Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruokanirsoilijat! Vaaditteko/oletatteko ruoan tehtävän teidän maun mukaan?

Vierailija
16.02.2015 |

Esim. jos ette tykkää sipulista, mutta muut taas pitävät, pitääkö sipuli jättää ruoasta kokonaan pois?
HUOM! Ei nyt ole kyse mistään allergioista, vaan näistä "koska en tykännyt lapsena, en tykkää vieläkään" nirsoilijoista!

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:51"]

Jos joku ruoka-aine sattuisi ällöttämään lautasella niin annos pitää siististi vaan´syödä kiertämällä´ eli syö kaikkea muuta ja jättää sen ikävän asian siihen lautaselle, tekemättä siitä mitään sen isompaa numeroa.

[/quote]

Ongelman tästä yleensä tekee ne kanssaruokailijat, jotka haukkana vahtivat mikä kukin syö, ja nostavat hirveän metelin siitä jos joku ei syö vaikka jotain hillosipulia tai muuta yksittäistä juttua.

Itse en tykkää puhua omista ruokarajoitteistani vaan mieluummin jätän vain syömättä sen mitä en pysty (syystä tai toisesta) syömään. Vaan joka h**vetin kerta sukujuhlissa joku urpo alkaa suureen ääneen huutamaan kuinka "Minna ei syönyt hillosipulia vaikka se on niin hyvää. Otappas nyt Minna tästä, laitetaan oikein iso annos. Voi että on vaikeaa kun on noin nirso syöjä paikalla. Tämä on niiiiiin noloa emännälle. Kun yhdelle ei MIKÄÄN kelpaa vaikka kuinka kaikkensa yrittää."

Vierailija
62/63 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:37"]

On niin vaikea kuvitella, miten jotain ei VOISI syödä. Saan kyllä helposti alas myös sellaiset ruuat, mitä en itse koskaan osta esim. purkkiananaksen, nakit ja majoneesin. Tosin minulla olikin osaavat vanhemmat, jotka opettivat, että ruokaa ja toisten ihmisten vaivannäköä pitää kunnioittaa eikä mennä joka asiassa oma napa ensin.

Aikuisella on jäänyt joku kehitysvaihe väliin, jos ei "pysty" syömään ruokaa. Joku todella eksoottinen, strutsin silmä tai vastaava on ihan ymmärrettävää mutta kaikki tuollainen "nyyh, sipuli on pahaa!" on vain turhanpäiväistä huomion hakua. Tulevan pula- tai sota-ajan ainoa hyvä puoli on se, että se koulii aikuiset jotka käyttäytyvät kuin kakarat.

[/quote]

Minun kohdallani se ei ole ainakaan mitään huomionhakua. Saan vatsavaivoja sipulista enkä myöskän pidä sen mausta, joten en syö sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:52"]

Ruokanirsolta valittajaihmiseltä puuttuu

1. kunnon kotikasvatus

2. peruskäytöstavat

[/quote]

Lisään tähän listaan vielä hyvän makuaistin. Suomessa tämä ominaisuus on todella paheksuttava. Kaikilla kunnon ihmisillä on heikko makuaisti ja sen lisäksi heiltä puuttuu oksennusrefleksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä