Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huudetaanko teillä? onko normaalia?

Vierailija
17.02.2015 |

Huudetaanko teillä? Onko normaalia? Kuka huutaa?
.
Meillä viimeisen vuoden aikana mies on päivittäin huutanut useasti ja ihan tyhjästä. Paiskoo tavaroita ja rähjää, komentaa ja pomottaa. Minä en siedä huutamista, en ole kuurokaan ja kkeskustella voi, eikä huudolle ole mitään syytä. Sitten tuosta saattaa mennä 5 min ja mies on taas ihan normaali. Raivoaminen ei kestä kauan, mutta on jatkuvaa ja hirveän esimerkin antaa meidän 1v:lle. On meillä joitain muitakin oongelmia ja jos väläyttelen eroa, mies matkii ääntäni ja pilkallisesti sanoo "Ai haluat erota vain koska huudan?" Minusta huuto ei ole "vain" eikä normaalia eikä pikkujuttu, mutta mitä mieltä te olette? Huudetaanko teillä? Kaipaan jotain vertailupohjaa. Minusta jatkuva huuto ja riitely ei ole normaalia, mutta mistäs minä tiedän mikä on. LLapsi on maailman parasta, mutta mies vie voimia kymmenen lapsen edestä...

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä kurmotusta parisuhteessa seuraa jossain vaiheessa fyysinen päällekäyminen, se etenee tendenssimäisesti. Yksi ammatti-ihminen mulle näin valisti, että väkivaltaisuudella on tapana eskaloitua ja paheta pikku hiljalleen niillä tyypeillä, joilla oma ego ja pullistelu täyttää koko maailmankaikkeuden. Hän oli niin oikeassa.

Vierailija
62/62 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies huutaa, usein pikkuasioista. Yksi aamu huusi koko perheen hereille klo 5, kun ei löytänyt hammastahnaa. Onnistuu aina perustelemaan käytöstään, että "kun on niin väsynyt ja alkaa pikkuasiatkin nyppimään".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä