Mira ja miljoonakodit -ohjelma
Kuka toi Mira on? Tv-mainoksen perusteella vaikuttaa melkoinen rasittavalta.
Kommentit (97)
Se Miran assari on niin kammottava. Ei pysty katsomaan kun tää Lontoon pelle pyörii ruudussa
Mikä Lontoon pelle:)
Miksi Suomessa arvokkaita taloja myyvät helppoheikit, entiset urheilijat ja missit?
Mun kusymys siitä assarista on hävinnyt ketjusta : O ?! , Ihmettelin, kun on jotenkin outo, älyttömän teennäinen ja hermostunut.
Ropelikaula on alistettu jamesmaiseen rooliin. Vaikuttaa, että potentiaalia löytyisi enempääkin kuin ohjelman kuningattaren juoksupojaksi. Haastavien myyntitoimien lomassa Mira näyttää viihtyvän hyvin myös lautasten ja lasien äärellä.
Ylimielinen ja nykyisessä ammatissaan täysin ammattitaidoton.. jos kiinteistövälittäjän jokatoinen sana on "joo"................
Ollaan miehen kanssa sinnillä katottu tota sarjaa. Mira vois olla jauhamatta jaskaa, olis kiva kattella niitä kämppiä. Suurin osa on tylsän tyylikkäitä, mutta joissain on potentiaalia kuten se salaovi-tornitalo, joka oli vaan rempattu päin perzettä ja pistetty vielä baaripöytä torniinkin.. mutta Mira vaan puhuu, ja on paksu, anteeksi nyt kun sanon, mutta jos ne vaatteet olisivat edes numeron isompia niin se makkaramainen vartalonmalli ei pistäisi niin pahasti silmään. Pari kertaa ollaan kelattu ne "mira puhuu" kohdat, erityisesti kun kahdessa jaksossa näytettiin kuinka "mira puhuu" ja "miran kaveri puhuu" kuinka mira tarttee assarin, ei jesus sentään. ja se assarikin, mikä pelle. varmaan ajateltu et ooh, nyt naiset tykkää. Joo ei. NÄYTTÄKÄÄ NIITÄ MILJOONATALOJA.
Ja ei, en antaisi Miralle myyntiin taloani. Tästä oli muuten jossain lehdessä toimittajan juttu. Talosta tehtiin hinta-arviota. Yksi oli jompi kumpi Mira tai Kaisa. Hän ei käynyt edes talon toisessa kerroksessa ja hinnoitteli talon 100 000 euroa pienemmälle summalle. Talo myytin toisen välittäjän kautta paremmalla hinnalla.
Mutta tuolla tavallahan sitä kauppaa tehdään.
Mä kuolisin siellä Mikonkadun asunnossa. Jos mulla olisi milli niin ostaisin ok-talon sopivan isolla tontilla ja ikkunasta näkyisi luonto. Puutalo eikä mikään laatikko malli.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:11"]Täydellinen oksennus se marsankanlinnan omistaja. Miten voi olla niin dorka ja ylimielinen. En katso enää, sain tarpeekseni.
[/quote]
Ehkä typerin kommentti koko ketjussa, mikä on aika hyvä saavutus. Ehta elämäm koululainen.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:11"]Täydellinen oksennus se marsankanlinnan omistaja. Miten voi olla niin dorka ja ylimielinen. En katso enää, sain tarpeekseni.
[/quote]
Ehkä typerin kommentti koko ketjussa, mikä on aika hyvä saavutus. Ehta elämäm koululainen.
[/quote]
Seki äijä ois kyllä voinut päivittää hiuslisäkkeensä. Mutta luulen, että ne ylimielisimmät jutut oli ennalta sovittu.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 22:59"]
Tirkistely ohjelma. Rikkaat potentiaaliostajat tuskin katselevat vinkkejä haellen. Köyhille näytetään luksus kämppiä, kadehtikaa ja kuolatkaa. Ihme idea.
[/quote]
Ilmeisesti Upeat skandikodit -ohjelmalla on niin iso katsojakunta, että Maikkarin oli tehtävä sellainen sitten Suomestakin. Olisi saanut kyllä olla joku miellyttävämpi vetajä ohjelmalla kuin Kasslin. Saatan minä pari jaksoa sitä katsoakin, jos siinä on ihan oikeita miljoonataloja ympäri Suomea. Nuo Helsingin kerrostalokämpät eivät minua kiinnosta, vaikka niistä joku miljoonia pyytäisikin.
Diilissä oli ja tais voittaa. Luulen että on tosi pätevä työssään, mutta ihme tyrkky ja ärsyttävä.
Kiinteistökuningatar-Kaisa mahtaa olla kateellinen, kun on "syrjäytetty".
Tuossa työssä ja siinä maailmassa pätee varmaan se : Nopeet syö hitaat ja kyynärpäätaktiikka..Ei sopis mulle.