Mikä on tämän Marimekon huivin nimi/kuosi?
Kommentit (328)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:02"]
Bongasit sinut MARIMEKKO kirpparilta! :)
[/quote]
Oli pakko mennä itsekin vilkaisemaan :D Ap on mies!
[/quote] trokari siis ilmeisesti... Just joo:
"Nyt mietin, että laitanko myyntiin marimekon FB-kirppikselle. Tosi kaunis huivi, mutta en oikein osaa pitää tuon tyylisiä, ja mitäs sitä turhaan kaapissa pyörittelemään :("
OT: Marimekon ent. (1980-lk.) seinävaatteista, kuka muistaa yönsinisellä pohjalla mustan, haarautuvan puun ja kuutamon? Maksaisin mielelläni.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:22"]
OT: Marimekon ent. (1980-lk.) seinävaatteista, kuka muistaa yönsinisellä pohjalla mustan, haarautuvan puun ja kuutamon? Maksaisin mielelläni.
[/quote]
Olen nähnyt tuota huivina Huutiksessa!
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:21"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:02"] Bongasit sinut MARIMEKKO kirpparilta! :) [/quote] Oli pakko mennä itsekin vilkaisemaan :D Ap on mies! [/quote] trokari siis ilmeisesti... Just joo: "Nyt mietin, että laitanko myyntiin marimekon FB-kirppikselle. Tosi kaunis huivi, mutta en oikein osaa pitää tuon tyylisiä, ja mitäs sitä turhaan kaapissa pyörittelemään :("
[/quote]
En ole, omistan monia tuollaisia neliöhuiveja ajatellen, että ehkä joskus opin käyttämään niitä, mutta ei ole vielä se päivä koittanut :D Saman tyylisiä (tosin tummemmissa sävyissä) on myynnissä lähes jokaisen ketjuliikkeen miesten osastolla. Myyn myös paljon tavaraa äitini puolesta tuolla kirpparilla, kuten tällä hetkellä paria paitaa. Varmastikin moni saa kuvan, että olen trokari, mutta en ole :)
Ostan muuten myös paljon tavaraa äitini puolesta, joka ei ole FB:ssä. Saa aina muut mammat ihmetellä kun ostan ties minkälaisia käsiveskoja ja naisten tunikoita :D
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:25"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:22"]
[/quote]
Olen nähnyt tuota huivina Huutiksessa!
[/quote]
Kiitos! Mikäköhän printin nimi mahtaisi olla?
OT: Mulla on tummanruskea vakosamettinen mm-laukku. On tosi iso ja vuoressa on turkoosin väriä. Ei ole olkalaukku, vaan pienikahvainen. Kuin valtava ostoskassi. Roskiksesta löysin. Kuinka joku voi heittää pois, kun ihan hyväkuntoinen...Niin ja siis, minkähän arvoinen tämä vois olla myyntitilanteessa?
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:37"]
OT: Mulla on tummanruskea vakosamettinen mm-laukku. On tosi iso ja vuoressa on turkoosin väriä. Ei ole olkalaukku, vaan pienikahvainen. Kuin valtava ostoskassi. Roskiksesta löysin. Kuinka joku voi heittää pois, kun ihan hyväkuntoinen...Niin ja siis, minkähän arvoinen tämä vois olla myyntitilanteessa?
[/quote]
Aika hyvä löytö :) Kannattaa laittaa huutokauppaan jos haluaa ottaa riskin halvalla myymisestä, sillonhan tuotteelle tulee kysynnän perusteella oikea hinta. Näin minäkin tein tuon huivin kohdalla, menköön vaikka vitosella! Tai jos meinaat myydä tuolla kirppiksellä, niin kannattaa odottaa ''villis''-tapahtumaa, jolloin voi käydä tarjouskauppaa eikä mitään tarjouksia ole pakko hyväksyä jos ne eivät sinua miellytä. Tai sitten huutonettiin hintavarauksella, vaihtoehtoja on monia :D Laukkujen kysyntä kuitenkin on melko suurta, mitä nyt olen menoa tuolla seurannut
Huivin kuosin nimen sijaan on saatu selville ap:n seksuaalinen suuntautuminen, asuinpaikka ja bussinumero :D En kestä :D
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:03"]
Huivin kuosin nimen sijaan on saatu selville ap:n seksuaalinen suuntautuminen, asuinpaikka ja bussinumero :D En kestä :D
[/quote]
Taattua AV-laatua :D
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 19:18"]Näyttää retrolta
[/quote]
No retroa tuo ei ole nähnytkään
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:09"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 19:18"]Näyttää retrolta [/quote] No retroa tuo ei ole nähnytkään
[/quote]
Näin.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:54"]
Ootko miehiin päin? :)
[/quote]
Tuskin hetero käyttäisi naisten huiveja.....homo tod.näk
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:41"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:37"]
[/quote]
Aika hyvä löytö :) Kannattaa laittaa huutokauppaan jos haluaa ottaa riskin halvalla myymisestä, sillonhan tuotteelle tulee kysynnän perusteella oikea hinta. Näin minäkin tein tuon huivin kohdalla, menköön vaikka vitosella! Tai jos meinaat myydä tuolla kirppiksellä, niin kannattaa odottaa ''villis''-tapahtumaa, jolloin voi käydä tarjouskauppaa eikä mitään tarjouksia ole pakko hyväksyä jos ne eivät sinua miellytä. Tai sitten huutonettiin hintavarauksella, vaihtoehtoja on monia :D Laukkujen kysyntä kuitenkin on melko suurta, mitä nyt olen menoa tuolla seurannut
[/quote]
Kiitti sulle :) ja onnee huivisi kanssa...näyttää uuden veroiselta.
Ap paljasta seksuaalinen suuntautumisesi kun meitä mammoja niin kovin kiinnostaa:)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:28"]
Ostan muuten myös paljon tavaraa äitini puolesta, joka ei ole FB:ssä. Saa aina muut mammat ihmetellä kun ostan ties minkälaisia käsiveskoja ja naisten tunikoita :D
[/quote]
Tekosyy ja ap onkin oikeasti transvestiitti?
Se on Isolan "Röpöreikä" vuodelta 1979