Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sekä kristitty että vahva ateisti ja ylpeä siitä

Vierailija
24.11.2021 |

Te saatte ajatella että olla yhtä aikaa kristitty ja ateisti on ristiriita ja mahdoton yhtälö joka ei vaan voi toimiakseen tai että minä valehtelen enkä ole oikea ateisti kun määrittelen itsenikin kristityksi joka ei usko Jumalaan ja jumaliin, mutta te olette silloin väärässä. Siinä ei ole mitään ongelma eikä ristiriitaa joka estää minunkaltaistani ateistia olemasta sanaan aikaan kristitty. Se ei myöskään tarkoita että koska minä olen kristitty niin muidenkin ateistien pitää olla kristittyjä. Ehei. Jokainen saa itselleen vapaasti valita ja päättää siitä itse eikä muilla ole siihenkin asiaan mitään nokan koputtamista.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso paska!

Vierailija
22/24 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kristinuskoa kyseenalaistavat keskusteluketjut poistetaan toistamiseen.

Mitä tämä kertoo meille kristityistä?

Sen takia me aletaan poistamaan myös kristittyjen viestejä ja mahdollisesti, jos onnistuu, myös keskusteluketjua. Itse ovat sen käytöksellään aiheuttaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heiltä tulle saarnoja ja muitakin viestejä,  ne aletaan myös poistamaan, koska  he poistavat kokonaisia  viestiketjuja jossa kyseenalaistetaan kristinuskoa. Eilen poistettiin jälleen useita aloituksia. Jotkut kestivät vain muutaman minuutin tai vähemmän. Kaikki vastustajat käännytetään  väkisin kristinuskoon, kuten keskiajalla. Ilmeisesti meillä muilla ei-kristityillä ei ole enää vapaata valinnanvaraa valita muuta kuin kristinuskoa. Pakottamista. Aivan kuin eläisimme keskiajalla.

Vierailija
24/24 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa kategoriaa kuin olen kihloissa mutta en aio koskaan mennä naimisiin.

Näistä saa välillä hyviä vääntöjä aikaiseksi, mikäköhän Ap:n sivutavoite on?

Mitä vääntämistä oxymoronissa on?