää MINULTA... Miksi hitossa minun pitäisi kysyä sinulta yhtään mitään. Naiset ovat kautta aikojen jalkansa miehelle levittäneet ja sieltä lapsia ulos työntänyt niin mikä teekee sinusta kiinostavan tai erityisen, että sinulla olisi jotain muuta annettaa keskustelupalstalle kun tuo lapsellinen jankuttaminen. [/quote] No nyt oli niin katkeraa... ;) otsikkohan tosiaan oli käsky, onneksi tajusit avata ja kysyä! Ap

[/quote]

Lupasit vastata niin...olisiko liikaa vaadittu, että sen myös tekisit. Mitä annettavaa sinulla on?!

[/quote]

Hei! Tästä on ihan hyvä alku kysymykselle. Mitä annettavaa sinulla on lapselle. Ei vaan tässä ja nyt vaan pyri ajatelemaan kauaskantoisemmin sinne lapsen aikuisuuteen saakka. :) Olisi kiva lukea miten nuoret näkevät tulevaisuutensa.

Vierailija
77/87 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:19"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:08"]

[/quote]

Ei se vielä mitään, mutta kun ne teinihormoonit rupee hyrräämään ja ne teini pojat kuolaa perään tai tytöt, sun miestä. :D

[/quote]

Mun mielestä on hirveen positiivista se, että muutkin tykkää mun miehestä. Se jotenkin mukavasti nostaa mun itsetuntoa!

Vierailija
78/87 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisessa asunnossa asut? Kauanko olette miehesi kanssa seurustelleet?

Vierailija
79/87 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä vaan ihan oman ikäisiäsi, äläkä mitään lasta!
Sairasta tollanen, hyi häpee!

Vierailija
80/87 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:32"]

[/quote]

[/quote]

Valitettavasti en löytänyt alkuperäisestä tekstistäsi kysymystä ollenkaan :( Millä tavalla annettavaa? Mille? Elämälle? Tälle keskustelupalstalle? Oletatko, että tämä on ensimmäinen ketjuni? :)
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi