Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkään muodista ja merkkitavaroista.

Vierailija
17.02.2015 |

Onko muita. Itse vain haaveilen noista, koska olen aika yksinäinen ja ei ole ketään kenen kanssa jakaa kiinnostustaan. Toisaalta pidän merkkitavaroista mutta täältä olen lukenut että pinnalliset ja merkkitavaroista pitävät ihmiset on tyhmiä. Sen takia en kehtaa niitä pitää. Haaveilen vain pukeutuvani muodikkaasti. Olen aivan tavallinen ihminen en edes mikään rikas. Muoti on vain sellainen mikä on aina kiinnostanut lapsesta asti. Minulla on vain hirveän huono itsetunto että uskaltaisin näyttää siltä miltä haluan näyttää. Tunnistaako kukaan tekstistä itseään? Ehkä helpottaisi jos asuisi suurkaupungissa mutta asun "maaseudulla".

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää vaan kerätä rohkeutta :) Saa jokainen pukeutua kuten haluaa. Mutta arvostatko merkkitavaroita niiden ulkonäön vai merkin perusteella?

Vierailija
2/4 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä johtuuko niiden ulkonäöstä vai merkistä. Luulen että laadusta. Yleensähän merkkitavarat on laadukkaampia. Huolitellumpia jne ja kestää pidempään käyttöä. Voin tietty olla väärässäkin. Pinterest on siitä ihana että siellä voi haaveilla. Pidän myös halvemmistakin mutta riippuu niin vaatteesta tai tavarasta. En siis kokonaan haluaisi pukeutua samaan merkkiin päästä varpaisiin. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö tosissasi ettö onko muita muijia jotka olisi laukkujen ja kenkien perään? No mitäs luulet? Kaikenlaista ne maalaiset keksiikin kysellä, ihan ilmeisiä juttuja :D

Vierailija
4/4 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä muodikkuus ja kestää käyttöä on ristiriidassa.

Kukaan ei kuitenkaan käytä tämänvuoden hittejä enää ensivuonna. Mieti jotain kasarimuotia, kirpparilta löytyy, eivät hajoa vaikka tekisit mitä... käyttäisitkö.

Mutta ap tekee niinkuin itse haluaa ja ostaa ja pukeutuu niinkuin itse haluaa; ei pidä piitata toisten sanomisista eikä ainakaan siitä mitä kuvittelee toisten ajattelevan.

Osta pohjalle laadukasta ja muotioikut kestävää. sitten halvemmalla ne kauden the jutut, mutta vain jos oikeasti tykkäät... ei silloinkaan vain siksi että jossain blogissa sanottiin niin.

Ja juu... minua ei kiinnosta kumpikaan ei muoti eikä merkit.