Mies elää täysin omaa elämäänsä ja muu perhe omaansa.
Mies viettää vapaa-aikansa joko istuen tietokoneen ääressä tai sängyssä pelaten tai katsoen kännyllä videoita. Muun perheen kanssa tuo ei aikaa vietä, korkeintaan karjuu lapsia hiljemmaksi kun häiritsevät pelaamista.
Multa alkaa mennä hermot, olen sanonut nätisti ja olen sanonut vähemmän nätisti. Ei auta. Eroko tässä on ainut vaihtoehto?
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:19"]
Miksi teitte lapsia?
[/quote]
Lapset tehtiin yhteisymmärryksessä, silloin miehen pelaaminen oli vielä hallinnassa. Pelasi vain joskus, yleensä vuodessa pari tietokonepeliä alusta loppuun. Aikaa riitti perheelle oikein hyvin. Nykyään se on täysin koukuttunut yhteen nettipeliin. Pelannut sitä jo kolme vuotta eikä loppua näy.
Ja mies tosiaankin on itse nuo lapset halunnut. Meillä kun oli kondomi ehkäisynä, joten en ole huijannut enkä pakottanut. Ihan itse on saanut päättää. Ja lapsia minä en kadu yhtään, hoidan ne yksin, se ei ole ongelma. Lapsille se on huono homma että isä ei muuta osaa tehdä kuin pelata. Minä en vaan tiedä mitä tuolle vois tehdä. Ei erokaan taida auttaa. Eron jälkeen ne tuskin enää näkis isäänsä ollenkaan. Tai näkeminen olis sitä että ne pelais viikonlopun, lapset omia pelejään jotta isä saa pelata omaansa. ap
[/quote]
Lähetä se pohjois-korealaiselle nettipelivierotusleirille. Tai kiinalainenkin saattaa riittää, ovat kuulemma tehokkaita.
ja puolet 32:n viestistä näkyy olevan ap:n viestiä sittenkin, mutta ei lainattuna. Soooorrrry..