Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysykää 20-vuotiaalta joka yrittää lasta!

Vierailija
17.02.2015 |

Haluan tylsyyteeni vastailla teidän kysymyksiin. Yhteystietojani tai muuta yksityistä en paljasta. Olen valmis, antaa tulla!

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 08:48"]

Miksi noin nuorena? N23

[/quote]

Nuorena? Eihän 20-v äiti mitenkään poikkeuksellisen nuori ole. Itsellä ei ole lapsia vaikka olenkin paljon vanhempi mutta en silti väheksy minkäänikäisiä äitejä.

Vierailija
82/87 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:32"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:26"]MINÄ olen parikymppinen, MINÄ yritän lasta, kysykää MINULTA... Miksi hitossa minun pitäisi kysyä sinulta yhtään mitään. Naiset ovat kautta aikojen jalkansa miehelle levittäneet ja sieltä lapsia ulos työntänyt niin mikä teekee sinusta kiinostavan tai erityisen, että sinulla olisi jotain muuta annettaa keskustelupalstalle kun tuo lapsellinen jankuttaminen. [/quote] No nyt oli niin katkeraa... ;) otsikkohan tosiaan oli käsky, onneksi tajusit avata ja kysyä! Ap

[/quote]

Lupasit vastata niin...olisiko liikaa vaadittu, että sen myös tekisit. Mitä annettavaa sinulla on?!

[/quote]

Hei! Tästä on ihan hyvä alku kysymykselle. Mitä annettavaa sinulla on lapselle. Ei vaan tässä ja nyt vaan pyri ajatelemaan kauaskantoisemmin sinne lapsen aikuisuuteen saakka. :) Olisi kiva lukea miten nuoret näkevät tulevaisuutensa.
[/quote]

En ymmärrä kysymystä. Mitä annettavaa kellään on lapsilleen? Tarkoitatko, mitä arvoja minulla on liittyen lapsen kasvatukseen? :) mulla ei nyt vissiin aivot toimi kunnolla!
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 08:48"]

Oletko kokeillut nylpyttämistä lapsensaantikonstina?

[/quote]

Vierailija
84/87 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena jo pilattu tavara. Mies varmaan tykkää.

Vierailija
85/87 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa kyllä aika epäkypsältä hyökkäävän asenteensa ansiosta. Harvemmin kypsät ihmiset lähtee provosointiin mukaan vaan antavat mennä tosesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija
86/87 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:41"]Millaisessa asunnossa asut? Kauanko olette miehesi kanssa seurustelleet?
[/quote]

58 neliön kerrostaloasunto. Sauna, parveke. 5 vuotta.
ap

Vierailija
87/87 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:12"]Ap vaikuttaa kyllä aika epäkypsältä hyökkäävän asenteensa ansiosta. Harvemmin kypsät ihmiset lähtee provosointiin mukaan vaan antavat mennä tosesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
[/quote]

Tällä palstalla on tosi vaikea erottaa provot ja idiootit. Itse yritän vielä oppia tunnistamaan ja erottamaan, mutta ei se ole niin helppoa :'( hyökkäävä en mielestäni ole missään vaiheessa ollut! Anteeksi jos joku koki vastailuni hyökkäävänä.
ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän