Mistä tiedän olenko ruma vai ei?
Mielestäni saan itsestäni otettuja kivoja kuvia, joilla esim. Tinderissä kyllä hyvännäköisiä pareja satelee mutta eihän se mistään kerro - miehet tunnetusti panisi vähän huonommankin näköistä naamaa. Ja yhtälailla saan itsestäni aivan kaameita otoksia.
Minua on pyydetty ulos esimerkiksi salilla joitain kertoja ja usein kun miehet kävelee oih, huomaan heidän asettelevan hiuksiaan.
Mistä hitosta sitä tietää miltä oikeasti muiden silmään näyttää? :/ kysyn koska eron jälkeen itsetuntoni on retuperällä, pelkään olevani vastenmielinen ja sovin nettideitit tosi komean miehen kanssa joka oli tosi innoissaan, mutten tiedä uskallanko mennä jos mies pettyykin. En tunne itseäni nätiksi ja tuntuu etten itse ainakaan osaa itseäni arvostella ja ei kuvat kerro totuutta.
Miten testaan vetovoimani käytännössä? Tai saan itsetuntoni edes jotenkin tolpilleen.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:00"]
Linkitä sun kuva tänne tai sano keltä julkkikselta näytät, jos oot kaunis sut varmasti haukutaan täällä vitun ruman näköseks ja miten sun silmätkin on tosi pienet ja ainakin 2mm liian etäällä toisistaan ja nenäkin varmasti vino.
Jos oot ruma vitun läski ryhävalas niin saat kommenttia tyyliin ihanan muodokas ja sievä.
[/quote]
Kommentti, jossa sisältää naisesta sanat "ruma vitun läski ryhävalas" saa 10 yläpeukkua? Ainakin sisäistä rumuutta täältä löytyy.
Veikkaan että olet keskivertohyvännäköinen, jos tuollainen kysymys nousee mieleen. Tiedän,koska olen samanlainen ja miettinyt joskus nuorempana samaa. Eli kukaan ei pidä sinua rumana, jotkut taviksena ja jotkut voi pitää oikein kauniina, kauneus kun on katsoja silmässä, ääritapaukset poislukien.
Mä olen miettinyt joskus vähän samaa myös nyt kun olen näillä näkymin vapautumassa pitkästä suhteesta vapaille markkinoille. En nyt ulkonäköni miettimiseen kovasti laita aikaani, mutta kun en parisuhteessani ole kehuja ulkonäöstäni kuullut 15 vuoteen, niin toki asia mietityttää. Niinpä olen huolehtinut, että hiukseni ovat siistit, naamani on suurinpiirtein ihmisten ilmoille mennessä asiallinen, vaatteeni ovat siistit ja hyvin istuvat, ja mikä tärkein, yritän pitää ryhdin suorana, perusilmeeni hymyilevänä, katsoa ihmisiä silmiin ja olla ystävällinen. Arvelen, että niillä avuilla saan luotua itsestäni myönteisen kuvan ja jään mieleen ehkä ihan kivan näköisenä. N40