Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä fleshlight tuntuu verrattuna oikeaan?

Vierailija
16.02.2015 |

Onko huonompi/parempi? Miksi?

kysyy nainen

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonompi, mutta kyllä sinne tarpeensa tekee. En vain ole saanut koskaan asetettua sitä hyvään asentoon, että voisin "panna" kunnolla, vaan joudun lähes aina runkkaamaan itseäni sillä. Patjan välissä muutaman kerran olen pannutkin sitä, mutta asento ei ole kovin mukava, silti olen onnistunut tulemaan.

Tarvitsee aina reilusti liukuvoidetta ja huolellisen pesun käytön jälkeen, nainen sentään liukastuu itsestään ja peseekin itsensä.

Vierailija
2/44 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oikeeta pillua korvaa. Mutta jos emäntä ei anna niin turvaudun siihen. Tuntuu paremmalle kun pelkkä käsi. Hetki sitten laukesin siihen,taas vaihteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tuntuu paremmalta.

Mutta seksi on muutakin kuin pelkkä vaginan aiheuttama stimulaatio.

Vierailija
4/44 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksen vastaus riippuu kahdesta asiasta:

- millainen oikea pimppa, lantiopohjalihakset kunnossa vai ei?

- Mikä fleshlight kun niitä on kovin monenlaisia sekä tiukkuudeltaan että sisämuotoilultaan.

Oma kokemukseni (Fleshlight STU, vaimon tiukahko pimppa ja kohtuullisen kunnossa olevat lantionpohjalihakset): Flesukka on mahdollista kiristää oikeaa "normipimppaa" tiukemmaksi, siitä ei ole mitään epäilystä. Kireys on kuitenkin erilaista kuin pimpalla. Lelussa ei ole lihaksia joten puristus tulee hieman eri paikkoihin. Todella kovasti lantionpohjalihaksensa harjoitelleelle lelu jää kakkoseksi, sillä lihaksilla voi lypsää miestä ilman että mies edes liikkuisi.  

Kun flesukka on lämmitetty vedessä ja kunnolla liukastettu niin runkkuvälineenä se on ehdottomasti noin 100 x parempi kuin oma käsi. Siitä huolimatta flesukka häviää vaimon pimpalle kuusi nolla koska runkkaus ja rakastelu on kokemuksina niin erilaisia. Vaimon suihinotolle flesukka häviää sata-nolla varsinkin silloin, kun vaimolla liukastettu sormi eturauhasella. Tämä tietenkin on oma ja subjektiivinen kokemus.

Kaikesta huolimatta suosittelen flesukkaa (Fleshlight STU) ehdottomasti. Paitsi runkkuleluna siitä on iloa kestävyysharjoittelussa eli sitä kautta hyötyä molemmille. Pitkässä reissussa se on todella hyvää seuraa hotellihuoneessa eikä siitä saa tauteja tai joudu jälkeenpäin kokemaan huonoa omaatuntoa pettämisestä.

Vierailija
5/44 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:59"]

Kyllä se tuntuu paremmalta.

Mutta seksi on muutakin kuin pelkkä vaginan aiheuttama stimulaatio.

[/quote]

Ja juuri tämän takia meille ei tule fleshlightia. Minä en minkään vitun lelun kanssa ala kisaamaan. Löysäkin vielä olen, niin jos mies nai kumivittua, miltä minä sitten enää tunnun? En miltään. Mitä sillä miehellä sitten enää tekee, jos vaimon kanssa nussiminen ei tunnu enää miltään? Ei yhtään mitään! Elätän itse itseni js mukulani, joten elättäjääkään en kaipaa.

On minullakin dildoni, mutta kyllä ne sille pienellekin mulkulle häviää ihan sata nolla!

Vierailija
6/44 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt Fleshlight Goldista. Tämä oli ensimmäisiä malleja ja sen jälkeen niitä on tullut markkinoille useita. Uusissa on eri tuntuisi pintoja, varmaan materiaaleja ja tiukkuuksia. Gold oli liian iso kädessä, jotenkin hankala käyttää ja kylmenee nopeasti. Saa laskea jatkuvasti kuumaa vettä päälle. Joku puhui sen olevan ilmapallon nussimista, olen vähän samoilla linjolla. Se saa imettyä pallit tyhjiksi, tämä siinä on hyvänä puolena. Pelkkä runkkaus ei ole niin tehokas. Hyvä lisä penispumpulle, panee sitä pumppausten välissä. Erektio on jatkuvasti kova.

Vierailija
7/44 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin miehelle sellaisen. Onneksi ainakin väittää että mun aito on parempi. Saa käyttää sitä ainoastaan minun kanssani.

Vierailija
8/44 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu miltään tekopyllyreijän tiukkuuden jälkeen. Ei muutu penis myöskään ruskeaksi kun käyttää keinoanusta Bar Kiveksessä.

Vierailija
9/44 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä numero 8, kerro miten käytätte Fleshligtiä yhdessä. Minä ostin myös miehelleni sellaisen lahjaksi ja olen kehottanut käyttämään sitä yksin. Ei kuulemma halua, vaan minun kanssani yhdessä. Minusta se on aika painavakin. Kädet varmasti väsyy, jos runkkaan sillä miestäni. Vai jaksaisinko edes? Antakaa muutkin hyviä vinkkejä yhteiseen leikkiin!

Vierailija
10/44 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse en kokenut tuota niin ihmeellisenä värkkinä. Orgasmi tuntuu kyll' voimakkaammalta kuin normaali kädetys, mutta siinäpä oikeastaan se. En osaa sanoa sitten, että enkö ole osannut rentoutua ihan riittävästi, koska itselle on vähän väkisin pikkaisen hölmö olo tullut kun tuommoista muovipatruunaa hakkaa mulkkuunsa. :D

Vierailija
11/44 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

STU on loistava, mutta ei voita vaimon reikiä...

Vierailija
12/44 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 20:53"]

STU on loistava, mutta ei voita vaimon reikiä...

[/quote]

Juuri näin. Se kun on pelkkä seksilelu. En todellakaan ymmärrä niitä, jotka ovat mustasukkaisia seksileluille. Tietenkin dildosta voi tehdä oikeaa kullia isomman tai tekopillusta oikeaa pillua tiukemman. Niihin voi laittaa värinää mitä oikeissa elimissä ei ole. Mutta ei ne siltikään ole oikeaa parempia, sillä edelleenkin ne ovat vain leluja. Suuri osa seksin nautinnosta minulle tulee siitä, että voin antaa toiselle nautintoa. Seksilelun kanssa tuo nautinnon antaminen jää kokonaan pois.

Jos seksipartneri ei oikeasti ole seksistä kiinnostunut vaan tekee sitä vain velvollisuutena eikä halua saada nautintoa niin silloin ymmärrän mustasukkaisuuden lelulle. Lelu ei jälkeenpäin vetoa seksin harrastamiseen asiana, joka velvoittaisi minua tekemään tai olemaan tekemättä jotakin.

Fleshlight ei käy kauppaa seksillä eikä yritä käyttää seksuaalista valtaa. Jos sen takia joutuu pelkäämään flesukkaaa ja kieltämään sen mieheltään niin olisi syytä pysähtyä miettimään oman parisuhteen mielekkyyttä muutenkin. Toisen itsetyydytyksen kontrolloiminen kuullostaa ainakin minusta varsin sairaalta puuhalta ja todennäköisesti johtaa paitsi katkeruuteen niin myös valehtelemiseen (mies ei kerro seksileluistaan). Ja kun valehtelemiselle on yksi hyvä syy niin niitä hyviä syitä valehdella seksiin liityvistä asioista voi myöhemmin tulla lisää.

Vierailija
13/44 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja juuri tämän takia meille ei tule fleshlightia. Minä en minkään vitun lelun kanssa ala kisaamaan. Löysäkin vielä olen, niin jos mies nai kumivittua, miltä minä sitten enää tunnun? En miltään. Mitä sillä miehellä sitten enää tekee, jos vaimon kanssa nussiminen ei tunnu enää miltään? Ei yhtään mitään! Elätän itse itseni js mukulani, joten elättäjääkään en kaipaa.

On minullakin dildoni, mutta kyllä ne sille pienellekin mulkulle häviää ihan sata nolla!

On hiukan katkeransävyistä tilitystä. Ei se mun vika ole, jos sulla on vehjes levähtänyt.

Vierailija
14/44 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyllä tavalla ymmärrän kutosta. Eihän se varmasti ole ihan helppoa säilyttää hyvää itsetuntoa, kun miehet kilvan toitottaa, että tiukka sen pillun pitää olla ja flesu on parempi kuin se normaalikaan pillu. Kun eihän sille vitun väljyydelle oikeasti mitään voi. Lihakset voi treenata, mutta ei se loppupeleissä niin paljon pelasta.

Saattaa myös tulla joillekin miehille yllätyksenä, että kaikki naiset eivät pysty saavuttamaan orgasmia, samalla kun puristelevat lihaksiaan. Siinäkin mielessä naiset ovat erilaisia. Eikä nainen ole olemassa vain miehen nautintoa varten.

N31

Vierailija
15/44 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on nimenomaan miehen nautintoa varten olemassa. Naisen tehtävä on pysyä laihana, imeä kyrpää ja tienata rahaa. 

Vierailija
16/44 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 19:24"]Nainen on nimenomaan miehen nautintoa varten olemassa. Naisen tehtävä on pysyä laihana, imeä kyrpää ja tienata rahaa. 
[/quote]

Unelmissasi:D

N31

Vierailija
17/44 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisen stimulaation lisäksi on tarjolla myös visuaalinen puoli.

Tässä uudessa läpinäkyvässä mallissa näkee kuinka kalu tykkää...

Himottaa kun kattoo tota videoo, mutten oo vielä raskinu tilata tätä.

http://www.fleshlightsuomi.fi/p444-fleshlight-ice-lady-crystal-fi.html

Vierailija
18/44 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei särjä päätä yhtä usein kun vaimolla, ei tyhjennä tiliä ja ei valita koko aikaa. Eli paremmalta muilta osin, tuntuma huonompi ku aidossa

Vierailija
19/44 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:02"]

Fyysisen stimulaation lisäksi on tarjolla myös visuaalinen puoli.

Tässä uudessa läpinäkyvässä mallissa näkee kuinka kalu tykkää...

Himottaa kun kattoo tota videoo, mutten oo vielä raskinu tilata tätä.

http://www.fleshlightsuomi.fi/p444-fleshlight-ice-lady-crystal-fi.html

[/quote]

Joskus kauanaikaa sitten ostin jää mallin (läpinäkyvän) se oli hyvä. Sitten uudemman mallin joka ei ollut enää niin hyvä, ja onkin jäänyt vähemmälle käytölle. Materiaali ei tuntunut niin hyvälle. Noita ihan uusia ns. ihon värisiä ei ole kokeillut. Mutta kun näin Tenga Flip Holen niin hankin sen ja sitten ei ole vielä tullut korvaavaa, ehkä hankin uuden kun tästä aika jättää.

http://www.tenga-global.com/products/hole/flip_hole_white.php#prettyPhoto

Video 

Minusta läpinäkyvyys on tosi hieno juttu. Vaikka tuossa FH:ssa se ei oikein täysin täyty.

FH antaa nopean nautinnon jos sitä käyttää hieman tehokkaammin.

Lähinnä minulle se tuntuu hieman tiukalle alussa ainakin ja muutenkin saisi olla hieman isompi minulle. Mutta tarvittaessa ei ole pakko laittaa kiinni jos haluaa hieman löysempää. Tosin mieluiten kunnollinen kerralla.

Suosittelen.

Ja naisille, jotka ovat mustasukkaisia leluista. Ei se lelu korvaa naista tai miestä. Jos korvaa, on jotain pahasti korvien välissä.

Meillä nainen saa aina seksiä kun haluaa.

Vierailija
20/44 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useampikin flesukka erilaisilla kuvioinneilla. Osa tuntuu hyvinkin intensiivisiltä ja toisten kanssa pystyy helpommin nautiskelemaan pidemmän session. Pelkän stimulaation voimakkuudessa mitattuna flesukka vie voiton, mutta eihän sitä toisen ihmisen läsnäoloa ym. voita mikään. Ja kyllä voi sanoa, että se aito myös tuntuu paremmalta. Voimakkampi ei ole välttämättä parempi. Vaimo vie flesukkaa 100-0, mutta yksinäisiin hetkiin mukavaa vaihtelua pelkälle kädelle.