Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko laihduttaa? (sis.hirveän kuvan)

Vierailija
16.02.2015 |

Nainen joka laihdutti, sai tilalle hirveän riippunahkan. En ole itse noin lihava kuin kuvassa ollut nainen, siltin pelottaa että minulle käy noin.
Miten te muut laihtuneet, jäikö riippunahkaa?

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2955375/Bride-lost-NINE-STONE-wedding-day-left-excess-skin-refuses-let-husband-naked.html

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo harvinaista on.

Vierailija
2/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:57"]Kyllä tuo harvinaista on.
[/quote]

Toivotaan niin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kyllä todellakaan mitään harvinaista ole. Toki tuohon asiaan vaikuttaa moni asia: paljonko ylipainoa on, eli paljonko nahka on venynyt ja missä ajassa, onko se pahoinkin vaurioitunut. Itse laihdutustapa myös vaikuttaa, onko nukahdin liikuntaa, nimenomaan kiinteyttävää sellaista, vai laihtuuko rajusti esim leikkauksen aikana. Aineenvaihdunta ja ikä vaikuttaa myös ja se onko ollut lihava aina vai vaikka pari vuotta raskauden jälkeen. En silti jättäisi laihduttamasta tuollaisen asian takia, ihan jo terveydellisistä syistä ja onneksi tuosta ylimääräistä nahkasta on mahdollista päästä kauneuskirurgian avulla eroon!

Vierailija
4/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot elämäntavat + tupakka + alkoholi + roskaruoka + nopea laihdutus ilman liikuntaa rajoittamalla kalorit minimiin. Tuolla tavalla pääset samoihin tuloksiin ap! :)

Vierailija
5/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä noita juttuja jossa joku julistaa häpeävänsä vartaloaan niin ettei edes oma mies saa nähdä häntä ilman vaatteita - ja alla on kuva ko. henkilöstä alusvaatteisillaan, wtf? Onko noissa joku rahankerjuu säälipointseihin perustuen vai mikä...

Vierailija
6/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG! Mä laitan tuon kuvan jääkaapin oveen varoitukseksi.

Vierailija
7/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:05"]Mä en ymmärrä noita juttuja jossa joku julistaa häpeävänsä vartaloaan niin ettei edes oma mies saa nähdä häntä ilman vaatteita - ja alla on kuva ko. henkilöstä alusvaatteisillaan, wtf? Onko noissa joku rahankerjuu säälipointseihin perustuen vai mikä...
[/quote]

Jep, sen vielä ymmärtää, että tuossa tulee häpeän ja itseinhon tunteita, mutta on todella tekopyhää kuitenkin kuvauttaa itseään johonkin lehteen ja väittää ettei uskalla olla alasti miehensä edessä koska häpeää itseään. Väkisinkin tulee mieleen, että on tästä hyvästä luvattu kustantaa leikkaus tms.

Vierailija
8/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta hitaasti, terveellisellä ruokavaliolla ja liiku kunnolla, niin roikkuihon todennäköisyys on pienempi.

Vierailija
9/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:05"]Mä en ymmärrä noita juttuja jossa joku julistaa häpeävänsä vartaloaan niin ettei edes oma mies saa nähdä häntä ilman vaatteita - ja alla on kuva ko. henkilöstä alusvaatteisillaan, wtf? Onko noissa joku rahankerjuu säälipointseihin perustuen vai mikä... [/quote] Jep, sen vielä ymmärtää, että tuossa tulee häpeän ja itseinhon tunteita, mutta on todella tekopyhää kuitenkin kuvauttaa itseään johonkin lehteen ja väittää ettei uskalla olla alasti miehensä edessä koska häpeää itseään. Väkisinkin tulee mieleen, että on tästä hyvästä luvattu kustantaa leikkaus tms.

[/quote]

Eiköhän tuolle naiselle ole tuosta jutusta maksettu.

Vierailija
10/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttanut noin 55 kiloa... miten pitkässä ajassa? Enemmän roikkoja kai jää jos vetää tosi nopeasti. Hiljaa hyvää tulee.

Vierailija
11/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui. Huomaa että nainen ollut tosi lihava kun on noin paha virheasento jaloissakin.
Saako suomessa vastaavassa tapauksessa leikkauksen vai pitääkö itse kustantaa?

Vierailija
12/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap:lla olla vain tekosyy olla laihduttamatta.

Vierailija
13/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:14"]Hui. Huomaa että nainen ollut tosi lihava kun on noin paha virheasento jaloissakin.
Saako suomessa vastaavassa tapauksessa leikkauksen vai pitääkö itse kustantaa?
[/quote]

Jos siitä nahkasta ei ole terveydelle haittaa, niin kyllä se täytyy itse kustantaa. Kosmeettinen syy ei riitä. Tunnen muutamankin tapauksen, joissa on käynyt niin, että rajun laihtumisen myötä nahka jäänyt roikkumaan, eikä kukaan saanut sitä leikkausta, vaan joutui itse maksamaan, jos sen siis halusi.

Vierailija
14/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:17"]Taitaa ap:lla olla vain tekosyy olla laihduttamatta.
[/quote]
En sanoisi että tekosyy, hyvähän se on ottaa joka asia huomioon, ehkä hän nyt osaa suunnitella laihdutustavan sen mukaan, että pystyy välttämään tämmöisen jälkitilan.

Vierailija
15/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi perse! Musta tulee just tollanen ku laihdutan. Ehkä jättäydyn suosiolla n. 100 kg:aan...

Vierailija
16/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:23"]No voi perse! Musta tulee just tollanen ku laihdutan. Ehkä jättäydyn suosiolla n. 100 kg:aan...
[/quote]
Ei, älä jättäydy, muista vain liikunta!

Vierailija
17/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:23"]No voi perse! Musta tulee just tollanen ku laihdutan. Ehkä jättäydyn suosiolla n. 100 kg:aan...
[/quote]
Ei, älä jättäydy, muista vain liikunta!
[/quote]

En mä.pysty tän painoisena liikkumaan. :-( Painoa nyt 127 kg. Jos sais tohon 100 kg:aan ruokavaliolla ja sitten alkais liikkumaan.

Vierailija
18/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit

Vierailija
19/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sitä on laihduttaa. Ajattelin tehdä sen karppaamalla. Jos jää roikkuvaa nahkaa, pitää säästää rahat kirurgiaan.
Ap

Vierailija
20/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:20"]

Jos siitä nahkasta ei ole terveydelle haittaa, niin kyllä se täytyy itse kustantaa. Kosmeettinen syy ei riitä. Tunnen muutamankin tapauksen, joissa on käynyt niin, että rajun laihtumisen myötä nahka jäänyt roikkumaan, eikä kukaan saanut sitä leikkausta, vaan joutui itse maksamaan, jos sen siis halusi.

[/quote]

No miksi tuollaiset leikkaukset pitäisi maksaa yhteiskunnan kassasta? Aina huudellaan, että tupakoitsijat tai alkoholistit eivät ansaitse hoitojaan. Sama koskee mielestäni ylipainoisia. Itsehän ovat valintasa tehneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan