Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko enään olemassa tavallisia

Vierailija
16.02.2015 |

pariskuntia? Olen lukenut näitä juttuja ja ihmettelen eikö muka kenelläkään ole jotain positiivistä kerrottavaa puolisostaan? Muutakin kuin mulkun koko tai pimpin tiukkuus. Olen ollut saman miehen kanssa kohta 11v, eikä ole tehnyt muita mieli. Onhan meilläkin ollut niin ylä-kuin alamäkiäkin,eikä tämä raskausaika ole niitä helpoimpia. Tahdon vain sanoa että rakastakaa niitä jotka teillä on,ilman heitä elämä olisi merkityksetöntä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisia? miten perustelet tavallisen?

Itse olen ollut vaimoni kanssa kohta 6v, koskaan en ole vieraissa käynyt enkä edes haluaisi. Vaimoni on silmissäni täydellinen yksilö. Ennen häntä olin antanut periksi jo naisten suhteen, mutta kun ensimäistä kertaa silmämme kohtasivat, aloin näkemään valoa jota en ollut nähnyt vuosikausiin. Sittemin meille on syntynyt pieni tytär ja toinen on suunniteilla.

Elämä on mielestäni todella hyvällä mallilla. Rakastan vaimoani joka päivä vain entistä enemän. Edelleen hän saa minut hymyilemään vain sillä kun näen hänet. Aamulla herätessäni aina mietin kuinka voin olla näin onnekas.

En silti koe olevani tavallinen, tavallinen kuulostaa tylsältä. Kuka haluaa tylsää?

M29

Vierailija
2/6 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin sitä että ei aina olla eroamassa tai pettämässä.. Luulisin että seksielämänne on kaukana tavallisesta lauantaina saunan jälkeen hommasta. Miehen työn vuoksi ollaan liian vähän yhdessä,mutta sitten sitäkin tiiviimmin. Hän on merimies,eli kuukausi töissä,toinen kotona. Eli nyt kannattaa ruveta kertomaan kuinka usein mieheni käy huorissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

#2 jatkaa.

Jos tavallinen seksielämä on sitä että saunan jälkeen lauantaisin, meillä on tosiaan kaukana siitä. Tuollaista itsellä ei ole koskaan ollutkaan.

Ei nyt mitään sovittua "määrää" ole, vaan joskus voi olla joka päivä, joskus kerran tai pari viikkoon. Alotteita tekee molemat, ja molemat myöskin uskaltavat sanoa ei jos siltä tuntuu. Itse seksi voi olla perus lähetyssaarnaajaa, tai vaikka hieman sitomista, JNE. Omasta mielestäni rakastavassa suhteessa asentojen/tapojen vaihtelu tekee hyvää. Parhaimpia ovat ne illat kun toinen on se joka "määrää", tätäkin vuorotellaan jotta molemat saa toteuttaa omansa. Lisäksi kunnon kommunikointi myös seksissä on tärkeää, jotta tietää mistä toinen nauttii.

En tietenkään voi tietää että tuleeko joskus ero toiselle mieleen, mutta ainakaan toistaseksi ei ole tullut ja elämä on ollut ihanaa jo kuusi vuotta. Oletan että loppuelämä menee tässä suhteessa, niin hyvin yhteen sovimme ja jaamme myös samat arvot.

M29

Vierailija
4/6 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä paikkaa ei kannata ottaa kovin tosissaan. Täällä on suht suppea vakiokirjoittajporukka, joista monella viiraa tai muuten viihdyttävät itseään kirjoittelemalla mitä sattuu. 

Todellisuus ei ole näin pihalla tai synkkä. 

Vierailija
5/6 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:59"]

pariskuntia? Olen lukenut näitä juttuja ja ihmettelen eikö muka kenelläkään ole jotain positiivistä kerrottavaa puolisostaan? Muutakin kuin mulkun koko tai pimpin tiukkuus. Olen ollut saman miehen kanssa kohta 11v, eikä ole tehnyt muita mieli. Onhan meilläkin ollut niin ylä-kuin alamäkiäkin,eikä tämä raskausaika ole niitä helpoimpia. Tahdon vain sanoa että rakastakaa niitä jotka teillä on,ilman heitä elämä olisi merkityksetöntä.

[/quote]

Aivan oikein. Meillän avioliittoa yli 30v, kyllä siinäkin on ollut ylä ja alamäkiä. Täytin eilen vuosia tuttuja kavereita ja ystäviä oli yli kolmekymmentä, siinä oli puuhaa kummallekkin vaimolleni ja minulle. Aanulla oli krapula, mutta nyt on paranemaanpäin. Tänään sitten on seksiä ja mahtavaa sellaista, tuskin maltan odottaaM50+.

Vierailija
6/6 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 11:03"]

tätä paikkaa ei kannata ottaa kovin tosissaan. Täällä on suht suppea vakiokirjoittajporukka, joista monella viiraa tai muuten viihdyttävät itseään kirjoittelemalla mitä sattuu. 

Todellisuus ei ole näin pihalla tai synkkä. 

[/quote]

Joo, ei ole tämä palsta mikään leikkaus keskivertoporukasta. Osalla on ongelmia parisuhteen tai muun kanssa, osa keksii kaikenlaista legendaa ja loput vittuilee toisilleen. :P

-Niksu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan