Suosittele hyvä biisi sänkyhommien taustaksi
Kommentit (69)
its my life
eye of tiger
reunalla - apulanta
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:00"]
Äkkiä suositelkaa hyvä biisi
[/quote]
Mulla oli yksi AretHa Franklinin CD jota kuunneeltiin aina eka tyttöystävän kanssa... ihana
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:24"]Biisi sänkyhommien taustalle? Siis miten nuori oikein olet? Siinä mitään biisejä tarvita, vaan litinää ja loisketta!! Se on se mikä kiihottaa! Aidot seksin äänet, toisen kiihtynyt hengitys, voihkinta. Joku musiikki siinä vaan pilais kaiken. Tosin kaipasin itsekin seksin taustalle musiikkia kun olin 19 vuotias mutta silloin ne seksiin normaalisti kuuluvat äänet lähinnä nolostuttivat ja tärkeintä muutenkin oli näyttää hyvältä :D
[/quote]
Jotkut voi haluta tunnelmaa tai vaihtelua? Olemme yli kolmekymppisiä miehen kanssa ja joskus on kiva laittaa jotain musiikkia taustalle, ei ole kyse siitä että äänet nolostuttavaisivat. Huoh. T.ei ap
Juice Leskinen - Eksä pese sitä koskaan?
Kalle Ahola - Seitsemäntoista sekuntia
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:24"]Biisi sänkyhommien taustalle? Siis miten nuori oikein olet? Siinä mitään biisejä tarvita, vaan litinää ja loisketta!! Se on se mikä kiihottaa! Aidot seksin äänet, toisen kiihtynyt hengitys, voihkinta. Joku musiikki siinä vaan pilais kaiken. Tosin kaipasin itsekin seksin taustalle musiikkia kun olin 19 vuotias mutta silloin ne seksiin normaalisti kuuluvat äänet lähinnä nolostuttivat ja tärkeintä muutenkin oli näyttää hyvältä :D [/quote] Jotkut voi haluta tunnelmaa tai vaihtelua? Olemme yli kolmekymppisiä miehen kanssa ja joskus on kiva laittaa jotain musiikkia taustalle, ei ole kyse siitä että äänet nolostuttavaisivat. Huoh. T.ei ap
[/quote]
Juuri näin. Joskus musiikkia, joskus kynttilöitä, joskus auton takapenkillä pikaisesti jne. Treenattu on jo toistakymmentä vuotta, että eipä tässä todellakaan nolostella. Mä en edes tajunnut, että musiikki tunnelmanvirittelyssä voisi liittyä jotenkin nolosteluun. Melko...nolo ajatus.
Horolan jenkka. Löytyy You tubesta
Biisi sänkyhommien taustalle? Siis miten nuori oikein olet? Siinä mitään biisejä tarvita, vaan litinää ja loisketta!! Se on se mikä kiihottaa! Aidot seksin äänet, toisen kiihtynyt hengitys, voihkinta. Joku musiikki siinä vaan pilais kaiken. Tosin kaipasin itsekin seksin taustalle musiikkia kun olin 19 vuotias mutta silloin ne seksiin normaalisti kuuluvat äänet lähinnä nolostuttivat ja tärkeintä muutenkin oli näyttää hyvältä :D
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:24"]
Biisi sänkyhommien taustalle? Siis miten nuori oikein olet? Siinä mitään biisejä tarvita, vaan litinää ja loisketta!! Se on se mikä kiihottaa! Aidot seksin äänet, toisen kiihtynyt hengitys, voihkinta. Joku musiikki siinä vaan pilais kaiken. Tosin kaipasin itsekin seksin taustalle musiikkia kun olin 19 vuotias mutta silloin ne seksiin normaalisti kuuluvat äänet lähinnä nolostuttivat ja tärkeintä muutenkin oli näyttää hyvältä :D
[/quote]
Huoh, noin totisella tyypillä on varmaan huikea seksielämä.
Ravelin Bolerohan olisi klassikko.
Ennemmin klassista jossa vaihtelevat largot ja allegrot.