Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko laihduttaa? (sis.hirveän kuvan)

Vierailija
16.02.2015 |

Nainen joka laihdutti, sai tilalle hirveän riippunahkan. En ole itse noin lihava kuin kuvassa ollut nainen, siltin pelottaa että minulle käy noin.
Miten te muut laihtuneet, jäikö riippunahkaa?

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2955375/Bride-lost-NINE-STONE-wedding-day-left-excess-skin-refuses-let-husband-naked.html

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää  nyt liikkumasta? Syö terveellisesti ja liiku niin parin vuoden päästä olet ihannepainossasi. Hitaasti hyvä tulee.

Vierailija
22/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:23"]No voi perse! Musta tulee just tollanen ku laihdutan. Ehkä jättäydyn suosiolla n. 100 kg:aan...
[/quote]
Ei, älä jättäydy, muista vain liikunta!
[/quote]

En mä.pysty tän painoisena liikkumaan. :-( Painoa nyt 127 kg. Jos sais tohon 100 kg:aan ruokavaliolla ja sitten alkais liikkumaan.
[/quote]
No toi on hyvä alku! Ja hei, uimaan pystyt tuollakin painolla! Minä alotin uimisen pari kuukautta sitten, kun en edes lenkille kyennyt ja ai että mikä ihana fiilis siitä tulee, ei kolota ei jumita ei satu ja paino kyllä putoaa, kun olen pienentänyt annoskokoa ja jättänyt herkut minimiin, kyllä se siitä, rohkeasti vaan kokeilemaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen yläkroppa ja tissit on ihan hyvännäköiset. Ainoa, mikä roikkuu on mahanahka ja vähän reisistä.

Luultavasti raskaudet on venyttäneet vatsaa myös, ei pelkästään läski.

Vierailija
24/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:20"]

Jos siitä nahkasta ei ole terveydelle haittaa, niin kyllä se täytyy itse kustantaa. Kosmeettinen syy ei riitä. Tunnen muutamankin tapauksen, joissa on käynyt niin, että rajun laihtumisen myötä nahka jäänyt roikkumaan, eikä kukaan saanut sitä leikkausta, vaan joutui itse maksamaan, jos sen siis halusi.

[/quote]

No miksi tuollaiset leikkaukset pitäisi maksaa yhteiskunnan kassasta? Aina huudellaan, että tupakoitsijat tai alkoholistit eivät ansaitse hoitojaan. Sama koskee mielestäni ylipainoisia. Itsehän ovat valintasa tehneet.
[/quote]

Miksi yhteiskunnan sitten pitäisi maksaa yhtään mitään leikkauksia? Tuo ylimääräinen nahka voi aiheuttaa tulehduksia ym vaivoja, eikö semmoiset hoideta kunnallisella puolella? Jos sinulla haava tulehtuu ja se aiheuttaa vakavi komplikaatioita, oletko oikeutettu hoitoon?

Vierailija
25/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihtunut aikanaan 100 kilosta 68 kiloon. Aikaa meni vähän vajaa 2 vuotta. Mitään ylimääräistä nahkaa ei kyllä jäänyt yhtään mihinkään. En harrastanut mitään liikuntaa laihdutuksen ohella.

Nykyään kyllä liikun.

Vierailija
26/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se liikunta vaikuttaa tuohon roikkuvan nahan syntyyn? Ei kai liikunta nahkaa - siis ihoa - kiinteytä? Vaan lihaksia.

Vierailija
27/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaako päästää itsensä pulleroksi, lihottaa itsensä tosiläskiksi. Se on rumaa, mutta  niin on toikin.

Vierailija
28/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:04"]

Huonot elämäntavat + tupakka + alkoholi + roskaruoka + nopea laihdutus ilman liikuntaa rajoittamalla kalorit minimiin. Tuolla tavalla pääset samoihin tuloksiin ap! :)

[/quote]

En ole koskaan elämässäni tupakoinut, alkoholia olen käyttänyt ehkä viidesti, siitäkin on vuosia, laihdutin 40 kiloa noin kolmessa vuodessa, joten en tosiaankaan nopeasti ja olen aina harrastanut liikuntaa ja silti minulle jäi paljon löysää ihoa. Sanoisin, että se on todella paljon geeneistäkin kiinni.

Tunnen 80 kiloa laihduttaneen naisen, joka laihtui lihavuusleikkauksen jälkeen nopeasti ja joka myös tupakoi(muttei käytä alkoholia) ja hänellä on vähemmän löysää ihoa kuin minulla! 

Se on ap. tuurista kiinni, mutta et voi tietää, miten sinulle käy, jos et laihduta ja kokeile! Tsemppiä! :)

Vierailija
29/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon laihduttanut yli 20kg ja ei oo yhtään roikkuvaa nahkaa, että aika rusaasti pitää olla ylipainoa että tuolleen kävis.

Vierailija
30/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kyllä huomaa miten kauniimpi jokaisesta läskistä naisesta tulee kun laihduttaa

Vierailija
31/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pidetään joka läskistä kiinni siskot, ettei meisä vaan tule ton näkösiä" "Mä vaa oon 120kg koska en haluu laihduttaa ettei iho roiku" kuunnelkaa itteenne. Kyllä läski aina tekosyyt keksii.

Vierailija
32/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:04"]

Huonot elämäntavat + tupakka + alkoholi + roskaruoka + nopea laihdutus ilman liikuntaa rajoittamalla kalorit minimiin. Tuolla tavalla pääset samoihin tuloksiin ap! :)

[/quote]

No ainakin tuossa Chris Powelin hurjassa painon pudotuksessa 4/Liv pudotetaa painoa 4-5 tunnin päivittäisellä salitreenauksella yhdistettynä ruokavalioon. Tavoite on päästä 50% lähtöpainosta joka on yleensä 140-200 kg. Kyllä siinä ensimmäisen 3 kk:n aikana tipahtaa n. 35-45 kg ja 9 kk:n kohdalla pitäisi olla ns. maalissa, koska viimeinen kvartteri on varattu ylimääräisen ihon poistoa varten.

Vierailija
33/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän